Die houdt daar niet zo van?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
De kantjes, daar moet je @:JustinK NIET voor vragen
Ik? Zou ik nooit durven. Ik ben een nette jongen.quote:
Jaaa tis weer gelukt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Uhu,, als je ligt te slapenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik? Zou ik nooit durven. Ik ben een nette jongen.
Zelfs dan niet gok ik.quote:
Niet van die persoon he, dat maakt het des te leuker.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het was alweer een tijdje geleden. Maar deze zag ik niet aankomen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs dan niet gok ik.
[..]
Niet van die persoon he, dat maakt het des te leuker.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
BlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.![]()
Dat klopt, van Lovely had ik niet dat niet verwacht...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs dan niet gok ik.
[..]
Niet van die persoon he, dat maakt het des te leuker.
120 vierkante meter, maar er moet fucking veel aan geberuen!quote:
Ah een hoekbank zou wel kunnen.. of kijken naar een 3 zit met een stoel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
Wauw nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.![]()
Ik woon schitterend in het centrum voor 340 per maand.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
120 vierkante meter, maar er moet fucking veel aan geberuen!
En net als dat pand van de burgemeester van jouw woonplaats is dit ook een monument!
Begane grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Soms kan ik best droog uit de hoek komenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, van Lovely had ik niet dat niet verwacht...
Zie de afmetingen he!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een hoekbank zou wel kunnen.. of kijken naar een 3 zit met een stoel..
Zelfs dan ben ik nog een smeerlap denk ik.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms kan ik best droog uit de hoek komen![]()
Bijkeuken bij de keuken aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Zei je ja, ik ga 200 per maand meer betalen, ook in het centrum hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon schitterend in het centrum voor 340 per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |