Je had het @Playboy69 kunnen vragen als je hem geen ban had aangesmeerdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nu bitvavo. op welke platvorm kan je kendu kopen? Ik kan dit ook opzoeken maar luister graag naar het advies van een FOK!user.
Is het nu de moment om wat "kendu' te kopen?
🤣quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had het @:playboy69 kunnen vragen als je hem geen ban had aangesmeerd
eth 75. En toen verkopen voor 250quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:05 schreef MaximumRush het volgende:
Ik was vandaag een overzicht aan het maken qua vermogen voor m'n aangifte inkomstenbelasting (ja, ik weet het, ben altijd met alles last minute). Dus even de waarde opgezocht op 1 januari 2023.
Btc 15K
Eth 1200
Dat waren nog eens koopmomentjes.
Ik zou 100% bitcoin aanhouden van het deel dat je in crypto belegt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:59 schreef Schnitzels het volgende:
Ik bouw geen pensioen op. Ik wil nu kleinschalig iets gaan doen. Deels aandelen, deels crypto. Het cryptodeel: ik wil gaan beginnen met DCA crypto met 250 euro per maand. 10k als eerste inleg. Ik wil medium risk/offensief ingesteld zijn. Mijn plan is om dit te doen met horizon 20-30 jaar, zodat het een pensioenpotje wordt.
Ik heb de coins gepakt zodat ik in cryptowereld een relatief breed scala heb aan crypto's, maar iets zwaarder leun op de gevestigde BTC/ETH zodat ik in volatiele cryptowereld toch nog enige basis heb. Natuurlijk deels overleg gehad met mijn grote vriend heden ten dagen: ChatGPT. Niemand kan in de toekomst kijken, maar hebben jullie nog adviezen, tips, alternatieven?
Initiële Inleg per 1 september
Bitcoin (BTC): 35% van ¤10.000 = ¤3.500
Ethereum (ETH): 20% van ¤10.000 = ¤2.000
Binance Coin (BNB): 10% van ¤10.000 = ¤1.000
Chainlink (LINK): 10% van ¤10.000 = ¤1.000
Polkadot (DOT): 10% van ¤10.000 = ¤1.000
SingularityNET (AGIX): 10% van ¤10.000 = ¤1.000
Cardano (ADA): 5% van ¤10.000 = ¤500
Verdere Inleg via DCA (elke 4 weken loonuitbetaling)
Bitcoin (BTC): 35% van ¤250 = ¤87,50
Ethereum (ETH): 20% van ¤250 = ¤50,00
Binance Coin (BNB): 10% van ¤250 = ¤25,00
Chainlink (LINK): 10% van ¤250 = ¤25,00
Polkadot (DOT): 10% van ¤250 = ¤25,00
SingularityNET (AGIX): 10% van ¤250 = ¤25,00
Cardano (ADA): 5% van ¤250 = ¤12,50
Ik denk aan Kucoin/OKx/Kraken. Volgens mij is die laatste wat duurder qua fee's. Ik wil dit proces automatiseren en dan eens per half jaar(?) herevalueren en mijn portfolio qua percentages herbalanceren.
Is geen crypto. Maar al eens gedacht aan www.brandnewday.nl ? Ik doe dit zelf. Elke maand een bedrag daarheen. Rest verdeel ik over bitcoin en aandelenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:59 schreef Schnitzels het volgende:
Ik bouw geen pensioen op. Ik wil nu kleinschalig iets gaan doen. Deels aandelen, deels crypto. Het cryptodeel: ik wil gaan beginnen met DCA crypto met 250 euro per maand. 10k als eerste inleg. Ik wil medium risk/offensief ingesteld zijn. Mijn plan is om dit te doen met horizon 20-30 jaar, zodat het een pensioenpotje wordt.
Ik heb de coins gepakt zodat ik in cryptowereld een relatief breed scala heb aan crypto's, maar iets zwaarder leun op de gevestigde BTC/ETH zodat ik in volatiele cryptowereld toch nog enige basis heb. Natuurlijk deels overleg gehad met mijn grote vriend heden ten dagen: ChatGPT. Niemand kan in de toekomst kijken, maar hebben jullie nog adviezen, tips, alternatieven?
Ik denk aan Kucoin/OKx/Kraken. Volgens mij is die laatste wat duurder qua fee's. Ik wil dit proces automatiseren en dan eens per half jaar(?) herevalueren en mijn portfolio qua percentages herbalanceren.
Brandnewday is op zich prima maar wat ze doen is voor jou ETF's kopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is geen crypto. Maar al eens gedacht aan www.brandnewday.nl ? Ik doe dit zelf. Elke maand een bedrag daarheen. Rest verdeel ik over bitcoin en aandelen
pensioenbeleggen idd. Ik bouw geen pensioen op bij mijn werkgever. Dus ik gebruik dit voor mijn pensioen potje.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Brandnewday is op zich prima maar wat ze doen is voor jou ETF's kopen.
Je kan ook zelf bij je bank of je broker een paar keer per jaar een S&P500 ETF koppen.
Dan heb je hetzelfde en betaal je minder kosten.
Of bedoel je het pensioenbeleggen van Brandnewday?
Voordeel van pensioenbeleggen is uiteraard dat je nu geen belasting betaalt maar pas vanaf het moment dat je met pensioen gaat en het uit laat betalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
pensioenbeleggen idd. Ik bouw geen pensioen op bij mijn werkgever. Dus ik gebruik dit voor mijn pensioen potje.
Ja precies. Maar dat nadeel vind ik niet zo erg. Als ik wel pensioen opbouw via werkgever zou ik het ook pas krijgen wanneer ik met pensioen ga. (en ja snap dat het niet helemaal het zelfde is maar toch)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voordeel van pensioenbeleggen is uiteraard dat je nu geen belasting betaalt maar pas vanaf het moment dat je met pensioen gaat en het uit laat betalen.
Nadeel van pensioenbeleggen is dat je er niet over kan beschikken voor die tijd.
Het kan wel alleen als je nog ruimte hebt voor pensioenopbouw, ik heb geen inkomen dus ook geen ruimte.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dat nadeel vind ik niet zo erg. Als ik wel pensioen opbouw via werkgever zou ik het ook pas krijgen wanneer ik met pensioen ga. (en ja snap dat het niet helemaal het zelfde is maar toch)
Maar @:Schnitzels misschien ook wel iets voor jou. Bouw je pensioen op met de belastingvoordelen.
Bekijk voor de grap even het koersverloop van die coins geprijsd in BTC. Je bent met DCA beter af met Bitcoin. DCA kun je met o.a. Bits van Bitonic, Relai, Bittr of Strike doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:59 schreef Schnitzels het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:06 schreef Plots het volgende:
Er komt binnenkort een docu uit over Vitalik Buterin (de oprichter van Ethereum), gecrowdfund met ETH.
Van te voren worden 'stories' gereleased. De eerste is over zes dagen. Het is niet zomaar een docufilm:
https://paragraph.xyz/@:ethereumfilm/not-just-a-filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bekijk voor de grap even het koersverloop van die coins geprijsd in BTC. Je bent met DCA beter af met Bitcoin. DCA kun je met o.a. Bits van Bitonic, Relai, Bittr of Strike doen.
Niet via Bitvavo in elk geval. Ik zou het gewoon via Uniswap rechtstreeks je wallet inpompen, of een account aanmaken bij een CEX die Kendu heeft gelist.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nu bitvavo. op welke platvorm kan je kendu kopen? Ik kan dit ook opzoeken maar luister graag naar het advies van een FOK!user.
Is het nu de moment om wat "kendu' te kopen?
Lange termijn met je eens over het verleden. Ik sluit alleen niet uit dat met de ontwikkelingen in blockchain technologie en het mainstream worden daarvan dat (bijvoorbeeld) Ethereum de komende 30 jaar BTC gaat outperformen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat.
Als je een beleggershorizon van 20-30 jaar hebt, dan heb je niets te zoeken in altcoins.
Als je tussen 2014 en 2024 een lijst van de top-10 coins naast elkaar zet, dan is er maar 1 overeenkomst: bitcoin stond bovenaan. Voor de rest is alles anders. En dat is maar 10 jaar... laat staan 20 of 30 jaar...
Hier de lijst van begin 2014:
https://coinmarketcap.com/historical/20140126/
Ik heb werkelijk geen idee wat Kendu is. Welke site of youtube filmpje legt het beetje goed uit?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En het is altijd het juiste moment om Kendu te kopen als je in het project gelooft. En als je dat niet doet moet je er niet aan beginnen.
De founders van Eth hebben honderden miljoenen Ethereum gedumpt. Ze geloven er zelf niet meer in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lange termijn met je eens over het verleden. Ik sluit alleen niet uit dat met de ontwikkelingen in blockchain technologie en het mainstream worden daarvan dat (bijvoorbeeld) Ethereum de komende 30 jaar BTC gaat outperformen.
Een goede cryptocoin zou ook zonder founders prima moeten overleven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:47 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
De founders van Eth hebben honderden miljoenen Ethereum gedumpt. Ze geloven er zelf niet meer in.
Je kunt eens op de site zelf kijken www.kenduinu.com en het project wat er naast loopt www.kenduchads.com.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat Kendu is. Welke site of youtube filmpje legt het beetje goed uit?
En waarom geloof jij er zo in?
Prima knulquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:47 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
De founders van Eth hebben honderden miljoenen Ethereum gedumpt. Ze geloven er zelf niet meer in.
Klinkt als de zoveelste pyramid scheme turned crypto.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt eens op de site zelf kijken www.kenduinu.com en het project wat er naast loopt www.kenduchads.com.
In het kort, Kendu is een memecoin opgericht door Kendu Miazaki, een van de Shiba Inu developers en multimiljonair. Hij heeft de community die betrokken is van begin af aan opgevoed met het credo 'we don't gamble we work' en mede daardoor is er een sterke community ontstaan die 24/7 aan het werk is om Kendu onder de aandacht te brengen op X, Reddit en IRL.
Kendu werkt, in tegenstelling tot werkelijk elke Memecoin op dit moment, niet met betaalde advertising of influencers die een zak crypto krijgen om te promoten. De groei is volledig organisch dankzij de inzet van de community. De Tegelgram groep is echt een plek met vreselijk veel energie en de developer is dagelijks in de groep om via X spaces en Telegram VC's het project op te hitsen, alfa te delen en de stand van zaken te delen.
Naast de cryptomunt wordt er een NFT marktplaats gelanceerd, Kenduchads. Op dit moment kun je een Chad NFT kopen die niet alleen een leuke plaatje is, maar je ook garandeert van een deel van de opbrengsten van het platform. Als alle Chads gemint zijn (10.000 in totaal, nu zo'n 6.000 gemint) dan opent de Marktplaats. 2,5% (later 5%) van het volume van de Marktplaats wordt gedeeld onder de Chad bezitters wat aardig kan oplopen als de NFT markt aantrekt. En uiteindelijk zal die NFT focus ook gaan verschuiven naar NFT's met utility in plaats van alleen leuke digitale kunst. Feitelijk is een Chad natuurlijk al een NFT met een leuke utility, omdat er een contract achter zit waarmee je deelt in de winst van het platform.
Maar het allermooiste is dat niet alleen de coin en de marktplaats gedecentraliseerd zijn, de hele merknaam is dat. Er is een merchstore met kleding waar binnenkort ook Kendu energydrinks verschijnen, er worden clubfeesten georganiseerd (in India) onder de naam Kendu Nights en zo zijn er nog veel meer initiatieven die steeds meer gericht zijn op DeFi naar de massa brengen (in plaats van andersom).
De drive achter de community (nu zo'n 14.000 holders op de blockchain en daar komen de CEX houders nog bij) is echt ongekend. Ik heb zoiets nog nooit gezien in crypto. Op de website vind je de link naar de Telegram. Kom gerust eens kijken en voelen of het iets voor je is.
Tja meme coins is echt gewoon gokken. Ik doe er niets mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klinkt als de zoveelste pyramid scheme turned crypto.
En als er zoveel uitleg nodig is over zogenaamde utility, is het geen goede meme. Er zijn al genoeg utility coins en de enige memes die groot worden zijn cabal coins of sticky memes die mensen herkennen zoals Pepe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de reden dat Kendu 75% gezakt is sinds juni? Waarom zou die tij gaan omslaan (los van dat elke coin zal stijgen mocht er een bull run komen)?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt eens op de site zelf kijken www.kenduinu.com en het project wat er naast loopt www.kenduchads.com.
In het kort, Kendu is een memecoin opgericht door Kendu Miazaki, een van de Shiba Inu developers en multimiljonair. Hij heeft de community die betrokken is van begin af aan opgevoed met het credo 'we don't gamble we work' en mede daardoor is er een sterke community ontstaan die 24/7 aan het werk is om Kendu onder de aandacht te brengen op X, Reddit en IRL.
Kendu werkt, in tegenstelling tot werkelijk elke Memecoin op dit moment, niet met betaalde advertising of influencers die een zak crypto krijgen om te promoten. De groei is volledig organisch dankzij de inzet van de community. De Tegelgram groep is echt een plek met vreselijk veel energie en de developer is dagelijks in de groep om via X spaces en Telegram VC's het project op te hitsen, alfa te delen en de stand van zaken te delen.
Naast de cryptomunt wordt er een NFT marktplaats gelanceerd, Kenduchads. Op dit moment kun je een Chad NFT kopen die niet alleen een leuke plaatje is, maar je ook garandeert van een deel van de opbrengsten van het platform. Als alle Chads gemint zijn (10.000 in totaal, nu zo'n 6.000 gemint) dan opent de Marktplaats. 2,5% (later 5%) van het volume van de Marktplaats wordt gedeeld onder de Chad bezitters wat aardig kan oplopen als de NFT markt aantrekt. En uiteindelijk zal die NFT focus ook gaan verschuiven naar NFT's met utility in plaats van alleen leuke digitale kunst. Feitelijk is een Chad natuurlijk al een NFT met een leuke utility, omdat er een contract achter zit waarmee je deelt in de winst van het platform.
Maar het allermooiste is dat niet alleen de coin en de marktplaats gedecentraliseerd zijn, de hele merknaam is dat. Er is een merchstore met kleding waar binnenkort ook Kendu energydrinks verschijnen, er worden clubfeesten georganiseerd (in India) onder de naam Kendu Nights en zo zijn er nog veel meer initiatieven die steeds meer gericht zijn op DeFi naar de massa brengen (in plaats van andersom).
De drive achter de community (nu zo'n 14.000 holders op de blockchain en daar komen de CEX houders nog bij) is echt ongekend. Ik heb zoiets nog nooit gezien in crypto. Op de website vind je de link naar de Telegram. Kom gerust eens kijken en voelen of het iets voor je is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Andere coins geven juist geld aan influencers zodat ze groeien, dat lijkt mij op zich juist een goed iets. Hoe zien anderen dit?Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Daar zijn ze tenminste transparant over: dat ze het moeten hebben van de marketing. Beter dan een wazige whitepaper over added value van een coin waarmee je softijsjes op de blockchain kunt reserveren en waar als je eerlijk bent niemand, ook de oprichters niet, zit te wachten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die stijging naar de ATH was veel te explosief om voor de lange termijn goed te zijn. Daarna zijn een aantal grote whales uitgestapt. Het aantal houders groeit nog dagelijks, de community gaat steeds harder.quote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef embedguy het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de reden dat Kendu 75% gezakt is sinds juni? Waarom zou die tij gaan omslaan (los van dat elke coin zal stijgen mocht er een bull run komen)?
quote:Op zondag 1 september 2024 10:07 schreef embedguy het volgende:
En ik begrijp niet zo goed wat het voordeel is dat Kendu alleen aan organic growth doetWat andere coins doen is veel weggeven aan "influencers" die vervolgens alleen promoten tot ze hun positie hebben verkocht. Het is een hele vieze prikkel in de memecoin industrie waar Miazaki niet aan mee wil doen. De contests die nu worden uitgeschreven zijn om de community uit te dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Andere coins geven juist geld aan influencers zodat ze groeien, dat lijkt mij op zich juist een goed iets. Hoe zien anderen dit?
Maar weet je, ik heb helemaal geen behoefte om mensen te overtuigen. Als je je er goed bij voelt en denkt dat Kendu bij je past ga je gang. Als je twijfelt over het project blijf dan vooral weg.
Laat me raden: jij zit vuistdiep in bitcoin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:47 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Tnx voor je uitleg en response.quote:Op zondag 1 september 2024 10:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die stijging naar de ATH was veel te explosief om voor de lange termijn goed te zijn. Daarna zijn een aantal grote whales uitgestapt. Het aantal houders groeit nog dagelijks, de community gaat steeds harder.
[..]
Wat andere coins doen is veel weggeven aan "influencers" die vervolgens alleen promoten tot ze hun positie hebben verkocht. Het is een hele vieze prikkel in de memecoin industrie waar Miazaki niet aan mee wil doen. De contests die nu worden uitgeschreven zijn om de community uit te dagen.
Maar weet je, ik heb helemaal geen behoefte om mensen te overtuigen. Als je je er goed bij voelt en denkt dat Kendu bij je past ga je gang. Als je twijfelt over het project blijf dan vooral weg.
Je weet zo'n dingen nooit zeker natuurlijk, maar Shytoshi is meerdere malen in de TG geweest en volgt Kendu ook via zijn X account.quote:Op zondag 1 september 2024 11:23 schreef embedguy het volgende:
[..]
Tnx voor je uitleg en response.
Just to be clear: ik ben geïnteresseerd. Het was zeker niet de bedoeling om Kendu onderuit te halen.
Hoe weet je dat Kendu Miazaki echt achter Kendu zit en dat hij een dev van Shiba was? Dat is praktisch niet zeker te weten toch of hoe check je zoiets?
Hoelang volg jij Kendu al?
Het is ook hetzelfde, al die Telegram groepjes zijn ook hetzelfde. Nieuwe naam en gaan.quote:Op zondag 1 september 2024 13:38 schreef Gremen het volgende:
Die hele community klinkt niet anders dan het begin van safemoon
Hadden die ook een door de community onderhouden merch store en eigen energy drinks?quote:Op zondag 1 september 2024 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is ook hetzelfde, al die Telegram groepjes zijn ook hetzelfde. Nieuwe naam en gaan.
Het blijft knap dat het iedere keer weer lukt: een nieuw token creëren, hypen, dumpen, dood laten bloeden, rinse & repeat.
Letterlijk honderden memecoins hebben zulke dingen gehad. Niet vergeten op tijd te verkopen anders sta je over twee jaar 99% in de min.quote:Op zondag 1 september 2024 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hadden die ook een door de community onderhouden merch store en eigen energy drinks?
Totaal gemist.
Deze coins volgen allemaal hetzelfde playbook. Prima om beetje mee te speculeren maar dat is het ook.quote:Op zondag 1 september 2024 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hadden die ook een door de community onderhouden merch store en eigen energy drinks?
Totaal gemist.
Is het je eerste jaar in crypto?quote:Op zondag 1 september 2024 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Totaal gemist.
Meer kopen!quote:Op maandag 16 september 2024 09:22 schreef dimmak het volgende:
De ETH/BTC chart laat ook alles behalve een flippening zien. Laagste punt sinds 2021.
Dit herken ikquote:Op maandag 23 september 2024 19:58 schreef Nattekat het volgende:
Begint wel traditie te worden dat de markt aan trekt vlak voor m'n loon gestort wordt.
Wie de schoen past...quote:Op maandag 23 september 2024 19:58 schreef Nattekat het volgende:
Begint wel traditie te worden dat de markt aan trekt vlak voor m'n loon gestort wordt.
https://www.bestebank.org(...)ucoin-alternatieven/quote:Op woensdag 25 september 2024 14:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
''Based on your IP address, we currently do not provide services in your country or region due to local laws, regulations, or policies. We apologize for any inconvenience this may cause.''
Aldus Kucoin
Alles doet het nog, maar zal binnenkort misschien over zijn
Bit2Me is de enige uit dat lijstje die godencoin Telos heeft dus dat is een makkelijke keuzequote:Op woensdag 25 september 2024 16:52 schreef D. het volgende:
[..]
https://www.bestebank.org(...)ucoin-alternatieven/
Je kunt ze toch altijd kwijt op een DEX. Als je coins hebt gekocht die je zelfs op een DEX niet meer kwijt kunt dan heb je zo'n zooi gekocht dat je de pijn ook wel verdient.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:20 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dat is ook wel een gevaar van altcoins, straks heb je een stapel op je hardware wallet die je nergens kwijt kunt omdat je geen toegang meer hebt tot de exchanges waar je ze kunt verkopen
Ja goed punt, ik ben nooit verder gekomen dan Pancakeswap en Uniswap maar zal me eens verdiepen in andere DEXs die meer chains hebbenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt ze toch altijd kwijt op een DEX. Als je coins hebt gekocht die je zelfs op een DEX niet meer kwijt kunt dan heb je zo'n zooi gekocht dat je de pijn ook wel verdient.
Op dextools kun je per coin zien op welke Dex hij gelist staat. Redelijk accuraat, al heb ik die wel eens op fouten betrapt. Met Uniswap en Raydium heb je het meeste Eth en Sol wel gedekt volgens mij, maar ik doe niet zo heel veel met super obscure coins.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja goed punt, ik ben nooit verder gekomen dan Pancakeswap en Uniswap maar zal me eens verdiepen in andere DEXs die meer chains hebben
Veel projecten hebben ook hun eigen DEX natuurlijk
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oh LaWd ThE cOmMuNiTyquote:Op zondag 1 september 2024 10:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die stijging naar de ATH was veel te explosief om voor de lange termijn goed te zijn. Daarna zijn een aantal grote whales uitgestapt. Het aantal houders groeit nog dagelijks, de community gaat steeds harder.
[..]
Wat andere coins doen is veel weggeven aan "influencers" die vervolgens alleen promoten tot ze hun positie hebben verkocht. Het is een hele vieze prikkel in de memecoin industrie waar Miazaki niet aan mee wil doen. De contests die nu worden uitgeschreven zijn om de community uit te dagen.
Je koopt geen recht op een afbeelding. Op een bepaalde blockchain wordt een url naar een bepaalde afbeelding gekoppeld aan jouw adres. Iedereen kan die URL zelf vooy-pastenquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:59 schreef viagraap het volgende:
NFT's
Dat daar zoveel geld in rondgegaan is pleit niet voor de cryptowereld. Zelden zo'n goed voorbeeld van gebakken lucht meegemaakt. 'je loopt het recht op een afbeelding' ja en dan? Manmanman.
Evengoed gebakken lucht.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je koopt geen recht op een afbeelding. Op een bepaalde blockchain wordt een url naar een bepaalde afbeelding gekoppeld aan jouw adres. Iedereen kan die URL zelf vooy-pasten
Waarom niet gekocht?quote:Op donderdag 26 september 2024 17:52 schreef Plots het volgende:
Op 13 september had ik onderstaand artikel gelezen. Vervolgens had ik Moo Deng op Solana gevonden op 1.8M. Is nu 140M. (Niet gekocht).
https://nos.nl/l/2537022
Houd dus main stream nieuws in de gaten.
Ik vind op Solana het gokgehalte te hoog. Plus die week had ik meer interesse in andere tokens op ETH. Moo Deng kan nog veel hoger.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:30 schreef viceversa het volgende:
[..]
Waarom niet gekocht?
Er zijn wekelijks tig micro meme narratives, maar je weet van tevoren niet welke daadwerkelijk doorzet. Op SOL eindigt 99% in een rugpull. Of ze komen op een hoge mcap maar dalen weer met zo hard ($boden). Op crypto twitter is het wel te volgen, maar dan moet je er ook nog snel bij zijn.
Moo Deng is op Solana.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:01 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik vind op Solana het gokgehalte te hoog. Plus die week had ik meer interesse in andere tokens op ETH. Moo Deng kan nog veel hoger.
Nu 315Mquote:Op donderdag 26 september 2024 17:52 schreef Plots het volgende:
Op 13 september had ik onderstaand artikel gelezen. Vervolgens had ik Moo Deng op Solana gevonden op 1.8M. Is nu 140M. (Niet gekocht).
Grappig zo'n baby nijlpaardquote:Op donderdag 26 september 2024 17:52 schreef Plots het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die dit leuk vinden om te weten![]()
Oorlog is nooit heul goed voor de markten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
Iedereen had het over Uptober dus op 1 oktober een dip
is dit inclusief of exclusief oorlogen?quote:
De range is gebaseerd op historische data dus ook eerdere black swan events. Chart is van PlanC https://x.com/TheRealPlanCquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is dit inclusief of exclusief oorlogen?
Haha, mooi wensdenken.quote:
PlanC is een treurige Fake, beweerd dat hij een belangrijke fondsmanager was. Was gewoon onderknuppel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:55 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De range is gebaseerd op historische data dus ook eerdere black swan events. Chart is van PlanC https://x.com/TheRealPlanC
Er komt geen echte bull run meer zoals de eerdere keren. De bodem van de piramide komt in zicht.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:51 schreef D. het volgende:
[..]
Netjes op tijd, deze week precies 4 jaar geleden begon de vorige bull run
[ afbeelding ]
Dat kun je nooit zeker weten. Wat ik wel zeker weet is dat er nooit 1 cent meer uitgehaald kan worden dan er ingestopt is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er komt geen echte bull run meer zoals de eerdere keren. De bodem van de piramide komt in zicht.
Ik heb dat al meermaals gedaan. Of heb ik dan de centen die iemand anders erin gestopt heeft?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kun je nooit zeker weten. Wat ik wel zeker weet is dat er nooit 1 cent meer uitgehaald kan worden dan er ingestopt is.
Ja, natuurlijk. Wat komt dat geld anders vandaag? Het is een sub-zero sum game.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:32 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ik heb dat al meermaals gedaan. Of heb ik dan de centen die iemand anders erin gestopt heeft?
Als ik goud, munten, postzegels of kunst aan- of verkoop is dat niet anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:32 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ik heb dat al meermaals gedaan. Of heb ik dan de centen die iemand anders erin gestopt heeft?
Dat is natuurlijk ook zo voor die assets. Maar die hebben naast hun geldwaarde ook nog een verzamelaarswaarde, op goud na.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ik goud, munten, postzegels of kunst aan- of verkoop is dat niet anders.
Het is een beetje terugkerend gezemel over niets.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ah, de criticasters zijn er weer. Dat is doorgaans een teken dat de Bitcoinkoers in een opwaartse lijn zit.
Wij hebben de afgelopen maanden gebruikt om lekker aan te kopen.
Ik verzamel bitcoins.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo voor die assets. Maar die hebben naast hun geldwaarde ook nog een verzamelaarswaarde, op goud na.
Dit soort postings doen me denken aan het tv-fragment “mobiel bellen in 1999” met uitspraken als “ik wil geen mobiele telefoon, want die raak ik alleen maar kwijt” en “als ze me willen bereiken, dan sturen ze maar een brief”. Geweldige documenten voor het nageslacht, dat zich af zal vragen: hoe konden we er ooit zo naast zitten?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan vast nog wel groeien, maar niet meer zo exploderen en vertigvoudigen.
Goud is ook absurd meer waard dan schaarste alleen kan verklaren.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Wat komt dat geld anders vandaag? Het is een sub-zero sum game.
Je hebt ook Bitcoin Ordnals.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo voor die assets. Maar die hebben naast hun geldwaarde ook nog een verzamelaarswaarde, op goud na.
Ecbquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
De ECB heeft weer eens wat over Bitcoin gepubliceerd. Moraal van het verhaal: als je vroeg in Bitcoin bent ingestapt, ben je een dief van mensen die niet of laat instappen. Niet lang geleden was het standpunt nog dat Bitcoin niks waard is en gauw in de vergetelheid zal raken. Ineens wordt serieus met de gedachte gespeeld: wat als Bitcoin geen speculatieve bubbel is die gauw gaat barsten, maar in waarde toe blijft nemen?
Paper: The distributional consequences of Bitcoin. NB. Dit zijn dezelfde auteurs als van Bitcoin’s last stand. First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Zouden we de op één na laatste fase hebben bereikt?
[ x ]
Dat is niet de moraal van het verhaal natuurlijk. Ze betogen dat bitcoin geen waarde toevoegt aan een economie en op macro-niveau en enkel zorgt voor de herverdeling van welvaart van de ene groep naar de andere groep.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
De ECB heeft weer eens wat over Bitcoin gepubliceerd. Moraal van het verhaal: als je vroeg in Bitcoin bent ingestapt, ben je een dief van mensen die niet of laat instappen. Niet lang geleden was het standpunt nog dat Bitcoin niks waard is en gauw in de vergetelheid zal raken. Ineens wordt serieus met de gedachte gespeeld: wat als Bitcoin geen speculatieve bubbel is die gauw gaat barsten, maar in waarde toe blijft nemen?
Paper: The distributional consequences of Bitcoin.
Nee. Maar het kan ook geen kwaad, net zomin als postzegels verzamelen. Want er zit geen dollar ‘vast’ in bitcoin. Alles wat ervoor betaald is, is door anderen ontvangen en zo gewoon weer in de economie gekomen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:56 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat is niet de moraal van het verhaal natuurlijk. Ze betogen dat bitcoin geen waarde toevoegt aan een economie en op macro-niveau en enkel zorgt voor de herverdeling van welvaart van de ene groep naar de andere groep.
Dat bitcoin geen economische waarde toevoegt lijkt me vooral een open deur. De overgrote meerderheid van de mensen laat ze gewoon op een wallet of een Exchange staan. Dat doet dus helemaal niets. Dan is er nog een groepje die ze gebruikt om te traden (voegt ook niets toe) en tot slot een miniem klein clubje die ze daadwerkelijk gebruikt om te betalen of te investeren.
Dus wat is dan wel de functie van bitcoin op macro-niveau? Niet meer dan houders die proberen er rijk van te worden, waarbij de eerste instappers er rijker van worden dan de latere instappers en de niet-instappers. Ook dit lijkt me vooral een open deur.
Voor ik beschuldigd word zuur te zijn, ik heb zelf bitcoin. Maar puur om er geld mee te verdienen. Laten we elkaar niet voor de gek houden, de rest van de economie heeft daar geen reet aan
Ach ja, wat is "vroeg ingestapt"?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
Paper: The distributional consequences of Bitcoin. NB. Dit zijn dezelfde auteurs als van Bitcoin’s last stand. First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Zouden we de op één na laatste fase hebben bereikt?
[ x ]
Dat is inderdaad een vraag die je je kunt stellen. En de auteurs gaan volkomen voorbij aan het alternatief: fiatgeld. Daarbij zijn het overheden die voor herverdeling zorgen door extra geld in omloop te brengen en er bepaalde groepen van te bevoordelen. Dat is natuurlijk precies wat dit soort lieden tegen Bitcoin hebben, dat er geen dergelijke macht op kan worden uitgeoefend.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ach ja, wat is "vroeg ingestapt"?
Ik ben meerdere keren in- en uitgestapt.
Alle bitcoin die ik nu bezit (op zo'n 15% na) heb ik in maart / april 2024 gekocht.
Mits dit met mate en redelijkheid gebeurt is hier ook niks mis mee. Een miljonair mag best wel wat meer bijdragen aan de dijkbewaking dan iemand op minimum. De miljonair profiteert vaak ook meer van de georganiseerde maatschappij dan de armoedzaaier.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een vraag die je je kunt stellen. En de auteurs gaan volkomen voorbij aan het alternatief: fiatgeld. Daarbij zijn het overheden die voor herverdeling zorgen door extra geld in omloop te brengen en er bepaalde groepen van te bevoordelen. Dat is natuurlijk precies wat dit soort lieden tegen Bitcoin hebben, dat er geen dergelijke macht op kan worden uitgeoefend.
Als je hun redenering consequent doortrekt, kom je op een 'eigendom is diefstal'-principe uit, waarbij de mensen die iets eerder verwerven (een huis of aandelen bijvoorbeeld) 'stelen' van de mensen dat niet of later verwerven. En wat doe je om dat grote onrecht recht te trekken? Hun bezit afromen ten bate van de rest.
Alle risico's ten aanzien van investeren in Bitcoin zijn voor mij geweest. Als ik alles had verloren, had de maatschappij me niet geholpen. En als ik dan winst ga maken ben ik ineens een dief en moet ik geld aan anderen geven? En jij en anderen willen me doen geloven dat dat zelfs moreel is?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mits dit met mate en redelijkheid gebeurt is hier ook niks mis mee. Een miljonair mag best wel wat meer bijdragen aan de dijkbewaking dan iemand op minimum. De miljonair profiteert vaak ook meer van de georganiseerde maatschappij dan de armoedzaaier.
Dat geldt toch voor iedere andere assetklasse net zo goed? Of wil jij een uitzondering hebben voor bitcoin wat dan belastingvrij in belegd mag worden? Wat is daar de rationale achter?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alle risico's ten aanzien van investeren in Bitcoin zijn voor mij geweest. Als ik alles had verloren, had de maatschappij me niet geholpen. En als ik dan winst ga maken ben ik ineens een dief en moet ik geld aan anderen geven? En jij en anderen willen me doen geloven dat dat zelfs moreel is?
Hij heeft me baat bij een functionerende rechtsstaat of politie. Zonder goede infrastructuur kunnen zijn bedrijven ook niet functioneren. Op termijn heeft hij opgeleide mensen nodig, etc..quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe je erbij komt dat de miljonair meer profiteert van de georganiseerde maatschappij is me een raadsel. Hij draagt juist veel meer bij door werkgelegenheid en goederen te bieden. Ik zal maar zwijgen over belasting.
Het alternatief voor crypto is niet fiatgeld, maar andere assets als aandelen of obligaties. Die zijn ook opgeblazen door het monetair beleid, maar hebben tenminste nog wel economisch nut.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een vraag die je je kunt stellen. En de auteurs gaan volkomen voorbij aan het alternatief: fiatgeld. Daarbij zijn het overheden die voor herverdeling zorgen door extra geld in omloop te brengen en er bepaalde groepen van te bevoordelen. Dat is natuurlijk precies wat dit soort lieden tegen Bitcoin hebben, dat er geen dergelijke macht op kan worden uitgeoefend.
Nee hoor, ik wil geen uitzondering voor Bitcoin. Wist je trouwens dat al een uitzondering wordt gemaakt? Italië gaat vermogenswinstbelasting op crypto's verhogen van 26% naar 42% om het begrotingstekort tegen te gaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor iedere andere assetklasse net zo goed? Of wil jij een uitzondering hebben voor bitcoin wat dan belastingvrij in belegd mag worden? Wat is daar de rationale achter?
Hoe definieer jij 'economisch nut'? 't Lijkt me evident dat de eigenschappen van Bitcoin zorgen voor economisch nut. Blackrock heeft daar een mooie presentatie van gemaakt:quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:56 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het alternatief voor crypto is niet fiatgeld, maar andere assets als aandelen of obligaties. Die zijn ook opgeblazen door het monetair beleid, maar hebben tenminste nog wel economisch nut.
Maar dan wordt er toch gewoon afgeroomd ten bate van de rest?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil geen uitzondering voor Bitcoin. Wist je trouwens dat al een uitzondering wordt gemaakt? Italië gaat vermogenswinstbelasting op crypto's verhogen van 26% naar 42% om het begrotingstekort tegen te gaan.
Als je obligaties koopt heeft dat economisch nut. Jij krijgt rente, de ontvanger krijgt financiering voor bedrijfsuitbreiding, of staatinvesteringen of wat dan ook. Aandelen idem dito en genereren dividend. Bitcoin genereert niets, het is er gewoon. Inderdaad zoals goud. Daar hoef je als consument geen boodschap aan te hebben, maar ik snap wel dat de economen van de ECB er met een andere bril naar kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe definieer jij 'economisch nut'? 't Lijkt me evident dat de eigenschappen van Bitcoin zorgen voor economisch nut. Blackrock heeft daar een mooie presentatie van gemaakt:
[ afbeelding ]
Als je het netjes opgeeft wel jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar dan wordt er toch gewoon afgeroomd ten bate van de rest?
MSTR wil bitcoin gebruiken als collateral (ofwel, een zekerheid, onderpand) voor het verkrijgen van leningen om te investeren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:34 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als je obligaties koopt heeft dat economisch nut. Jij krijgt rente, de ontvanger krijgt financiering voor bedrijfsuitbreiding, of staatinvesteringen of wat dan ook. Aandelen idem dito en genereren dividend. Bitcoin genereert niets, het is er gewoon. Inderdaad zoals goud. Daar hoef je als consument geen boodschap aan te hebben, maar ik snap wel dat de economen van de ECB er met een andere bril naar kijken.
Dit is exact op dezelfde manier over goud te schrijven. Of vastgoed.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
Als je op jouw zeer beperkte definitie van economisch nut afgaat, dan is DeFi interessant met bijv. WBTC.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:34 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als je obligaties koopt heeft dat economisch nut. Jij krijgt rente, de ontvanger krijgt financiering voor bedrijfsuitbreiding, of staatinvesteringen of wat dan ook. Aandelen idem dito en genereren dividend. Bitcoin genereert niets, het is er gewoon. Inderdaad zoals goud.
Klopt…quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:41 schreef De_Pel het volgende:
Cardano gaat ook nooit meer wat worden hè
Ja dat is zeker interessant! In theorie een super mooi alternatief voor traditionele vormen van financiering. In de praktijk (vooralsnog) vol gebreken en van marginale betekenis.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je op jouw zeer beperkte definitie van economisch nut afgaat, dan is DeFi interessant met bijv. WBTC.
Haha.quote:
Waarom $pac?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:03 schreef Plots het volgende:
Zondag hoorde ik op de radio dat Elon Musk tot de Amerikaanse presidentverkiezingen op 4 november iedere dag 1 miljoen dollar verloot onder potentiële Trump stemmers in swing states. Dit doet Musk - ism Trump - om invloed te krijgen in de Amerikaanse politiek. Daarom heb ik gister $PAC gekocht op ETH. Misschien moon. Misschien niet.
die brengen binnenkort een energydrink uit. Dat moet wel moon gaan!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef embedguy het volgende:
[..]
Waarom $pac?
Ik kan die coin niet (snel) vinden, tijd voor een cursus Google voor mij? 🤔
Wauw! Indrukwekkend voor een coin. Dat moet dan wel serieuze business zijn. Balen dat ik de coin niet kan vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die brengen binnenkort een energydrink uit. Dat moet wel moon gaan!
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:03 schreef Plots het volgende:
Zondag hoorde ik op de radio dat Elon Musk tot de Amerikaanse presidentverkiezingen op 4 november iedere dag 1 miljoen dollar verloot onder potentiële Trump stemmers in swing states. Dit doet Musk - ism Trump - om invloed te krijgen in de Amerikaanse politiek. Daarom heb ik gister $PAC gekocht op ETH. Misschien moon. Misschien niet.
Erg jammer. Mijn favoriete DCA adresje.quote:Belangrijke mededeling: BL3P sluit per 20 december – Overstap naar Bitonic
Na meer dan 10 jaar dienst sluit BL3P op 20 december 2024. Deze beslissing is genomen vanwege de nieuwe regelgeving, waaronder MiCA (Markets in Crypto-Assets Regulation), en stelt ons in staat om ons volledig te richten op het verbeteren van het Bitonic-platform en de bijbehorende producten. BL3P heeft lange tijd een integraal onderdeel gevormd van Bitonic en de bitcoin-community, en hoewel dit nieuws wellicht teleurstellend is, geloven we dat de focus op Bitonic betere service en nieuwe mogelijkheden biedt.
Wat betekent dit voor BL3P-gebruikers
Tot 20 december 2024 kunnen gebruikers blijven handelen en fondsen storten of opnemen via BL3P zoals gebruikelijk. Na deze datum worden alle resterende fondsen automatisch overgezet naar je Bitonic-account. Dit gebeurt volledig automatisch, zonder dat je hier iets voor hoeft te doen. De website blijft beschikbaar na 20 december - handelen, storten en opnemen worden uitgeschakeld. Dit betekent dat de handelsgeschiedenis toegankelijk blijft.
Verder is het goed om te weten dat de BL3P Lightning-kaart vanaf 20 december gedeactiveerd wordt.
https://bl3p.eu/nl/news/9(...)verstap+naar+Bitonic
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die brengen binnenkort een energydrink uit. Dat moet wel moon gaan!
Eth heeft met Solana een serieuze concurrent gekregen. Als dadelijk het echt geld weer binnenstroomt dan gaat die hele pumpfun pump&dump cabal shit vanzelf weer op de achtergrond voor de kwaliteits projecten zonder ingekochte KOL influencers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Ethereum is echt kansloos aan het achterblijven als Bitcoin richting ATH gaat, mijn god
Valt toch wel meequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Ethereum is echt kansloos aan het achterblijven als Bitcoin richting ATH gaat, mijn god
Langere termijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt toch wel mee
[ afbeelding ]
SUI is die nieuwe Solanaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eth heeft met Solana een serieuze concurrent gekregen. Als dadelijk het echt geld weer binnenstroomt dan gaat die hele pumpfun pump&dump cabal shit vanzelf weer op de achtergrond voor de kwaliteits projecten zonder ingekochte KOL influencers.
En dan trekt Eth wel weer bij, omdat daar gewoon veel en veel minder zooi zit als op andere chains.
Blijf dan ook lekker in bitcoin.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit al jaren in Ethereum. Had moeten wisselen dan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Blijf dan ook lekker in bitcoin.
hij was redelijk all in kenduquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zie dat onze "Playboy" met z'n "Rebel Cars" ook niet meer onder ons is, hij is #anoniem.
Volgens mij heb je aardig wat keren alles verkocht en opnieuw aangekocht, toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al jaren in Ethereum. Had moeten wisselen dan.
Dat gaat al niet veel beter dan Rebel Cars, al zie ik wel een opleving de afgelopen 24 uur. Maar als je uitzoomt blijft het mager.quote:
ETH/BTC is waar het bloedbad is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt toch wel mee
[ afbeelding ]
Iedereen denk dat Trump gaat winnen. Hij is pro Bitcoin.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik snap de stijging niet van eerder deze week. Met de verkiezingen om de hoek is het toch juist een heel onzekere tijd.
Yes, ik doe dat nu bij Strike. Werkt ook mooi moet ik zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:19 schreef Plots het volgende:
[..]
Vandaag trouwens laatste dag dat je bij Relai zonder KYC fiat kan overmaken. Ook weer einde van een tijdperk.
Eerder wishfull thinking, het is gewoon een toss-up. Vind het erg bijzonder dat het opeens in deze mate de koers beinvloed.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:19 schreef Plots het volgende:
[..]
Iedereen denk dat Trump gaat winnen. Hij is pro Bitcoin.
Er is een kans dat Microsoft BTC op de balans gaat zetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik snap de stijging niet van eerder deze week. Met de verkiezingen om de hoek is het toch juist een heel onzekere tijd.
Van wat ik las. Staan ze er alle 2 meer positief in dan Biden. Dus hoe dan ook voor bitcoin goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Die kans is nihil hoorde ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is een kans dat Microsoft BTC op de balans gaat zetten.
Ik denk het niet, maar ook weer niet zo groot als het optimisme was.quote:
Historisch zijn de verkiezingen een gunstige periode voor crypto. Kan ook zijn omdat het vaak de periode na de halving is. Of de markt denkt dat Trump gaat winnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dat komt vooral door Blackrock.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Een particulier op de AVA riep dat random. Toen werd er gelachen en ging men weer over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is een kans dat Microsoft BTC op de balans gaat zetten.
Je weet de uitslag van het stemmen al?quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een particulier op de AVA riep dat random. Toen werd er gelachen en ging men weer over tot de orde van de dag.
Nee, Copy Paste van iemand anders:quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een particulier op de AVA riep dat random. Toen werd er gelachen en ging men weer over tot de orde van de dag.
Veel alts doen het sowieso niet zo goed. Bitcoin dominance stijgt al geruime tijd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:07 schreef Plots het volgende:
$PAC gokje ging niet zo goed.
Al mn winst van oktober op verloren.
Daarom Refund
Die DOGE van jou ging wel goed btw in aanloop naar de verkiezingen sinds je post.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:16 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Veel alts doen het sowieso niet zo goed. Bitcoin dominance stijgt al geruime tijd.
Memes lijken we de uitzondering te zijn idd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:31 schreef Plots het volgende:
[..]
Die DOGE van jou ging wel goed btw in aanloop naar de verkiezingen sinds je post.
Het gaat om 1,5 miljoen pond van een 'unnamed fund'. Dat kun je bezwaarlijk 'de institutionalisering van Bitcoin' noemen.quote:Op maandag 4 november 2024 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
2024 is het jaar van de institutionalisering van Bitcoin: First UK Pension Fund Invests in Bitcoin
Het is een eerste stap.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat om 1,5 miljoen pond van een 'unnamed fund'. Dat kun je bezwaarlijk 'de institutionalisering van Bitcoin' noemen.
Alleen op het vlak van crypto hoor!quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is een eerste stap.
Bij jou is het glas altijd halfleeg. Dat is ook een gave.
Dat is nog knapper, dat je dat al die jaren weet vol te houden. Petje af.quote:
Dat komt omdat ik fundamenteel er niet in geloof en dat is ook niet veranderd. Het interesseert me wel natuurlijk, het blijft een fascinerend fenomeen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is nog knapper, dat je dat al die jaren weet vol te houden. Petje af.
Ja, dan wel.quote:Het fonds heeft 3% in bitcoin, dat is behoorlijk, ongeacht de grootte van het fonds.
Als de 100 grootste pensioenfondsen wereldwijd dat zouden doen, dan vloeit er $510 miljard in bitcon.
Ook wel interessant dat ze gewoon direct bitcoin gekocht hebben, ipv een ETF. Zouden er meer moeten doen, als je wil investeren in bitcoin heb je daar echt Blackrock niet voor nodig.quote:Op maandag 4 november 2024 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
2024 is het jaar van de institutionalisering van Bitcoin: First UK Pension Fund Invests in Bitcoin
Ik denk dat die exposure ontstaan door indexbeleggingen waardoor ze automatisch die bedrijven meenemen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ook wel interessant dat ze gewoon direct bitcoin gekocht hebben, ipv een ETF. Zouden er meer moeten doen, als je wil investeren in bitcoin heb je daar echt Blackrock niet voor nodig.
Nederlandse pensioenfondsen zijn volgens mij nog niet om, al hebben ze indirect al best wat exposure
[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook niet dat dit de enige vorm van institutionalisering is? Het lijkt me nogal wiedes dat 2024 het jaar is van de spot etf's. Daar komen nu de pensioenfondsen bij (dit is niet het eerste). Vandaar: het jaar van de institutionalisering.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat om 1,5 miljoen pond van een 'unnamed fund'. Dat kun je bezwaarlijk 'de institutionalisering van Bitcoin' noemen.
"Everyone gets bitcoin at the price they deserve"quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat dit de enige vorm van institutionalisering is? Het lijkt me nogal wiedes dat 2024 het jaar is van de spot etf's. Daar komen nu de pensioenfondsen bij (dit is niet het eerste). Vandaar: het jaar van de institutionalisering.
Maar blijf vooral zuur doen. Ik blijf aankopen.
Of niet, ook goed. Pyramidespel, heeft geen intrinsieke waarde, wordt nooit wat - we weten het nu wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Everyone gets bitcoin at the price they deserve"
Winsten niet rotaten, traden en weer verliezen. Daar moet ik nog even aan werken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:37 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Memes lijken we de uitzondering te zijn idd.
Ja, treurig hoe dat gedraaid is door de jaren heen. Van een club met idealen voor een betere wereld, naar een club die juicht voor Blackrock en Donald Trumpquote:Op woensdag 6 november 2024 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
beetje dit gevoel bij de uitslag
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja, treurig hoe dat gedraaid is door de jaren heen. Van een club met idealen voor een betere wereld, naar een club die juicht voor Blackrock en Donald Trump
quote:Op donderdag 7 november 2024 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Ik beschouw mezelf als zo'n idealist en ik juich brede adoptie toe. Bitcoin gaat om de vrijheid om te kiezen, maar dat betekent niet dat anderen dezelfde keuze moeten maken als ik. Als zij liever Blackrock hun Bitcoin laten beheren, dan moeten ze dat zelf weten. Sterker nog, ik snap het wel, want het is ook een last om je eigen sleutels te beheren en te voorkomen dat je een fout maakt waardoor je geld kwijtraakt.quote:
Mijn persoonlijke mening is dat de wereld naar de klote geholpen wordt door schurken als Trump en instellingen als Blackrock. Als het 'je idealen in de praktijk brengen' is om die extra macht te geven zodat je zelf wat centen kan verdienen, hebben we denk ik een ander beeld van wat de idealen achter bitcoin zijn / waren.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als zo'n idealist en ik juich brede adoptie toe. Bitcoin gaat om de vrijheid om te kiezen, maar dat betekent niet dat anderen dezelfde keuze moeten maken als ik. Als zij liever Blackrock hun Bitcoin laten beheren, dan moeten ze dat zelf weten. Sterker nog, ik snap het wel, want het is ook een last om je eigen sleutels te beheren en te voorkomen dat je een fout maakt waardoor je geld kwijtraakt.
En ik snap ook waarom de Amerikaanse crypto-industrie op Trump heeft gestemd. Ze willen een einde aan het vijandige politieke cryptoklimaat dat onder Biden is ingezet. Ze willen een bankrekening kunnen openen en een legaal cryptobedrijf kunnen runnen zonder de voortdurende dreiging van rechtszaken. Anderen willen dat Ulbricht wordt vrijgelaten, willen vrij in crypto's kunnen handelen en willen nieuwe belastingen voorkomen.
Dit is niet anti-idealistisch, maar het is je idealen in de praktijk brengen. Er gaat niets in de wereld veranderen als Bitcoin voor een kleine club cypherpunks is en blijft.
Die zit zelf waarschijnlijk zwaar in de crypto en hoopt met zo'n tweet de koersen te stuwen.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
Zou dit dan de ommekeer zijn? Al hebben wij natuurlijk met onze eigen Europese machinerie te maken.
[ x ]
Dat kan. Ik word, zoals ik al zei, gedreven door vrijheid, vrijheid van de overheid en (centrale) banken. Maar afgedwongen vrijheid is geen vrijheid. In een vrije markt ontstaan er Blackrocks en is een ieder vrij gebruik te maken van de diensten van zulke giganten. Zelf doe ik het niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat de wereld naar de klote geholpen wordt door schurken als Trump en instellingen als Blackrock. Als het 'je idealen in de praktijk brengen' is om die extra macht te geven zodat je zelf wat centen kan verdienen, hebben we denk ik een ander beeld van wat de idealen achter bitcoin zijn / waren.
Ik zie crypto allang niet meer als iets waar idealen een rol in spelen. Het is een asset als alle anderen, amoreel en zo behandel ik het ook.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat kan. Ik word, zoals ik al zei, gedreven door vrijheid, vrijheid van de overheid en (centrale) banken. Maar afgedwongen vrijheid is geen vrijheid. In een vrije markt ontstaan er Blackrocks en is een ieder vrij gebruik te maken van de diensten van zulke giganten. Zelf doe ik het niet.
Cypherpunks zullen geneigd zijn te zeggen dat het tegen het gedachtegoed van Bitcoin indruist om gebruik te maken van spot etf's, want het overbodig maken van 'the middle man' is juist de essentie van Bitcoin. Saylor gaf recent een interview waarin hij zich uit leek te spreken tegen het in eigen beheer houden van sleutels. Dat interview viel niet goed.
Nu ben ik wel benieuwd: in hoeverre word je zelf gedreven door idealen bij je cryptobeleggingen?
Wat zijn roofkapitalisten?quote:Op donderdag 7 november 2024 16:00 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik zie crypto allang niet meer als iets waar idealen een rol in spelen. Het is een asset als alle anderen, amoreel en zo behandel ik het ook.
Ik had altijd wel sympathie voor de mensen die tijdens de financiële crisis hard voor crypto opkwamen (al was ik het zeker niet altijd met ze eens). Crypto als tegengif voor de roofkapitalisten, de belofte van een alternatief financieel systeem (waar ook mooi naar wordt verwezen in het genesis block). Nu is bitcoin een speeltje geworden van diezelfde roofkapitalisten en koopt een schurkenpresident er stemmen mee.
Ik snap je punt, maar handel trekt altijd dit soort personen aan, hoewel ik zelf een fan ben van Bitcoin denk ik ook niet dat Bitcoin een alternatief zal worden voor betalingen, en waarschijnlijk ook niet voor geld als oppotmiddel. Zeker niet voor de grote massa.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:00 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik zie crypto allang niet meer als iets waar idealen een rol in spelen. Het is een asset als alle anderen, amoreel en zo behandel ik het ook.
Ik had altijd wel sympathie voor de mensen die tijdens de financiële crisis hard voor crypto opkwamen (al was ik het zeker niet altijd met ze eens). Crypto als tegengif voor de roofkapitalisten, de belofte van een alternatief financieel systeem (waar ook mooi naar wordt verwezen in het genesis block). Nu is bitcoin een speeltje geworden van diezelfde roofkapitalisten en koopt een schurkenpresident er stemmen mee.
Als ik je idealen in deze topics over vrijheid zo zie kan ik je het boek 23 Things They Don't Tell You About Capitalism van Ha-Joon Chang aanraden. Schrijft op een hele toegankelijke manier wat er allemaal scheef of zelfs ronduit schandalig is aan het huidige economische systeem in de wereld. Ik was bij wijze van spreken eerder een antikapitalist dan een crypto believer en ik vind dat die twee overtuigingen heel goed samen kunnen gaan.quote:
Ik beschouw mezelf als een kapitalist - vandaar mijn interesse in de betekenis van 'roofkapitalist' - en zie anarcho-kapitalisme en Bitcoin uitstekend samengaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:30 schreef viagraap het volgende:
[..]
Als ik je idealen in deze topics over vrijheid zo zie kan ik je het boek 23 Things They Don't Tell You About Capitalism van Ha-Joon Chang aanraden. Schrijft op een hele toegankelijke manier wat er allemaal scheef of zelfs ronduit schandalig is aan het huidige economische systeem in de wereld. Ik was bij wijze van spreken eerder een antikapitalist dan een crypto believer en ik vind dat die twee overtuigingen heel goed samen kunnen gaan.
Damn, alweer door de 79k heen!quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
$77.000![]()
Op naar $77.777
edit: oh, dat duurde kort
Not your keys, not your coins. Wel zuurquote:Op zondag 10 november 2024 12:11 schreef Mano_ het volgende:
Ik zag dat het richting de 80k ging en dacht, ik zal eens naar mijn wallet kijken. Al een jaar of 3 niet meer aangeraakt.
Leeg.
Een transactie op 31 augustus dit jaar, dat ben ik zeker niet geweest. Niemand anders heeft toegang tot de lokale wallet en er staat geen info van in password-managers o.i.d. De passphrase staat op een stukje papier hier in huis, verder nergens. Het betreft een Exodus-wallet, die partij zal wel ergens hard gefaald hebben denk ik?
Uiteindelijk niet heel boeiend, net geen 1000 euro op dit moment, maar wel leip.
Het is een non-custodial wallet, dus wel mijn keys. Gelukkig was de inleg ooit maar 100 euro, toch jammer ja.quote:Op zondag 10 november 2024 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Not your keys, not your coins. Wel zuur
In mijn hoofd is alles wat met een passphrase komt niet per definitie veilig. Beetje paranoïde, maar goed.quote:Op zondag 10 november 2024 12:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is een non-custodial wallet, dus wel mijn keys. Gelukkig was de inleg ooit maar 100 euro, toch jammer ja.
Misschien ligt het bij Exodus, het is namelijk een applicatie met e.e.a. geintegreerd en daardoor wellicht kwetsbaar. Misschien is het malware aan mijn kant. Het zij zo.
Lijkt erop dat er inderdaad issues zijn bij Exodus: https://l.opnxng.com/r/Ex(...)s_wallet_got_hacked/quote:Op zondag 10 november 2024 12:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is een non-custodial wallet, dus wel mijn keys. Gelukkig was de inleg ooit maar 100 euro, toch jammer ja.
Misschien ligt het bij Exodus, het is namelijk een applicatie met e.e.a. geintegreerd en daardoor wellicht kwetsbaar. Misschien is het malware aan mijn kant. Het zij zo.
Dit bericht komt uit 2022, lijkt me niet echt wijzen op een trend.quote:Op zondag 10 november 2024 12:51 schreef -jos- het volgende:
[..]
Lijkt erop dat er inderdaad issues zijn bij Exodus: https://l.opnxng.com/r/Ex(...)s_wallet_got_hacked/
Ik kijk altijd hier.quote:Op zondag 10 november 2024 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je kijkt, ik houd Coingecko aan
[..]
Het gevoel van humor van die man wordt onderschat.quote:
Top!quote:
Wel met geleend geldquote:Op maandag 11 november 2024 14:13 schreef dimmak het volgende:
[ x ]
Wat een eindbaas is die Saylor ook.
Tot bitcoin 10% zakt en Marge beltquote:Op maandag 11 november 2024 14:13 schreef dimmak het volgende:
[ x ]
Wat een eindbaas is die Saylor ook.
Tsja ik wordt er een beetje cynisch vanquote:Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef over_hedge het volgende:
Ja leuke dagen zo. De normale aandelen ook allemaal in het groen.
Waarom zou je MSTR aandelen kopen als je ook bitcoin hebt?quote:Op maandag 11 november 2024 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel met geleend geld
Maar heb ook MSTR aandelen, ze doen het goed, bijna verdubbeld sinds aanschaf.
Rendement van MSTR is afgelopen jaar hoger dan bitcoin.quote:Op maandag 11 november 2024 16:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Waarom zou je MSTR aandelen kopen als je ook bitcoin hebt?
Ik was voornemens om weer bij te kopen, maar dat ga ik ook zeker niet meer doenquote:Op maandag 11 november 2024 14:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja ik wordt er een beetje cynisch van
iets met when other are greedy, be fearful.
Ik vind het ook veel lastiger bijkopen in dit soort markten.
Maar denk je niet dat die push nu is? Beetje buy the rumor, sell the news verhaaltje?quote:Op maandag 11 november 2024 17:31 schreef Plots het volgende:
Elon Musk + Donald Trump + Michael Saylor + Larry Finck..
Deze personen gaan samen BTC zo hard pushen he.. Deze aankomende 12 maanden... Wauw...
quote:Op maandag 11 november 2024 18:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat die push nu is? Beetje buy the rumor, sell the news verhaaltje?
Niet dat ik het weet hoor. Maar dat geld moet ergens vandaag komen
Tot je dood gaat?quote:Op maandag 11 november 2024 20:02 schreef stinkie het volgende:
Stil zitten, niet kopen, niet verkopen. Ik zit het uit met wat ik heb
Tot ik mijn nieuwe auto ervan kan betalen.quote:
Ik heb wat winst op SUI en ADA gepakt gisterenquote:Op maandag 11 november 2024 20:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik pak alvast wat winst, heb 3% eruit gehaald vanmiddag.
Ik voel me er niet comfortabel bij als meer dan de helft van mijn spaargeld in crypto zit. En het groeit nu zodanig snel dat ik er wat uit 'moet' halen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wat winst op SUI en ADA gepakt gisteren
En in BTC gestopt
Je moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op maandag 11 november 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik voel me er niet comfortabel bij als meer dan de helft van mijn spaargeld in crypto zit. En het groeit nu zodanig snel dat ik er wat uit 'moet' halen.
Daarmee zet ik wel een rem op sterkere groei, maar prima.
quote:Op maandag 11 november 2024 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet doen waar je je goed bij voelt
Komt altijd weer een winter aan.quote:Op maandag 11 november 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verkocht aan 65k. Ik voel me behoorlijk misselijk na het zien van de prijs
Wat dacht je toen? Ik heb geen zin in een bullmarket, laat ik het nu maar vast verkopen?quote:Op maandag 11 november 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
geen zorgen je kunt bij 100k weer terug kopenquote:Op maandag 11 november 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nah is gewoon de markt. Aandelen schieten ook omhoog.quote:Op maandag 11 november 2024 21:35 schreef LXIV het volgende:
Mooie stijging hoor. Is er een aanleiding? Dat Trump president wordt wisten we immers al
Dat valt nog wel mee, niets uitzonderlijks vandaagquote:Op maandag 11 november 2024 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah is gewoon de markt. Aandelen schieten ook omhoog.
quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Shit ik heb veel te weinig Bitcoins gekocht
Ik blijf in herhaling vallen:quote:Op maandag 11 november 2024 21:35 schreef LXIV het volgende:
Mooie stijging hoor. Is er een aanleiding? Dat Trump president wordt wisten we immers al
Baal je nou niet dat je een deel verkocht hebtquote:Op maandag 11 november 2024 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik blijf in herhaling vallen:
[ x ]
Blackrock koopt agressief. Microstrategy koopt agressief. Trump praat over een Bitcoin Reserve. Er is speculatie over natiestaten die Bitcoin opkopen. Pensioenfondsen kopen Bitcoin. Er wordt hier steeds meer aandacht aan gegeven door reguliere media. Voor het eerst zijn crypto's een onderwerp van de Amerikaanse verkiezingen geweest.
Zoals ik laatst al zei: institutionalisering. Toen zat je me nog net niet uit te lachen.
quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Shit ik heb veel te weinig Bitcoins gekocht
Zie ik nog steeds niet gebeuren hoor. Maar fijn voor jullie dat het stijgt.quote:Op maandag 11 november 2024 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik blijf in herhaling vallen:
[ x ]
Blackrock koopt agressief. Microstrategy koopt agressief. Trump praat over een Bitcoin Reserve. Er is speculatie over natiestaten die Bitcoin opkopen. Pensioenfondsen kopen Bitcoin. Er wordt hier steeds meer aandacht aan gegeven door reguliere media. Voor het eerst zijn crypto's een onderwerp van de Amerikaanse verkiezingen geweest.
Zoals ik laatst al zei: institutionalisering. Toen zat je me nog net niet uit te lachen.
Ik ook, rijd er een mooie wagen van. Geen moment spijt.quote:Op maandag 11 november 2024 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Baal je nou niet dat je een deel verkocht hebt
Ja want sinds ie koopt is Bitcoin nog niet gezakt.quote:Op maandag 11 november 2024 14:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Tot bitcoin 10% zakt en Marge belt
Het is onvermijdelijk.quote:Op maandag 11 november 2024 23:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zie ik nog steeds niet gebeuren hoor. Maar fijn voor jullie dat het stijgt.
Auto's zijn vrijwel altijd een waardeloze investering. Blijf wel in mijn barreltje rijden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook, rijd er een mooie wagen van. Geen moment spijt.
Beste investering ooitquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Auto's zijn vrijwel altijd een waardeloze investering. Blijf wel in mijn barreltje rijden.
Volgens mijn berekeningen moet Ethereum naar 25000¤ voor ik een huis kan kopen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Beste investering ooit
Edit: nouja, naast een huis dan
nog maar 22k te gaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen moet Ethereum naar 25000¤ voor ik een huis kan kopen.
Eh nee, hoe duurder de auto des te rapper de waardevermindering, kosten voor onderhoud, verzekeringen wegenbelasting etc.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Beste investering ooit
Edit: nouja, naast een huis dan
Solana doet precies wat ETH doet in 2018. Daar zie ik nog wel een 10x gebeuren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan vergeet je de auto nog!quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |