Dit is exact op dezelfde manier over goud te schrijven. Of vastgoed.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
De ECB heeft weer eens wat over Bitcoin gepubliceerd. Moraal van het verhaal: als je vroeg in Bitcoin bent ingestapt, ben je een dief van mensen die niet of laat instappen. Niet lang geleden was het standpunt nog dat Bitcoin niks waard is en gauw in de vergetelheid zal raken. Ineens wordt serieus met de gedachte gespeeld: wat als Bitcoin geen speculatieve bubbel is die gauw gaat barsten, maar in waarde toe blijft nemen?
Paper: The distributional consequences of Bitcoin. NB. Dit zijn dezelfde auteurs als van Bitcoin’s last stand. First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Zouden we de op één na laatste fase hebben bereikt?
[ x ]
Als je op jouw zeer beperkte definitie van economisch nut afgaat, dan is DeFi interessant met bijv. WBTC.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:34 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als je obligaties koopt heeft dat economisch nut. Jij krijgt rente, de ontvanger krijgt financiering voor bedrijfsuitbreiding, of staatinvesteringen of wat dan ook. Aandelen idem dito en genereren dividend. Bitcoin genereert niets, het is er gewoon. Inderdaad zoals goud.
Klopt…quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:41 schreef De_Pel het volgende:
Cardano gaat ook nooit meer wat worden hè
Ja dat is zeker interessant! In theorie een super mooi alternatief voor traditionele vormen van financiering. In de praktijk (vooralsnog) vol gebreken en van marginale betekenis.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je op jouw zeer beperkte definitie van economisch nut afgaat, dan is DeFi interessant met bijv. WBTC.
Haha.quote:
Waarom $pac?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:03 schreef Plots het volgende:
Zondag hoorde ik op de radio dat Elon Musk tot de Amerikaanse presidentverkiezingen op 4 november iedere dag 1 miljoen dollar verloot onder potentiële Trump stemmers in swing states. Dit doet Musk - ism Trump - om invloed te krijgen in de Amerikaanse politiek. Daarom heb ik gister $PAC gekocht op ETH. Misschien moon. Misschien niet.
die brengen binnenkort een energydrink uit. Dat moet wel moon gaan!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef embedguy het volgende:
[..]
Waarom $pac?
Ik kan die coin niet (snel) vinden, tijd voor een cursus Google voor mij? 🤔
Wauw! Indrukwekkend voor een coin. Dat moet dan wel serieuze business zijn. Balen dat ik de coin niet kan vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die brengen binnenkort een energydrink uit. Dat moet wel moon gaan!
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:03 schreef Plots het volgende:
Zondag hoorde ik op de radio dat Elon Musk tot de Amerikaanse presidentverkiezingen op 4 november iedere dag 1 miljoen dollar verloot onder potentiële Trump stemmers in swing states. Dit doet Musk - ism Trump - om invloed te krijgen in de Amerikaanse politiek. Daarom heb ik gister $PAC gekocht op ETH. Misschien moon. Misschien niet.
Erg jammer. Mijn favoriete DCA adresje.quote:Belangrijke mededeling: BL3P sluit per 20 december – Overstap naar Bitonic
Na meer dan 10 jaar dienst sluit BL3P op 20 december 2024. Deze beslissing is genomen vanwege de nieuwe regelgeving, waaronder MiCA (Markets in Crypto-Assets Regulation), en stelt ons in staat om ons volledig te richten op het verbeteren van het Bitonic-platform en de bijbehorende producten. BL3P heeft lange tijd een integraal onderdeel gevormd van Bitonic en de bitcoin-community, en hoewel dit nieuws wellicht teleurstellend is, geloven we dat de focus op Bitonic betere service en nieuwe mogelijkheden biedt.
Wat betekent dit voor BL3P-gebruikers
Tot 20 december 2024 kunnen gebruikers blijven handelen en fondsen storten of opnemen via BL3P zoals gebruikelijk. Na deze datum worden alle resterende fondsen automatisch overgezet naar je Bitonic-account. Dit gebeurt volledig automatisch, zonder dat je hier iets voor hoeft te doen. De website blijft beschikbaar na 20 december - handelen, storten en opnemen worden uitgeschakeld. Dit betekent dat de handelsgeschiedenis toegankelijk blijft.
Verder is het goed om te weten dat de BL3P Lightning-kaart vanaf 20 december gedeactiveerd wordt.
https://bl3p.eu/nl/news/9(...)verstap+naar+Bitonic
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die brengen binnenkort een energydrink uit. Dat moet wel moon gaan!
Eth heeft met Solana een serieuze concurrent gekregen. Als dadelijk het echt geld weer binnenstroomt dan gaat die hele pumpfun pump&dump cabal shit vanzelf weer op de achtergrond voor de kwaliteits projecten zonder ingekochte KOL influencers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Ethereum is echt kansloos aan het achterblijven als Bitcoin richting ATH gaat, mijn god
Valt toch wel meequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Ethereum is echt kansloos aan het achterblijven als Bitcoin richting ATH gaat, mijn god
Langere termijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt toch wel mee
[ afbeelding ]
SUI is die nieuwe Solanaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eth heeft met Solana een serieuze concurrent gekregen. Als dadelijk het echt geld weer binnenstroomt dan gaat die hele pumpfun pump&dump cabal shit vanzelf weer op de achtergrond voor de kwaliteits projecten zonder ingekochte KOL influencers.
En dan trekt Eth wel weer bij, omdat daar gewoon veel en veel minder zooi zit als op andere chains.
Blijf dan ook lekker in bitcoin.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit al jaren in Ethereum. Had moeten wisselen dan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Blijf dan ook lekker in bitcoin.
hij was redelijk all in kenduquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zie dat onze "Playboy" met z'n "Rebel Cars" ook niet meer onder ons is, hij is #anoniem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |