Het gevoel van humor van die man wordt onderschat.quote:
Top!quote:
Wel met geleend geldquote:Op maandag 11 november 2024 14:13 schreef dimmak het volgende:
[ x ]
Wat een eindbaas is die Saylor ook.
Tot bitcoin 10% zakt en Marge beltquote:Op maandag 11 november 2024 14:13 schreef dimmak het volgende:
[ x ]
Wat een eindbaas is die Saylor ook.
Tsja ik wordt er een beetje cynisch vanquote:Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef over_hedge het volgende:
Ja leuke dagen zo. De normale aandelen ook allemaal in het groen.
Waarom zou je MSTR aandelen kopen als je ook bitcoin hebt?quote:Op maandag 11 november 2024 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel met geleend geld
Maar heb ook MSTR aandelen, ze doen het goed, bijna verdubbeld sinds aanschaf.
Rendement van MSTR is afgelopen jaar hoger dan bitcoin.quote:Op maandag 11 november 2024 16:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Waarom zou je MSTR aandelen kopen als je ook bitcoin hebt?
Ik was voornemens om weer bij te kopen, maar dat ga ik ook zeker niet meer doenquote:Op maandag 11 november 2024 14:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja ik wordt er een beetje cynisch van
iets met when other are greedy, be fearful.
Ik vind het ook veel lastiger bijkopen in dit soort markten.
Maar denk je niet dat die push nu is? Beetje buy the rumor, sell the news verhaaltje?quote:Op maandag 11 november 2024 17:31 schreef Plots het volgende:
Elon Musk + Donald Trump + Michael Saylor + Larry Finck..
Deze personen gaan samen BTC zo hard pushen he.. Deze aankomende 12 maanden... Wauw...
quote:Op maandag 11 november 2024 18:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat die push nu is? Beetje buy the rumor, sell the news verhaaltje?
Niet dat ik het weet hoor. Maar dat geld moet ergens vandaag komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |