quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Klopt, ik ben net nog ff langs gegaan en hij stond daar nog, alleen met nieuwe wasgoed er in!
De kleertjes die er in zaten, had ik mee willen nemen.
Nou ja; gelukkig hadden Scapino, Hema en Zeeman heel wat in de aanbieding. Alleen zijn T-shirts momenteel nauwelijks meer te krijgen.
Nog gauw 2 simpele bij Kik gekocht, maar die zijn echt niet mooi.
Ik weet niet of ik nou zo'n lichtend voorbeeld benquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dev, voor al uw datingadvies.![]()
Maar het is nogal een zeur, en veeleisend als ikhaar zo tegen de grootouders van dat jong hoor praten.
Je zoontje groeit zo snel rond die leeftijd, over een half jaar had hij toch weer nieuwe kleren nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Klopt, ik ben net nog ff langs gegaan en hij stond daar nog, alleen met nieuwe wasgoed er in!
De kleertjes die er in zaten, had ik mee willen nemen.
Nou ja; gelukkig hadden Scapino, Hema en Zeeman heel wat in de aanbieding. Alleen zijn T-shirts momenteel nauwelijks meer te krijgen.
Nog gauw 2 simpele bij Kik gekocht, maar die zijn echt niet mooi.
Uheeft gelijk, zwemband maar eens opblazen dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou zo'n lichtend voorbeeld benEn als de grootouders er ook bij zijn, laat maar zitten
Hoe weet je dat ze single is?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan laat ik wel de single mom van een halfbloedkindje die schuin achter me ligt achter.
Al denk ik dat die al wel afgeschrikt heb met mij halve liters en natuurlijke zwemband.
Dat tetterde ze nog net niet letterlijk over het strand heen.quote:
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoekenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat tetterde ze nog net niet letterlijk over het strand heen.
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.quote:
Zie je wel, dev heeft er verstand van.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoeken
Ik ga zo in de zwemplas pissen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.
Ik vond het zo leuk dat we precies op de letter hetzelfde typtenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leg het er nog maar eens dik boven op
Een van de twee gebruikte wel een vraagteken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat we precies op de letter hetzelfde typten
Dat is me niet opgevallenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Een van de twee gebruikte wel een vraagteken.
Ik heb liever dat je wat verder weg gaat staan als je moet poepenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.
Van mensen die staand poepen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zijn mensen die daar erg van houden, maar ik ben daar geen fan van
Nieuwe term..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoeken
Vorige keer zei je nog dat je het een leuk uitzicht vond.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zijn mensen die daar erg van houden, maar ik ben daar geen fan van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |