Zie je wel, dev heeft er verstand van.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoeken
Ik ga zo in de zwemplas pissen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.
Ik vond het zo leuk dat we precies op de letter hetzelfde typtenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leg het er nog maar eens dik boven op
Een van de twee gebruikte wel een vraagteken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat we precies op de letter hetzelfde typten
Dat is me niet opgevallenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Een van de twee gebruikte wel een vraagteken.
Ik heb liever dat je wat verder weg gaat staan als je moet poepenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.
Van mensen die staand poepen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zijn mensen die daar erg van houden, maar ik ben daar geen fan van
Nieuwe term..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoeken
Vorige keer zei je nog dat je het een leuk uitzicht vond.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zijn mensen die daar erg van houden, maar ik ben daar geen fan van
Al eens op een wc stoel gezeten?quote:
Draadloze wc stoel? Waarom moet die een draad hebben dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al eens op een wc stoel gezeten?
Ik wel tijdens 1 van mijn slaaponderzoeken.
Laatste was overingens draadloos.
Anders raak je hem kwijtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Draadloze wc stoel? Waarom moet die een draad hebben dan.
Ze bedoelt gewoon een wc met wifi. Dat een app op je telefoon je kan waarschuwen als je vergeten bent door te trekkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Draadloze wc stoel? Waarom moet die een draad hebben dan.
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen, denk je niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt dat het slaaponderzoek draadloos was.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen, denk je niet?
Het is vast wat andersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen, denk je niet?
Als het niet je ding is, kan je maar beter verder zoeken ja...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Cheaten is imo nog veel erger.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja genoeg mensen die het non-ethically doen.
En misschien kun je er beter open over zijn dan achter ruggen non-monogaam zijn.
Of op meerdere paarden weddenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Cheaten is imo nog veel erger.
Huh, hadden de nieuwe bewoners al je kleeding weggedaan, zonder je te melden dat je wat vergeten was?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Klopt, ik ben net nog ff langs gegaan en hij stond daar nog, alleen met nieuwe wasgoed er in!
De kleertjes die er in zaten, had ik mee willen nemen.
Nou ja; gelukkig hadden Scapino, Hema en Zeeman heel wat in de aanbieding. Alleen zijn T-shirts momenteel nauwelijks meer te krijgen.
Nog gauw 2 simpele bij Kik gekocht, maar die zijn echt niet mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |