GG genotjesquote:
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.
thanxquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG genotjes![]()
En ik lees dat jij heel fijn ToT hebt geholpen![]()
![]()
![]()
Echt heel lief
Ze is toch echt aanwezig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.
Had je dat niet gezien toen je het kocht dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Er moet wel tering veel gebeuren.
De indeling van het huis is ook verre van ideaal, maar ik heb wel mokerveel ruimte.
120 vierkante meter!
Kijk, dit dus!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tip van flip
Kijk de ruimte eerst even aan
En beslis daarna hoe je het gaat aanpakken
Wij hebben destijds alles leeggetrokken en opnieuw opgebouwd
Achteraf zijn er toch ruimtes waarvan ik nu zeg
Hadden we toch anders moeten doen
Sssttt ik zit nog in de ontkennende fasequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys, jouw vakantie schiet ook al aardig op. Maandag ook weer aan de slag?
Precies.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, dit dus!
Iemand vroeg me laatst in sneltreinvaart van hoe ik dit ging doen en dat ging doen en welke kleur de muren zouden krijgen enz.
Nee, ik wil eerst alles sorteren en opbergen, dan de lompe meubels af zien te komen, compactere meubels aanschaffen en kijken hoe ik de boel het leukt ingedeeld krijg daarmee, DAN pas dingen semi-permanent maken zoals de tv aan de muur monteren en DAN pas me druk maken om verf en behang en dat soort dingen.
Ow en je oude huisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, dit dus!
Iemand vroeg me laatst in sneltreinvaart van hoe ik dit ging doen en dat ging doen en welke kleur de muren zouden krijgen enz.
Nee, ik wil eerst alles sorteren en opbergen, dan de lompe meubels af zien te komen, compactere meubels aanschaffen en kijken hoe ik de boel het leukt ingedeeld krijg daarmee, DAN pas dingen semi-permanent maken zoals de tv aan de muur monteren en DAN pas me druk maken om verf en behang en dat soort dingen.
Ah ok..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Een lange, smalle woonkamer, een compleet versleten keuken daar achter en daar een best grote aanbouw achter waar de vloer uit weggesloopt is en vooral als schuur dienst zal doen. Geen tuin of wat dan ook.
Naast de woonkamer is de wc.
Boven een grote slaapkamer en een erg kleine die ook meteen de toegang tot het dakterras heeft en vanwege die deur en een verwarming nauwelijks mogelijkheden heeft voor kasten of zo. Naast die kamer een badkamer met toilet.
Daar boven een royale zolder die op Mini-ToT's leeftijd nog geen nut heeft als slaapkamer aangezien hij dicht bij mij in de buurt wil zijn voor als hij wakker wordt, en hij moet er vaak 's nachts uit om te plassen.
Boven de zolder is nog een vliering.
Ja, die begint binnenkort. Volgende week nog even volle bak aan het werk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sssttt ik zit nog in de ontkennende fase
Begint de jouwe dan ?
Roza bril terwijl Mini-ToT en zijn dinnetje als een malle gillend door het huis zaten te rennen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je dat niet gezien toen je het kocht dan?
Ik hoop dat als je vakantie hebt je nog een beetje mooi weer hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die begint binnenkort. Volgende week nog even volle bak aan het werk.
Tegen betaling, en de ouwe meuk in de schuur nemen ze sowieso niet mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow en je oude huis
Is er geen kringloop die spullen op wil halen ?
Dan hoef je zelf niet te slepen
Ik kwam net een zilvervisje tegen op het toilet. Was dat d'r?quote:
Thanks. Ja het is echt even mooi weer inderdaad. Maar ik dacht dat jullie ook echt weg zouden. Maar dat is niet het geval, gewoon lekker thuis aan het rommelen en niksen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat als je vakantie hebt je nog een beetje mooi weer hebt
Wij mochten in ieder geval niet klagen
Ze is echt wel meer dan een zilvervisjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kwam net een zilvervisje tegen op het toilet. Was dat d'r?
Ik vond het allemaal echt veel en veel te duurquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Ja het is echt even mooi weer inderdaad. Maar ik dacht dat jullie ook echt weg zouden. Maar dat is niet het geval, gewoon lekker thuis aan het rommelen en niksen?
Vervelend. Maar probeer er wat mooois van te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Roza bril terwijl Mini-ToT en zijn dinnetje als een malle gillend door het huis zaten te rennen.
Daarbij had ik daarvoor diverse verschillende ouwe rotpanden bekeken waar je kapitalen aan moest besteden om het überhaupt bewoonbaar te maken.
Ik had op dat moment maar 1 bouwval als reserve die meer kostte dan deze.
Verkopen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegen betaling, en de ouwe meuk in de schuur nemen ze sowieso niet mee.
En een aantal dingen in het huis gaan naar mijn ex.
1 kast zou naar mij toe gaan, echt een mooi ding, maar het is me veel te lomp om te versjouwen en hij is echt debiel zwaar en ik weet niet hoe goed dat zou gaan op deze houten vloer hier.
Oh de locatie is geweldig en het pand heeft ook echt wel potentie hoor!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. Maar probeer er wat mooois van te maken.
Neuh, ik heb tegen mijn ex gezegd dat zij 'm mag hebben.quote:
Klopt. 2 weken is net genoeg om even het werk te vergeten maar te kort om het werk los te laten. Ik had afgelopen tijd af en toe een week vrij genomen, nou dat is zonde van de vrije dagen. Je komt totaal niet tot rust. Had ik anders moeten aanpakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal echt veel en veel te duur
Dus thuis gebleven
En 2 weken is ook eigenlijk net te kort
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. 2 weken is net genoeg om even het werk te vergeten maar te kort om het werk los te laten. Ik had afgelopen tijd een week vrij genomen, nou dat is zonde van de vrije dagen. Je komt totaal niet tot rust. Had ik anders moeten aanpakken.
quote:
Een split-second dacht ik even dat het over mini ging.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik heb tegen mijn ex gezegd dat zij 'm mag hebben.
Maar neemt zij hem niet, dan probeer ik hem alsnog hier te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |