Ja de woonkamer is nu veel minder een teringbende, er staat nog maar 1 doos in een hoek.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Het stond ook heel vol, en ook niet bepaald geordend. Het kon ook even niet anders, beetje tijdsdruk, dus snel neerzetten.
Als je gewoon fatsoenlijk door de kamer kunt lopen scheelt dat ook al heel wat en geeft dat al een wat meer gestructureerd gevoel.
Ah, dat is mooi. En ook al overal licht?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de woonkamer is nu veel minder een teringbende, er staat nog maar 1 doos in een hoek.
O jee dat is hectisch. Wel,fijn dat het nu gestructureerder gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de eerste 2 dagen was het echt ADHD hier; dit ff oppakken, ow dat " nog even snel tussendoor even" opruimen waarna je aan het 3e ding op je lijstje denkt en na het 4e ding ga je verder met het eerste en dan besef je je dat je het 3e ding nog niet hebt afgemaakt waarna je aan het 5e begint en daarna maak je nummer 4 af enz.
Nu gaat het een stuk gestructureerder!
Met staande lampen wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi. En ook al overal licht?
Dat is eigenlijk het belangrijkste. Werkend internet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
Een mega grote plus is dat ik tenminste wel weer internet heb; ik kan weer op FOK! en Mini-ToT kan weer maffe filmpjes kijken zoals Banana cat op dit moment.
Nee echt, als je in een donker huis zit zonder sociale contacten en alles is een puinhoop en smerig enzo, dan scheelt dit serieus echt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het belangrijkste. Werkend internet.
Ja, snap ik. Dat is heel deprimerend inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee echt, als je in een donker hui zit zonder sociale contacten en alles is een puinhoop en smerig enzo, dan scheelt dit serieus echt!
Vanaf morgenmiddag is Mini weer bij z'n mama, dan is FOK! echt een life-saver.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Dat is heel deprimerend inderdaad.
En een mannelijke knuffel voor @ToTquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanaf morgenmiddag is Mini weer bij z'n mama, dan is FOK! echt een life-saver.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En een mannelijke knuffel voor @:ToT
Wij saven jouquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alleen is ook maar alleen, en zeker in Coronatijd, toen je echt nergens heen kon, was DTS toch wel heel erg fijn om te hebben.quote:
Met corona had ik het geluk dat ik altijd al een einzelgänger ben geweest, en ik had mijn gezinnetje uiteraard.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alleen is ook maar alleen, en zeker in Coronatijd, toen je echt nergens heen kon, was DTS toch wel heel erg fijn om te hebben.
Voor die tijd was er toch genoeg te doen voor afleiding enzo.
Heb jij ook een kind?quote:
In mijn studententijd had de term 'hertjes voeren' een hele andere betekenisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
Manneke zit hier heel blij pizza te eten en tekenfimpjes te kijken.
" Papa? We hadden weer een heel leuke dag he?"
En noemt op dat we leuke dingen samen met de hoofddame van zijn harem hebben gedaan enzo.
De hertjes voeren blijft echt een hit!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In mijn studententijd had de term 'hertjes voeren' een hele andere betekenis
Dat zal voor de kleine ook wennen zijn. Hij is natuurlijk gewens altijd bij zijn papa te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |