SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Nope, heb geen aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergoed die verzekering dat dan wel?
Ik heb er ook eens lang mee gewacht. Toen kreeg ik tandpijn wat dus resulteerde in die wortelkanaalbehandeling. Ook moest er toen rigoureus tandsteen verwijderd worden. Dat was wel even doorbijten zogezegd. Nu krijg ik complimenten dat mijn gebit er goed uitzietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, heb geen aanvullende verzekering.
Duur grapje maar moest echt een keer weer gebeuren.
Ja dan is het het overwegen waard wat goedkoper is, een aanvullende of de behandeling betalenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, heb geen aanvullende verzekering.
Duur grapje maar moest echt een keer weer gebeuren.
Wat goed!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er ook eens lang mee gewacht. Toen kreeg ik tandpijn wat dus resulteerde in die wortelkanaalbehandeling. Ook moest er toen rigoureus tandsteen verwijderd worden. Dat was wel even doorbijten zogezegd. Nu krijg ik complimenten dat mijn gebit er goed uitziet
Yupquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan is het het overwegen waard wat goedkoper is, een aanvullende of de behandeling betalen
Morguh hoest met polsje?quote:
Nou, ik moet zeggen dat ik banger was toen ik wist dat ik het kreeg dan voor de behandeling zelf. Die viel echt reuze mee. Aardige tandarts ook, stelde me op mijn gemak en vertelde wat ie allemaal ging doen. Ik had muziek in en voor ik het wist was het voorbij. Niks van gevoeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat goed!
Ja een wortelkanaalbehandeling heb ik ooit ook gehad. Dat was pas echt feest.
Zolang ik verdoving krijg is dat gaatje echt een grapje in vergelijking met dat.
Ja dat helpt wel dan inderdaad. Bij mij was echt echt hel. Deed pijn en ik voelde die boor mijn kaak in gaan. Ik wist dus niet wat ik kreeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik banger was toen ik wist dat ik het kreeg dan voor de behandeling zelf. Die viel echt reuze mee. Aardige tandarts ook, stelde me op mijn gemak en vertelde wat ie allemaal ging doen. Ik had muziek in en voor ik het wist was het voorbij. Niks van gevoeld.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat helpt wel dan inderdaad. Bij mij was echt echt hel. Deed pijn en ik voelde die boor mijn kaak in gaan. Ik wist dus niet wat ik kreeg.Er brak ineens een stuk tand af en toen ging ik naar de tandarts en toen kreeg ik dus dat.
Gelukkig maarquote:
Alohaquote:
Wat een schatjequote:
Ja hequote:
Dat gaat nog wel veranderen vandaag!quote:
quote:
Ja, heerlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja he
Zo knuffelbaar!
[..]
Dat gaat nog wel veranderen vandaag!
Klopt. Maar goed afgekoeld vannacht met de ramen open. Slaapt toch tien keer beter.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja he
Zo knuffelbaar!
[..]
Dat gaat nog wel veranderen vandaag!
Lief is dat hequote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Ik heb ooit een konijntje gehad, die liep hier los in huis, en als je dan thuis kwam was hij zo blij als een hond en kwam gelijk naar je toerennen. Hij wist ook precies rond welke tijd ik op de b ank ging zitten in de avond. Hij ging er al voor zitten voor ik er was![]()
Dat zeker welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed afgekoeld vannacht met de ramen open. Slaapt toch tien keer beter.
Mutskequote:
Amyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja is ook heel lief, was echt een schatje, hij was blind aan een oogje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lief is dat he
Zo wil ik er straks ook twee, die blij zijn als ik thuis kom
[..]
Dat zeker wel
quote:
quote:
Worstjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:42 schreef hemarookworst het volgende:
duikboot te water laten na koffie
Dat was een goed gevuld kerstdinerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook heel lief, was echt een schatje, hij was blind aan een oogje.
Dacht twee vrouwtjes gekocht te hebben bleek het een mannetje en een vrouwtje te zijn en vond ik op een morgen ineens een nest met jonkies. Een ervan was blind aan een oogje en die heb ik toen die oud genoeg was naar binnen gehaald.
Heb toen gelijk het mannetje laten helpen maar het leed was al geschied, er kwam nog een nestje
Je moet er snel bij zijn ja, want voor je het weet...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook heel lief, was echt een schatje, hij was blind aan een oogje.
Dacht twee vrouwtjes gekocht te hebben bleek het een mannetje en een vrouwtje te zijn en vond ik op een morgen ineens een nest met jonkies. Een ervan was blind aan een oogje en die heb ik toen die oud genoeg was naar binnen gehaald.
Heb toen gelijk het mannetje laten helpen maar het leed was al geschied, er kwam nog een nestje
Ja 9 jonkies in totaal maar waren van die dwergkonijntjes daar zit niet veel te peuzelen aan hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat was een goed gevuld kerstdiner
ZO dan ze worden gelijk weer gedekt zodra ze geworpen hebben. Geile beesten hoor die konijnenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet er snel bij zijn ja, want voor je het weet...
kan je nog altijd bouillon van trekken als er niet veel vlees aan zitquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 9 jonkies in totaal maar waren van die dwergkonijntjes daar zit niet veel te peuzelen aan hoor
Dat is waar, maar lust zelf geen konijn. Mijn vader slachte ze altijd zelf met de kerst, ging jagen en slachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je nog altijd bouillon van trekken als er niet veel vlees aan zit
Muisjequote:
Ja niet te gelovenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan ze worden gelijk weer gedekt zodra ze geworpen hebben. Geile beesten hoor die konijnen
Heb t edoen met die vrouwtjes hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Muisje
[..]
Ja niet te geloven
Zo een Duits konijn dan KoNEINNEINNEIN roepen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb t edoen met die vrouwtjes hoor.
Net de boel er uitgeperst en Pa perst er weer spul in
Die mogelijkheid zit er zekers in. Ik zou op me reet blijven zitten als ik geworpen had als ik een konijn wasquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo een Duits konijn dan KoNEINNEINNEIN roepen?
Preciesquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mogelijkheid zit er zekers in. Ik zou op me reet blijven zitten als ik geworpen had als ik een konijn was
Terschelling? Hoe duur?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was vergeten dat de overtocht met de boot duur was
Maar goed dat je geen konijn bent danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mogelijkheid zit er zekers in. Ik zou op me reet blijven zitten als ik geworpen had als ik een konijn was
Sneldienst 25 euro en gewone dienst 17 euro voor enkeltjequote:
ToTGod!quote:
Makkelijker dan zwemmenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sneldienst 25 euro en gewone dienst 17 euro voor enkeltje
Hey ToT alles goed gegaan met de verhuizing?quote:
Dat wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Makkelijker dan zwemmen
Ze stampen harder dan andere konijnenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo een Duits konijn dan KoNEINNEINNEIN roepen?
flink duurder dan texelse veerbootquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sneldienst 25 euro en gewone dienst 17 euro voor enkeltje
Maar deze overtocht is dan ook bijna 2 uur met de normale dienstquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flink duurder dan texelse veerboot
hoeveel sneller is sneldienst?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar deze overtocht is dan ook bijna 2 uur met de normale dienst
Die duurt 50 min, maar is wel ronduit kut als het de zee heftig isquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoeveel sneller is sneldienst?
@gebrokenglas is een heldquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
@:gebrokenglas heeft supergoed geholpen met de verhuizing!Echt helemaal top!
Ben nog steeds van alles kwijt zoals een grote wasmand vol met kleren!Hoe kan ik die nou hier in huis over het hoofd zien?
Of misschien heb ik hem toch nog daar achtergelaten?
Anyway, het huis was volledig versmeerd, diverse meubels zijn echt te groot voor hier in de woonkamer en er moet nog van alles afgevoerd worden in het oude en in het nieuwe huis dus de moed zakte me enorm in de schoenen.
Dat in combinatie met dat Mini-ToT het weekend ook niet bij mij was, zorgde er voor dat ik in een behoorlijk dal kwam. Ook nauwelijks lampen in huis, geen internet, geen televisie; ik voelde me echt ellendig!
Ook leek het zo te zijn dat het huis vol vocht en schimmel zat en het een zeer ongezonde leefomgeving voor Mini-ToT en mij zou zijn, maar nu achteraf blijkt dat dat alemaal verklaarbaar is met de lange leegstand van het huis.
Ik heb alles grondig schoongemaakt en van alles geverifieerd bij de verkopende partij en heb overal vochjtvreters geplaatst en nu is alles weer prrrrrrima!
Klinkt pittig allemaal, maar fijn dat alles weer prima is.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Ben nog steeds van alles kwijt zoals een grote wasmand vol met kleren!Hoe kan ik die nou hier in huis over het hoofd zien?
Anyway, het huis was volledig versmeerd, diverse meubels zijn echt te groot voor hier in de woonkamer en er moet nog van alles afgevoerd worden in het oude en in het nieuwe huis dus de moed zakte me enorm in de schoenen.
Dat in combinatie met dat Mini-ToT het weekend ook niet bij mij was, zorgde er voor dat ik in een behoorlijk dal kwam. Ook nauwelijks lampen in huis, geen internet, geen televisie; ik voelde me echt ellendig!
Ook leek het zo te zijn dat het huis vol vocht en schimmel zat en het een zeer ongezonde leefomgeving voor Mini-ToT en mij zou zijn, maar nu achteraf blijkt dat dat alemaal verklaarbaar is met de lange leegstand van het huis.
Ik heb alles grondig schoongemaakt en van alles geverifieerd bij de verkopende partij en heb overal vochjtvreters geplaatst en nu is alles weer prrrrrrima!
Wat goed om te lezen!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
ToTGodquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om te horen dat het nog best relaxed is gegaanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk allemaal is goedgekomen!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Fijn! Nu rustig wennen en op je gemak kijken naar nieuwe meubels, lampen, internet en televisie (ok, misschien internet iets sneller regelenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Wat lief van GG zegquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Hey Justinquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk allemaal is goedgekomen!
En @:gebrokenglas
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
"Ga maar mee met die witte meneer."quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:10 schreef tong80 het volgende:
Ze wilden me net laten opnemen. Ik zei dat gebrokenglas hallo tegen aardappelschotel zei, en dat hemarookworst toen z'n tong uitstak.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:07 schreef hemarookworst het volgende:
een tong voor jullie allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Bedankt iedereen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
De held is erquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt iedereen.![]()
Ik kan me geen wasmand herinneren. Dan staat die nog in het oude huis.
zonder internet zitten is wel erg vervelend, vooral als je nog van alles moet regelen....
Ik wil jouw kinderen barenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt iedereen.![]()
zonder internet zitten is wel erg vervelend, vooral als je nog van alles moet regelen....
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
even kort en even stiekemdruk aan het werk...
Sluit maar achteraan in de rijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil jouw kinderen baren
Zo kennen we 'mquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou ok, jij mag Scherf hebben, dan hou ik me wel bezig met @:Lovely
Maar maar. Wat als er meer gegadigden voor Scherf zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou ok, jij mag Scherf hebben, dan hou ik me wel bezig met @:Lovely
Die heb je snel ingericht.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja sorry. Ik heb @:gebrokenglas al opgesloten in mijn berging
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:10 schreef tong80 het volgende:
Ze wilden me net laten opnemen. Ik zei dat gebrokenglas hallo tegen aardappelschotel zei, en dat hemarookworst toen z'n tong uitstak.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb je snel ingericht.
een terecht punt. daar heb ik nog niet over nagedacht.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar maar. Wat als er meer gegadigden voor Scherf zijn?
Is er geen intekenlijst? En degene met de langste wachttijd wint?
Is dit bed wat voor in de berging?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog wel bij de berging. Even ervoor zorgen dat je niet kan internetten in de berging.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog wel bij de berging. Even ervoor zorgen dat je niet kan internetten in de berging.
Ah dat was die sekskeldermoordkamerdrugslabhobbynaaikamer?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja sorry. Ik heb @:gebrokenglas al opgesloten in mijn berging
Hahahaha bedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit bed wat voor in de berging?
[ afbeelding ]
daar was ik aan begonnenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Had hij stiekem toch de boeken op kleur gesorteerd?
Boeken op kleur sorteren of achterstevoren in de kast zetten staat zelfs de doodstraf opquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat was die sekskeldermoordkamerdrugslabhobbynaaikamer?
Had hij stiekem toch de boeken op kleur gesorteerd?
oehquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeken op kleur sorteren of achterstevoren in de kast zetten staat zelfs de doodstraf op
Je komt er nog goed van af met je opsluiting in de bergingquote:
nee maar dat is praktisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
In de bieb staat het toch ook niet op kleur?
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee maar dat is praktisch.
op kleur is mooierder...
ja, dat blijkt, gelukkig wel....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je komt er nog goed van af met je opsluiting in de berging
dat is voor mensen die wel boeken hebben maar niet lezenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee maar dat is praktisch.
op kleur is mooierder...
Voor mensen die boeken kopen als set omdat het binnen het kleurenschema van het huis pastquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is voor mensen die wel boeken hebben maar niet lezen
boekenkast vulling, voor de sier....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mensen die boeken kopen als set omdat het binnen het kleurenschema van het huis past
Ik heb boeken nog in de verpakking.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is voor mensen die wel boeken hebben maar niet lezen
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mensen die boeken kopen als set omdat het binnen het kleurenschema van het huis past
Koffietafelboeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn dus mensen die dat doen he? Boeken kopen als decoratie
gesigneerd door de auteur?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
En heb ook boeken gekocht puur voor de handtekening.
Deze met een tekening er in van de kunstenaar.quote:
Je bent er weer.quote:
Ik wilde al bijna een Amber alert doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben verdacht weinig op het forum.
Verkansie
Heb je hem gebeten?quote:
Heb je hem gebetenquote:
Ik geef toe, dreigen met een hamer ging misschien wat ver.quote:
@Lovelyquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zijn er wel mensen die niet bang voor jou zijn?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna een Amber alert doen.
Fijn dat het beter met je heit gaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Week vol spanning rond mijn vader maar die is nu redelijk goed.
Misschien in september nog een week pakken.
lekker, vakantie. volop genietenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben verdacht weinig op het forum.
Verkansie
quote:
Totaal niet. Life is beautifulquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Moeten we ons zorgen maken en iemand/iets bellen voor je?
quote:
Ik denk dat @devzero de familie whatsapp groep moest hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Moeten we ons zorgen maken en iemand/iets bellen voor je?
De Hyves glittergroep.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat @:devzero de familie whatsapp groep moest hebben.
quote:
quote:
Ja leg het er nog maar eens dik boven opquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geef toe, dreigen met een hamer ging misschien wat ver.
[..]
@:lovely
Niets mis met een beetje glittersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat @:devzero de familie whatsapp groep moest hebben.
Lol nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iedereen is jaloers dat ik lekker op het strand bij de zwemplas lig dunkt me.
Met halve liters.
Die laatste zin doet het.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met halve liters.
vergeet niet de billetjes te bruinen, dan heeft de onderbuuf weer een ander uitzicht wanneer je over de balustrade hooptquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met halve liters.
heb je niet al een natuurlijke zwemband om je middel?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog 2 halve liters en dan blaas ik mijn rubberband op en ga ik zwemmen.
De onderbuuf doet het maar mooi met mijn blanke bips.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet niet de billetjes te bruinen, dan heeft de onderbuuf weer een ander uitzicht wanneer je over de balustrade hoopt
[..]
heb je niet al een natuurlijke zwemband om je middel?
Ik ben ziedend jaloersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met halve liters.
Of minimaal je broek weer aan doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh kut. Ze gaan hier "outdoor introductie-activiteiten" met tieners doen.![]()
Misschien toch maar van plek veranderen.
Introductie weken? Aan gillende tiener jongetjes en meisjes heb je niets, tijd voor een nieuwe plaats aan je strand.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh kut. Ze gaan hier "outdoor introductie-activiteiten" met tieners doen.![]()
Misschien toch maar van plek veranderen.
In ieder geval die kuil waar ik in gehoopt heb dicht maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Of minimaal je broek weer aan doen.
In Brabant zijn ze toch wel wat gewend?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In ieder geval die kuil waar ik in gehoopt heb dicht maken.
Dan laat ik wel de single mom van een halfbloedkindje die schuin achter me ligt achter.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Introductie weken? Aan gillende tiener jongetjes en meisjes heb je niets, tijd voor een nieuwe plaats aan je strand.
I het weiland wel. Ophet strand is mest tochwat minder geaccepteerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
In Brabant zijn ze toch wel wat gewend?
Gewoon een bordje bij zetten: pas op overstekende walrussenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I het weiland wel. Ophet strand is mest tochwat minder geaccepteerd.
Je kunt altijd voorstellen om samen een rustig stukje strand op te zoeken, want met die tieners is toch niet helemaal veilig voor haar kindjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan laat ik wel de single mom van een halfbloedkindje die schuin achter me ligt achter.
Al denk ik dat die al wel afgeschrikt heb met mij halve liters en natuurlijke zwemband.
Kerel!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt iedereen.![]()
Dev, voor al uw datingadvies.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt altijd voorstellen om samen een rustig stukje strand op te zoeken, want met die tieners is toch niet helemaal veilig voor haar kindje![]()
En die halve liters is ze vast wel gewend, jullie zitten niet in katwijk
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Klopt, ik ben net nog ff langs gegaan en hij stond daar nog, alleen met nieuwe wasgoed er in!
De kleertjes die er in zaten, had ik mee willen nemen.
Nou ja; gelukkig hadden Scapino, Hema en Zeeman heel wat in de aanbieding. Alleen zijn T-shirts momenteel nauwelijks meer te krijgen.
Nog gauw 2 simpele bij Kik gekocht, maar die zijn echt niet mooi.
Ik weet niet of ik nou zo'n lichtend voorbeeld benquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dev, voor al uw datingadvies.![]()
Maar het is nogal een zeur, en veeleisend als ikhaar zo tegen de grootouders van dat jong hoor praten.
Je zoontje groeit zo snel rond die leeftijd, over een half jaar had hij toch weer nieuwe kleren nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Klopt, ik ben net nog ff langs gegaan en hij stond daar nog, alleen met nieuwe wasgoed er in!
Nou ja; gelukkig hadden Scapino, Hema en Zeeman heel wat in de aanbieding. Alleen zijn T-shirts momenteel nauwelijks meer te krijgen.
Uheeft gelijk, zwemband maar eens opblazen dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou zo'n lichtend voorbeeld benEn als de grootouders er ook bij zijn, laat maar zitten
Hoe weet je dat ze single is?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan laat ik wel de single mom van een halfbloedkindje die schuin achter me ligt achter.
Al denk ik dat die al wel afgeschrikt heb met mij halve liters en natuurlijke zwemband.
Dat tetterde ze nog net niet letterlijk over het strand heen.quote:
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoekenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat tetterde ze nog net niet letterlijk over het strand heen.
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.quote:
Zie je wel, dev heeft er verstand van.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoeken
Ik ga zo in de zwemplas pissen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.
Ik vond het zo leuk dat we precies op de letter hetzelfde typtenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leg het er nog maar eens dik boven op
Een van de twee gebruikte wel een vraagteken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat we precies op de letter hetzelfde typten
Dat is me niet opgevallenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Een van de twee gebruikte wel een vraagteken.
Ik heb liever dat je wat verder weg gaat staan als je moet poepenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.
Van mensen die staand poepen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zijn mensen die daar erg van houden, maar ik ben daar geen fan van
Nieuwe term..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoeken
Vorige keer zei je nog dat je het een leuk uitzicht vond.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zijn mensen die daar erg van houden, maar ik ben daar geen fan van
Al eens op een wc stoel gezeten?quote:
Draadloze wc stoel? Waarom moet die een draad hebben dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al eens op een wc stoel gezeten?
Ik wel tijdens 1 van mijn slaaponderzoeken.
Laatste was overingens draadloos.
Anders raak je hem kwijtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Draadloze wc stoel? Waarom moet die een draad hebben dan.
Ze bedoelt gewoon een wc met wifi. Dat een app op je telefoon je kan waarschuwen als je vergeten bent door te trekkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Draadloze wc stoel? Waarom moet die een draad hebben dan.
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen, denk je niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt dat het slaaponderzoek draadloos was.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen, denk je niet?
Het is vast wat andersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen, denk je niet?
Als het niet je ding is, kan je maar beter verder zoeken ja...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Cheaten is imo nog veel erger.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja genoeg mensen die het non-ethically doen.
En misschien kun je er beter open over zijn dan achter ruggen non-monogaam zijn.
Of op meerdere paarden weddenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Cheaten is imo nog veel erger.
Huh, hadden de nieuwe bewoners al je kleeding weggedaan, zonder je te melden dat je wat vergeten was?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja genoeg mensen die het non-ethically doen.
En misschien kun je er beter open over zijn dan achter ruggen non-monogaam zijn.
Ik had begrepen dat zijn ex daar nog woont en het kleren van zijn zoontje warenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh, hadden de nieuwe bewoners al je kleeding weggedaan, zonder je te melden dat je wat vergeten was?
Oh echt...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat zijn ex daar nog woont en het kleren van zijn zoontje waren
Achja genoeg mensen die tijdens het daten al niet monogaam zijn. Altijd handig om iemand op reserve te hebben staan.quote:
Hebben we het dan over meerdere eerste dates hebben of over meerdere dates hebben die al verder gaan dan een eerste date?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja genoeg mensen die tijdens het daten al niet monogaam zijn. Altijd handig om iemand op reserve te hebben staan.
Verder dan eerste date, maar ook in een vergevorderd dating stadium nog flirten met anderen enzo. Gedrag dat je nog steeds single bent ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Hebben we het dan over meerdere eerste dates hebben of over meerdere dates hebben die al verder gaan dan een eerste date?
Gewoon een vol adresboekje toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja genoeg mensen die tijdens het daten al niet monogaam zijn. Altijd handig om iemand op reserve te hebben staan.
Dat is niet netjes nee. Maar genoeg mannen en vrouwen die wat bang zijn voor de binding en ook gewoonweg niet duidelijk genoeg zijn naar elkaar wat het dan is tussen hun.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verder dan eerste date, maar ook in een vergevorderd dating stadium nog flirten met anderen enzo. Gedrag dat je nog steeds single bent ofzo.
Ik date elke week iemand anders. Gratis etenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon een vol adresboekje toch?
Kijk, je snapt het welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik date elke week iemand anders. Gratis eten
Hoe ver heb je vooruit gepland?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kerst natuurlijk.quote:
#britneycheersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of op meerdere paarden wedden
Sowquote:
quote:
Zou je haar topics maar eens moeten lezen in R&P. Maar op eigen risico.quote:
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou je haar topics maar eens moeten lezen in R&P. Maar op eigen risico.
En was het leerzaam?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.
Ik moest er meteen aan denken bij jouw posts...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijnquote:
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?quote:
Maar je trapt er zelf ook in.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijn
Mensen, ik houd van ze maar tegelijkertijd moeten ze eigenlijk allemaal dood.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijn
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen, ik houd van ze maar tegelijkertijd moeten ze eigenlijk allemaal dood.
Zie mijn eigen comment over dat mensen debielen zijn. Soms heb je pas door dat je naar een goochelshow zit te kijken totdat de act een fout begaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je trapt er zelf ook in.
QFTquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn gaatjes zijn niet beschikbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?
Misschien is die Great Reset nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie het niet als een fout.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie mijn eigen comment over dat mensen debielen zijn. Soms heb je pas door dat je naar een goochelshow zit te kijken totdat de act een fout begaat.
Nou ik mag hopen in dit soort fouten nooit meer in te trappen eerlijk gezegdquote:
Dit. Zie het als een leermoment.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?
Soms zijn ze hardleers.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat de man in kwestie er wel eens leermoment van mag maken.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn gaatjes zijn niet beschikbaar.
Klopt. Nouja ze zijn zelf de grootste verliezers.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms zijn ze hardleers.
Uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Nouja ze zijn zelf de grootste verliezers.
Prima idee zelfs. Alleen niet de wappieversie er van. :pquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien is die Great Reset nog niet eens zo'n slecht idee
Wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten wij zeker weten niet gaan datenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weten![]()
En geëmancipeerd als ik ben, laat ik de dame betalen voor het diner
Sommige mensen zijn meesters in het bespelen van anderen. Je moet jezelf niet de schuld geven in zulke gevallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen in dit soort fouten nooit meer in te trappen eerlijk gezegd
Wat is deze voor ouderwetse patriarchale instelling?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten wij zeker weten niet gaan daten
Klopt. Het is jammer dat sommige dingen bij wet verboden zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn meesters in het bespelen van anderen. Je moet jezelf niet de schuld geven in zulke gevallen.
Ben ik een keer progressief, is het weer niet goedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten wij zeker weten niet gaan daten
Dat is wel een eerlijke dealquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben ik een keer progressief, is het weer niet goed![]()
Maar als ik de 1e date betaal, dan is het wel mijn regel dat de dame de 2e doet, want anders is er geen 3e date
Troost je in het feit dat zulke mensen uiteindelijk vrijwel altijd alleen en vriendenloos zullen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Het is jammer dat sommige dingen bij wet verboden zijn.
Truequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind wel dat de uitnodigende partij betaald
Daarna is het gewoon 50/50 of net hoe het loopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben ik niet helemaal mee eens
Daten word dan beetje een zakelijke transactie :p
Klopt maar ik zou denken mij maakt het minder uit hoe wat of wie betaald. Insteek is gezellige tijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarna is het gewoon 50/50 of net hoe het loopt.
De eerste dates zijn feitelijk niets meer en niets minder dan sollicitatiegesprekken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Huh?quote:
Ik weet niet wat voor afspraken ze hadden gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh echt...(da's waar ook ja)
Nog erger...
Echt, wat een moeder ben je dan.
Allangquote:
Is het toch ook zowat tegenwoordigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |