Is ook zo. Maar je hebt nu wel lekker een huis voor jezelf. De rest komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar er komt gewoon ff veel tegelijk op m'n bordje.
Nee, ik heb helaas geen trekhaak.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zooi afvoeren kan ik zeer zeker wel hulp gebruiken: 2 klerenkasten uit de schuur uit het oude huis, de glazen tafel in dit huis, een glazen kast eigenlijk ook wel (beiden VEEL te lomp en zwaar om te versjouwen) en de hoekbank. Eigenlijk het tv-meubel hier ook.
Maar met de meubels hier in huis kan ik via Marktplaats misschien nog iemand blij maken.
De kasten in het oude huis moeten echt weg voor de verkoop, en mijn spullen daar moeten ook deze kant op komen.
Je had geen trekhaak he?
Snap ik!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Nu ga je eerst het huis en ga je daarna opknappen. Maar komt goed. Je hebt de tijd aan jezelf. Niets moet je kan het op je eigen tijd en manier doen. Maak een leuke hokje voor jou en mini en maak zijn kamertje klaar. De rest komt echt wel. Ik was een vrouw met 4 kleine kinderen en heb ook alles alleen moeten doen. Had ook alleen hulp bij het overhuizen, geen auto en geen geld.
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt weer licht.
Er zijn ook heel veel weggeefhoeken ToT waar je voor niets of een appel en een ei mooie meubels op de kop kan tikken. Misschien iets voor jou?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zooi afvoeren kan ik zeer zeker wel hulp gebruiken: 2 klerenkasten uit de schuur uit het oude huis, de glazen tafel in dit huis, een glazen kast eigenlijk ook wel (beiden VEEL te lomp en zwaar om te versjouwen) en de hoekbank. Eigenlijk het tv-meubel hier ook.
Maar met de meubels hier in huis kan ik via Marktplaats misschien nog iemand blij maken.
De kasten in het oude huis moeten echt weg voor de verkoop, en mijn spullen daar moeten ook deze kant op komen.
Je had geen trekhaak he?
Lekker dat je dat hoofdstuk dan kan afsluiten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen sleutel inleveren oude huis.
In nieuwe huis eerst even gefocust op de woonkamer en de dozen die daar staan.
Voor de goede orde is het toch wel van belang als ik daar straks toch echt eerst een kast ga schilderen. Dan kunnen die spullen erin.
Dan moet er nog verder geklust worden in gang en hobbykamer
Dat levert al wel heel veel rust in mijn hoofd op, maar die wegvallende spanningen leveren ook een ontiegelijke vermoeidheid op. Iets wat iemand hier me al voor had gewaarschuwd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar je hebt nu wel lekker een huis voor jezelf. De rest komt allemaal wel goed.
Wat een lieve woorden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Nu ga je eerst het huis en ga je daarna opknappen. Maar komt goed. Je hebt de tijd aan jezelf. Niets moet je kan het op je eigen tijd en manier doen. Maak een leuke hokje voor jou en mini en maak zijn kamertje klaar. De rest komt echt wel. Ik was een vrouw met 4 kleine kinderen en heb ook alles alleen moeten doen. Had ook alleen hulp bij het overhuizen, geen auto en geen geld.
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt weer licht.
Ik kan wel een enorm grote aanhangwagen van iemand lenen, maar ik weet niet of mijn kleine kutautootje dar blij van wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas geen trekhaak.
Ja idd, deze gemeente en de hier omheen liggende gemeenten hebben meerdere van zulke weggeefhoeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel weggeefhoeken ToT waar je voor niets of een appel en een ei mooie meubels op de kop kan tikken. Misschien iets voor jou?
Zoals je zietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Toch maar weer onder deze naam?
Dat is toch ook leuk. Als het maar gezellig wordt. Of het nu een week of een maand duurt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Zijn kamertje kan ik niet meteen helemaal perfect maken, maar ik ga wel wat leuke schappen ophangen voor zijn voorleesboekjes. Misschien dat ik dit weekend ook weer extra boekjes ga halen; hij is helemaal verzot op Woezel en Pip, vooral omdat die 2 elkaar zo gelukkig maken!
Deze 2 hier alleen tegen betaling.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ook kan is kringloop. Sommige kringloopwinkels willen ook wel de spullen bij je ophalen.
Heeft die buurman een auto met trekhaak?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan wel een enorm grote aanhangwagen van iemand lenen, maar ik weet niet of mijn kleine kutautootje dar blij van wordt.
Dat is logisch. Als de spanning en stress verdwijnt komt de vermoeidheid om de hoek kijken. Maar ook daar kom je wee doorheen. Pak in huis de dingen een voor een aan. En neem op tijd je rust.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat levert al wel heel veel rust in mijn hoofd op, maar die wegvallende spanningen leveren ook een ontiegelijke vermoeidheid op. Iets wat iemand hier me al voor had gewaarschuwd.
Wij duimen voor je!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Over 2 weken moet het oude huis leeg zijn en er moet nog wat heavy shit afgevoerd worden daar.
Zal al een hele opluchting zijn als dat hoofdstuk afgerond is.
Jawel, en zijn auto is veel sterker en groter dan de mijne!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft die buurman een auto met trekhaak?
Mijn buurvrouw heeft haar hele huis ingericht uit de weggeefhoek. En is nog een gezellighuisje ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, deze gemeente en de hier omheen liggende gemeenten hebben meerdere van zulke weggeefhoeken.
Ja ook dat. Je kan het altijd proberen. Of de dingen op de weggeefhoek zetten. Dan hoef je het in ieder geval niet zelf weg te brengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ook kan is kringloop. Sommige kringloopwinkels willen ook wel de spullen bij je ophalen.
Laat je wat achter voor mij?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:09 schreef aloa het volgende:
Ik ga ff checken of er nog water in de Waddenzee is...
Ja de eerste 2 dagen was het echt ADHD hier; dit ff oppakken, ow dat " nog even snel tussendoor even" opruimen waarna je aan het 3e ding op je lijstje denkt en na het 4e ding ga je verder met het eerste en dan besef je je dat je het 3e ding nog niet hebt afgemaakt waarna je aan het 5e begint en daarna maak je nummer 4 af enz.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is logisch. Als de spanning en stress verdwijnt komt de vermoeidheid om de hoek kijken. Maar ook daar kom je wee doorheen. Pak in huis de dingen een voor een aan. En neem op tijd je rust.
Ik heb ook veel weggegeven op weggeefhoeken en gaf soms bij het ophalen nog extra dingen mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft haar hele huis ingericht uit de weggeefhoek. En is nog een gezellighuisje ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |