Tot je dood gaat?quote:Op maandag 11 november 2024 20:02 schreef stinkie het volgende:
Stil zitten, niet kopen, niet verkopen. Ik zit het uit met wat ik heb
Tot ik mijn nieuwe auto ervan kan betalen.quote:
Ik heb wat winst op SUI en ADA gepakt gisterenquote:Op maandag 11 november 2024 20:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik pak alvast wat winst, heb 3% eruit gehaald vanmiddag.
Ik voel me er niet comfortabel bij als meer dan de helft van mijn spaargeld in crypto zit. En het groeit nu zodanig snel dat ik er wat uit 'moet' halen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wat winst op SUI en ADA gepakt gisteren
En in BTC gestopt
Je moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op maandag 11 november 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik voel me er niet comfortabel bij als meer dan de helft van mijn spaargeld in crypto zit. En het groeit nu zodanig snel dat ik er wat uit 'moet' halen.
Daarmee zet ik wel een rem op sterkere groei, maar prima.
quote:Op maandag 11 november 2024 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet doen waar je je goed bij voelt
Komt altijd weer een winter aan.quote:Op maandag 11 november 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verkocht aan 65k. Ik voel me behoorlijk misselijk na het zien van de prijs
Wat dacht je toen? Ik heb geen zin in een bullmarket, laat ik het nu maar vast verkopen?quote:Op maandag 11 november 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
geen zorgen je kunt bij 100k weer terug kopenquote:Op maandag 11 november 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nah is gewoon de markt. Aandelen schieten ook omhoog.quote:Op maandag 11 november 2024 21:35 schreef LXIV het volgende:
Mooie stijging hoor. Is er een aanleiding? Dat Trump president wordt wisten we immers al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |