Heb je hem gebetenquote:
Ik geef toe, dreigen met een hamer ging misschien wat ver.quote:
@Lovelyquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zijn er wel mensen die niet bang voor jou zijn?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna een Amber alert doen.
Fijn dat het beter met je heit gaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Week vol spanning rond mijn vader maar die is nu redelijk goed.
Misschien in september nog een week pakken.
lekker, vakantie. volop genietenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben verdacht weinig op het forum.
Verkansie
quote:
Totaal niet. Life is beautifulquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Moeten we ons zorgen maken en iemand/iets bellen voor je?
quote:
Ik denk dat @devzero de familie whatsapp groep moest hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Moeten we ons zorgen maken en iemand/iets bellen voor je?
De Hyves glittergroep.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat @:devzero de familie whatsapp groep moest hebben.
Ja leg het er nog maar eens dik boven opquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geef toe, dreigen met een hamer ging misschien wat ver.
[..]
@:lovely
Niets mis met een beetje glittersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat @:devzero de familie whatsapp groep moest hebben.
Lol nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iedereen is jaloers dat ik lekker op het strand bij de zwemplas lig dunkt me.
Met halve liters.
Die laatste zin doet het.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met halve liters.
vergeet niet de billetjes te bruinen, dan heeft de onderbuuf weer een ander uitzicht wanneer je over de balustrade hooptquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met halve liters.
heb je niet al een natuurlijke zwemband om je middel?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog 2 halve liters en dan blaas ik mijn rubberband op en ga ik zwemmen.
De onderbuuf doet het maar mooi met mijn blanke bips.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet niet de billetjes te bruinen, dan heeft de onderbuuf weer een ander uitzicht wanneer je over de balustrade hoopt
[..]
heb je niet al een natuurlijke zwemband om je middel?
Ik ben ziedend jaloersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met halve liters.
Of minimaal je broek weer aan doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh kut. Ze gaan hier "outdoor introductie-activiteiten" met tieners doen.![]()
Misschien toch maar van plek veranderen.
Introductie weken? Aan gillende tiener jongetjes en meisjes heb je niets, tijd voor een nieuwe plaats aan je strand.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh kut. Ze gaan hier "outdoor introductie-activiteiten" met tieners doen.![]()
Misschien toch maar van plek veranderen.
In ieder geval die kuil waar ik in gehoopt heb dicht maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Of minimaal je broek weer aan doen.
In Brabant zijn ze toch wel wat gewend?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In ieder geval die kuil waar ik in gehoopt heb dicht maken.
Dan laat ik wel de single mom van een halfbloedkindje die schuin achter me ligt achter.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Introductie weken? Aan gillende tiener jongetjes en meisjes heb je niets, tijd voor een nieuwe plaats aan je strand.
I het weiland wel. Ophet strand is mest tochwat minder geaccepteerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
In Brabant zijn ze toch wel wat gewend?
Gewoon een bordje bij zetten: pas op overstekende walrussenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I het weiland wel. Ophet strand is mest tochwat minder geaccepteerd.
Je kunt altijd voorstellen om samen een rustig stukje strand op te zoeken, want met die tieners is toch niet helemaal veilig voor haar kindjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan laat ik wel de single mom van een halfbloedkindje die schuin achter me ligt achter.
Al denk ik dat die al wel afgeschrikt heb met mij halve liters en natuurlijke zwemband.
Kerel!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt iedereen.![]()
Ik kan me geen wasmand herinneren. Dan staat die nog in het oude huis.
zonder internet zitten is wel erg vervelend, vooral als je nog van alles moet regelen....
Dev, voor al uw datingadvies.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt altijd voorstellen om samen een rustig stukje strand op te zoeken, want met die tieners is toch niet helemaal veilig voor haar kindje![]()
En die halve liters is ze vast wel gewend, jullie zitten niet in katwijk
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Klopt, ik ben net nog ff langs gegaan en hij stond daar nog, alleen met nieuwe wasgoed er in!
De kleertjes die er in zaten, had ik mee willen nemen.
Nou ja; gelukkig hadden Scapino, Hema en Zeeman heel wat in de aanbieding. Alleen zijn T-shirts momenteel nauwelijks meer te krijgen.
Nog gauw 2 simpele bij Kik gekocht, maar die zijn echt niet mooi.
Ik weet niet of ik nou zo'n lichtend voorbeeld benquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dev, voor al uw datingadvies.![]()
Maar het is nogal een zeur, en veeleisend als ikhaar zo tegen de grootouders van dat jong hoor praten.
Je zoontje groeit zo snel rond die leeftijd, over een half jaar had hij toch weer nieuwe kleren nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Klopt, ik ben net nog ff langs gegaan en hij stond daar nog, alleen met nieuwe wasgoed er in!
De kleertjes die er in zaten, had ik mee willen nemen.
Nou ja; gelukkig hadden Scapino, Hema en Zeeman heel wat in de aanbieding. Alleen zijn T-shirts momenteel nauwelijks meer te krijgen.
Nog gauw 2 simpele bij Kik gekocht, maar die zijn echt niet mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |