SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Great minds think alikequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Ik deed een poging tot het krijgen van lapo, maar was te traag, gelukkig is de TT gelijk aan wat ik ervan wilde maken
dan ga ik dit bij je doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Bami met kroepoek en satesaus, of satestokjes.![]()
Je mag me ervoor wakker maken
Daar hebben sommige vrouwen last vanquote:
Ik vind het altijd zo rommelig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar hebben sommige vrouwen last van
* MizzezAmy kijkt rond op haar banken en telt 8 kussentjes
Ik deed een doos open en kwam weer kussens tegenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar hebben sommige vrouwen last van
* MizzezAmy kijkt rond op haar banken en telt 8 kussentjes
Werd juist door de dierenwinkel aangeraden voor zijn leeftijd,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom neem je ze dan als huisdier voor mini-Tot als ik vragen mag?
ligt eraanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat ik vind breng ik bij de politie
ToTGod!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Werd juist door de dierenwinkel aangeraden voor zijn leeftijd,
En hee peeps!
ToTKlusGodquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En hee peeps!
Hey ToTquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En hee peeps!
Die kende ik niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan ga ik dit bij je doen
Wat een genot,quote:
Maanden johquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een genot,
Daar hebben we ToT![]()
Lukt het, om wat orde te scheppen? Een hele klus, daar ben je dagen mee bezig, weken.
Ik laat me niet zomaar wat blind adviseren door de dierenwinkel sinds ditquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En hee peeps!
dan geef je toch even aandachtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zegt mijn poes ook wel eens
Valt zwaar tegen, echt zwaar.....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een genot,
Daar hebben we ToT![]()
Lukt het, om wat orde te scheppen? Een hele klus, daar ben je dagen mee bezig, weken.
Hoe is het man?quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik laat me niet zomaar wat blind adviseren door de dierenwinkel sinds dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik laat me niet zomaar wat blind adviseren door de dierenwinkel sinds dit
[ afbeelding ]
Ja ups en downs. Aan de ene kant veel meer rust in mijn hoofd, aan de andere kant zag ik het allemaal ff niet meer zitten.quote:
Hier alles prima. Lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ups en downs. Aan de ene kant veel meer rust in mijn hoofd, aan de andere kant zag ik het allemaal ff niet meer zitten.
En daarzo?
Je hebt alle tijd van de wereld. Ik benook wel eens zo verhuisdHeb met betonnen vloeren gezeten. Maar ik had rust. Ik zorgde eerst voor een gezellig hoekje waar ik met de 4 kids kon zitten en zorgde dat hun slaapkamers als eerste klaar waren. En daarna beetje voor beetje de rest aan pakken. Ik heb wel eens moeten verhuizen dat ik eerst naar mijn oude huis moest om alles in te pakken. En dan gelijk naar het nieuwe huis waar nog niets aan gedaan was.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt zwaar tegen, echt zwaar.....
Het huis is grotendeels schoon, da's tenminste iets.
Veel spul is nu naar zolder, maar veel van de meubels zijn gewoon echt te lomp voor hier.
De hoekbank zal weg moeten en daarna moet ik kijken wat ik waar neer ga zetten.
Ik ben echt moedeloos geweest, maar stap voor stap gaat het wel doe goede richting uit.
Toch zal ik echt hulp nodig hebben om echt schot in de zaak te krijgen.
Mooi zo!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier alles prima. Lekker rustig aan doen
Op zijn Stigs
Neuh laat maar gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan geef je toch even aandacht
Ik voel met je meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo! ^ O^
Over 2 weken moet het oude huis leeg zijn en er moet nog wat heavy shit afgevoerd worden daar.
Zal al een hele opluchting zijn als dat hoofdstuk afgerond is.
Komt vast allemaal goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo! ^ O^
Over 2 weken moet het oude huis leeg zijn en er moet nog wat heavy shit afgevoerd worden daar.
Nou, met indelen kan ik je niet helpen maar als er een keer wat rommel naar de stort afgevoerd moet, geef dan maar een gil.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt zwaar tegen, echt zwaar.....
Het huis is grotendeels schoon, da's tenminste iets.
Veel spul is nu naar zolder, maar veel van de meubels zijn gewoon echt te lomp voor hier.
De hoekbank zal weg moeten en daarna moet ik kijken wat ik waar neer ga zetten.
Ik ben echt moedeloos geweest, maar stap voor stap gaat het wel doe goede richting uit.
Toch zal ik echt hulp nodig hebben om echt schot in de zaak te krijgen.
Ff tellen hoor...van huis naar een gedeelde flat met andere studenten, toen een studententhuis, toen met een kameraad een huis gehuurd, daarna naar een luxe flat, toen huisje gekocht, toen ander huis gekocht, darna huurhuis, andere huurhuis daarna koopwoning, en nu dit huis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt alle tijd van de wereld. Ik ben zovaak zoverhuisd. Heb met betonnen vloeren gezeten. Maar ik had rust. Ik zorgde eerst voor een gezellig hoekje waar ik met de 4 kids kon zitten en zorgde dat hun slaapkamers als eerste klaar waren. En daarna beetje voor beetje de rest aan pakken. Ik heb wel eens moeten verhuizen dat ik eerst naar mijn oude huis moest om alles in te pakken. En dan gelijk naar het nieuwe huis waar nog niets aan gedaan was.
Je kan niet meer doen dan je kan ToT en wat vandaag niet afkomt komt morgen wel,af.
Is jou oude huis al helemaal leeg?quote:
Hoiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar er komt gewoon ff veel tegelijk op m'n bordje.
Voor zooi afvoeren kan ik zeer zeker wel hulp gebruiken: 2 klerenkasten uit de schuur uit het oude huis, de glazen tafel in dit huis, een glazen kast eigenlijk ook wel (beiden VEEL te lomp en zwaar om te versjouwen) en de hoekbank. Eigenlijk het tv-meubel hier ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, met indelen kan ik je niet helpen maar als er een keer wat rommel naar de stort afgevoerd moet, geef dan maar een gil.
Of die buurman springt bij.
Snap ik. Nu ga je eerst het huis en ga je daarna opknappen. Maar komt goed. Je hebt de tijd aan jezelf. Niets moet je kan het op je eigen tijd en manier doen. Maak een leuke hokje voor jou en mini en maak zijn kamertje klaar. De rest komt echt wel. Ik was een vrouw met 4 kleine kinderen en heb ook alles alleen moeten doen. Had ook alleen hulp bij het overhuizen, geen auto en geen geld.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff tellen hoor...van huis naar een gedeelde flat met andere studenten, toen een studententhuis, toen met een kameraad een huis gehuurd, daarna naar een luxe flat, toen huisje gekocht, toen ander huis gekocht, darna huurhuis, andere huurhuis daarna koopwoning, en nu dit huis.
Naast mijn 2e koopwoning is dit de ellendigste verhuizing.
Is ook zo. Maar je hebt nu wel lekker een huis voor jezelf. De rest komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar er komt gewoon ff veel tegelijk op m'n bordje.
Nee, ik heb helaas geen trekhaak.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zooi afvoeren kan ik zeer zeker wel hulp gebruiken: 2 klerenkasten uit de schuur uit het oude huis, de glazen tafel in dit huis, een glazen kast eigenlijk ook wel (beiden VEEL te lomp en zwaar om te versjouwen) en de hoekbank. Eigenlijk het tv-meubel hier ook.
Maar met de meubels hier in huis kan ik via Marktplaats misschien nog iemand blij maken.
De kasten in het oude huis moeten echt weg voor de verkoop, en mijn spullen daar moeten ook deze kant op komen.
Je had geen trekhaak he?
Snap ik!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Nu ga je eerst het huis en ga je daarna opknappen. Maar komt goed. Je hebt de tijd aan jezelf. Niets moet je kan het op je eigen tijd en manier doen. Maak een leuke hokje voor jou en mini en maak zijn kamertje klaar. De rest komt echt wel. Ik was een vrouw met 4 kleine kinderen en heb ook alles alleen moeten doen. Had ook alleen hulp bij het overhuizen, geen auto en geen geld.
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt weer licht.
Er zijn ook heel veel weggeefhoeken ToT waar je voor niets of een appel en een ei mooie meubels op de kop kan tikken. Misschien iets voor jou?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zooi afvoeren kan ik zeer zeker wel hulp gebruiken: 2 klerenkasten uit de schuur uit het oude huis, de glazen tafel in dit huis, een glazen kast eigenlijk ook wel (beiden VEEL te lomp en zwaar om te versjouwen) en de hoekbank. Eigenlijk het tv-meubel hier ook.
Maar met de meubels hier in huis kan ik via Marktplaats misschien nog iemand blij maken.
De kasten in het oude huis moeten echt weg voor de verkoop, en mijn spullen daar moeten ook deze kant op komen.
Je had geen trekhaak he?
Lekker dat je dat hoofdstuk dan kan afsluiten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen sleutel inleveren oude huis.
In nieuwe huis eerst even gefocust op de woonkamer en de dozen die daar staan.
Voor de goede orde is het toch wel van belang als ik daar straks toch echt eerst een kast ga schilderen. Dan kunnen die spullen erin.
Dan moet er nog verder geklust worden in gang en hobbykamer
Dat levert al wel heel veel rust in mijn hoofd op, maar die wegvallende spanningen leveren ook een ontiegelijke vermoeidheid op. Iets wat iemand hier me al voor had gewaarschuwd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar je hebt nu wel lekker een huis voor jezelf. De rest komt allemaal wel goed.
Wat een lieve woorden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Nu ga je eerst het huis en ga je daarna opknappen. Maar komt goed. Je hebt de tijd aan jezelf. Niets moet je kan het op je eigen tijd en manier doen. Maak een leuke hokje voor jou en mini en maak zijn kamertje klaar. De rest komt echt wel. Ik was een vrouw met 4 kleine kinderen en heb ook alles alleen moeten doen. Had ook alleen hulp bij het overhuizen, geen auto en geen geld.
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt weer licht.
Ik kan wel een enorm grote aanhangwagen van iemand lenen, maar ik weet niet of mijn kleine kutautootje dar blij van wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas geen trekhaak.
Ja idd, deze gemeente en de hier omheen liggende gemeenten hebben meerdere van zulke weggeefhoeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel weggeefhoeken ToT waar je voor niets of een appel en een ei mooie meubels op de kop kan tikken. Misschien iets voor jou?
Zoals je zietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Toch maar weer onder deze naam?
Dat is toch ook leuk. Als het maar gezellig wordt. Of het nu een week of een maand duurt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Zijn kamertje kan ik niet meteen helemaal perfect maken, maar ik ga wel wat leuke schappen ophangen voor zijn voorleesboekjes. Misschien dat ik dit weekend ook weer extra boekjes ga halen; hij is helemaal verzot op Woezel en Pip, vooral omdat die 2 elkaar zo gelukkig maken!
Deze 2 hier alleen tegen betaling.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ook kan is kringloop. Sommige kringloopwinkels willen ook wel de spullen bij je ophalen.
Heeft die buurman een auto met trekhaak?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan wel een enorm grote aanhangwagen van iemand lenen, maar ik weet niet of mijn kleine kutautootje dar blij van wordt.
ow. Ik dacht dat je er zelfs nog wat voor kon krijgen. Hmmmm..quote:
Dat is logisch. Als de spanning en stress verdwijnt komt de vermoeidheid om de hoek kijken. Maar ook daar kom je wee doorheen. Pak in huis de dingen een voor een aan. En neem op tijd je rust.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat levert al wel heel veel rust in mijn hoofd op, maar die wegvallende spanningen leveren ook een ontiegelijke vermoeidheid op. Iets wat iemand hier me al voor had gewaarschuwd.
Wij duimen voor je!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Jawel, en zijn auto is veel sterker en groter dan de mijne!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft die buurman een auto met trekhaak?
Mijn buurvrouw heeft haar hele huis ingericht uit de weggeefhoek. En is nog een gezellighuisje ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, deze gemeente en de hier omheen liggende gemeenten hebben meerdere van zulke weggeefhoeken.
Ja ook dat. Je kan het altijd proberen. Of de dingen op de weggeefhoek zetten. Dan hoef je het in ieder geval niet zelf weg te brengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ook kan is kringloop. Sommige kringloopwinkels willen ook wel de spullen bij je ophalen.
Laat je wat achter voor mij?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:09 schreef aloa het volgende:
Ik ga ff checken of er nog water in de Waddenzee is...
Ja de eerste 2 dagen was het echt ADHD hier; dit ff oppakken, ow dat " nog even snel tussendoor even" opruimen waarna je aan het 3e ding op je lijstje denkt en na het 4e ding ga je verder met het eerste en dan besef je je dat je het 3e ding nog niet hebt afgemaakt waarna je aan het 5e begint en daarna maak je nummer 4 af enz.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is logisch. Als de spanning en stress verdwijnt komt de vermoeidheid om de hoek kijken. Maar ook daar kom je wee doorheen. Pak in huis de dingen een voor een aan. En neem op tijd je rust.
Ik heb ook veel weggegeven op weggeefhoeken en gaf soms bij het ophalen nog extra dingen mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft haar hele huis ingericht uit de weggeefhoek. En is nog een gezellighuisje ook.
Ja de woonkamer is nu veel minder een teringbende, er staat nog maar 1 doos in een hoek.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Het stond ook heel vol, en ook niet bepaald geordend. Het kon ook even niet anders, beetje tijdsdruk, dus snel neerzetten.
Als je gewoon fatsoenlijk door de kamer kunt lopen scheelt dat ook al heel wat en geeft dat al een wat meer gestructureerd gevoel.
Ah, dat is mooi. En ook al overal licht?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de woonkamer is nu veel minder een teringbende, er staat nog maar 1 doos in een hoek.
O jee dat is hectisch. Wel,fijn dat het nu gestructureerder gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de eerste 2 dagen was het echt ADHD hier; dit ff oppakken, ow dat " nog even snel tussendoor even" opruimen waarna je aan het 3e ding op je lijstje denkt en na het 4e ding ga je verder met het eerste en dan besef je je dat je het 3e ding nog niet hebt afgemaakt waarna je aan het 5e begint en daarna maak je nummer 4 af enz.
Nu gaat het een stuk gestructureerder!
Met staande lampen wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi. En ook al overal licht?
Dat is eigenlijk het belangrijkste. Werkend internet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
Een mega grote plus is dat ik tenminste wel weer internet heb; ik kan weer op FOK! en Mini-ToT kan weer maffe filmpjes kijken zoals Banana cat op dit moment.
Nee echt, als je in een donker huis zit zonder sociale contacten en alles is een puinhoop en smerig enzo, dan scheelt dit serieus echt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het belangrijkste. Werkend internet.
Ja, snap ik. Dat is heel deprimerend inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee echt, als je in een donker hui zit zonder sociale contacten en alles is een puinhoop en smerig enzo, dan scheelt dit serieus echt!
Vanaf morgenmiddag is Mini weer bij z'n mama, dan is FOK! echt een life-saver.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Dat is heel deprimerend inderdaad.
En een mannelijke knuffel voor @ToTquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanaf morgenmiddag is Mini weer bij z'n mama, dan is FOK! echt een life-saver.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En een mannelijke knuffel voor @:ToT
Wij saven jouquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alleen is ook maar alleen, en zeker in Coronatijd, toen je echt nergens heen kon, was DTS toch wel heel erg fijn om te hebben.quote:
Met corona had ik het geluk dat ik altijd al een einzelgänger ben geweest, en ik had mijn gezinnetje uiteraard.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alleen is ook maar alleen, en zeker in Coronatijd, toen je echt nergens heen kon, was DTS toch wel heel erg fijn om te hebben.
Voor die tijd was er toch genoeg te doen voor afleiding enzo.
Heb jij ook een kind?quote:
In mijn studententijd had de term 'hertjes voeren' een hele andere betekenisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
Manneke zit hier heel blij pizza te eten en tekenfimpjes te kijken.
" Papa? We hadden weer een heel leuke dag he?"
En noemt op dat we leuke dingen samen met de hoofddame van zijn harem hebben gedaan enzo.
De hertjes voeren blijft echt een hit!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In mijn studententijd had de term 'hertjes voeren' een hele andere betekenis
Dat zal voor de kleine ook wennen zijn. Hij is natuurlijk gewens altijd bij zijn papa te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |