quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk allemaal is goedgekomen!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
@:gebrokenglas heeft supergoed geholpen met de verhuizing!Echt helemaal top!
Ben nog steeds van alles kwijt zoals een grote wasmand vol met kleren!Hoe kan ik die nou hier in huis over het hoofd zien?
Of misschien heb ik hem toch nog daar achtergelaten?
Anyway, het huis was volledig versmeerd, diverse meubels zijn echt te groot voor hier in de woonkamer en er moet nog van alles afgevoerd worden in het oude en in het nieuwe huis dus de moed zakte me enorm in de schoenen.
Dat in combinatie met dat Mini-ToT het weekend ook niet bij mij was, zorgde er voor dat ik in een behoorlijk dal kwam. Ook nauwelijks lampen in huis, geen internet, geen televisie; ik voelde me echt ellendig!
Ook leek het zo te zijn dat het huis vol vocht en schimmel zat en het een zeer ongezonde leefomgeving voor Mini-ToT en mij zou zijn, maar nu achteraf blijkt dat dat alemaal verklaarbaar is met de lange leegstand van het huis.
Ik heb alles grondig schoongemaakt en van alles geverifieerd bij de verkopende partij en heb overal vochjtvreters geplaatst en nu is alles weer prrrrrrima!
Fijn! Nu rustig wennen en op je gemak kijken naar nieuwe meubels, lampen, internet en televisie (ok, misschien internet iets sneller regelenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Ben nog steeds van alles kwijt zoals een grote wasmand vol met kleren!Hoe kan ik die nou hier in huis over het hoofd zien?
Anyway, het huis was volledig versmeerd, diverse meubels zijn echt te groot voor hier in de woonkamer en er moet nog van alles afgevoerd worden in het oude en in het nieuwe huis dus de moed zakte me enorm in de schoenen.
Dat in combinatie met dat Mini-ToT het weekend ook niet bij mij was, zorgde er voor dat ik in een behoorlijk dal kwam. Ook nauwelijks lampen in huis, geen internet, geen televisie; ik voelde me echt ellendig!
Ook leek het zo te zijn dat het huis vol vocht en schimmel zat en het een zeer ongezonde leefomgeving voor Mini-ToT en mij zou zijn, maar nu achteraf blijkt dat dat alemaal verklaarbaar is met de lange leegstand van het huis.
Ik heb alles grondig schoongemaakt en van alles geverifieerd bij de verkopende partij en heb overal vochjtvreters geplaatst en nu is alles weer prrrrrrima!
Wat lief van GG zegquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Hey Justinquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk allemaal is goedgekomen!
En @:gebrokenglas
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
"Ga maar mee met die witte meneer."quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:10 schreef tong80 het volgende:
Ze wilden me net laten opnemen. Ik zei dat gebrokenglas hallo tegen aardappelschotel zei, en dat hemarookworst toen z'n tong uitstak.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:07 schreef hemarookworst het volgende:
een tong voor jullie allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getting lost within myself 🎶
Bedankt iedereen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
De held is erquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt iedereen.![]()
Ik kan me geen wasmand herinneren. Dan staat die nog in het oude huis.
zonder internet zitten is wel erg vervelend, vooral als je nog van alles moet regelen....
even kort en even stiekemquote:
Ik wil jouw kinderen barenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt iedereen.![]()
Ik kan me geen wasmand herinneren. Dan staat die nog in het oude huis.
zonder internet zitten is wel erg vervelend, vooral als je nog van alles moet regelen....
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
even kort en even stiekemdruk aan het werk...
Sluit maar achteraan in de rijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil jouw kinderen baren
Zo kennen we 'mquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou ok, jij mag Scherf hebben, dan hou ik me wel bezig met @:Lovely
Maar maar. Wat als er meer gegadigden voor Scherf zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou ok, jij mag Scherf hebben, dan hou ik me wel bezig met @:Lovely
Die heb je snel ingericht.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja sorry. Ik heb @:gebrokenglas al opgesloten in mijn berging
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:10 schreef tong80 het volgende:
Ze wilden me net laten opnemen. Ik zei dat gebrokenglas hallo tegen aardappelschotel zei, en dat hemarookworst toen z'n tong uitstak.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb je snel ingericht.
een terecht punt. daar heb ik nog niet over nagedacht.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar maar. Wat als er meer gegadigden voor Scherf zijn?
Is er geen intekenlijst? En degene met de langste wachttijd wint?
Is dit bed wat voor in de berging?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog wel bij de berging. Even ervoor zorgen dat je niet kan internetten in de berging.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog wel bij de berging. Even ervoor zorgen dat je niet kan internetten in de berging.
Ah dat was die sekskeldermoordkamerdrugslabhobbynaaikamer?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja sorry. Ik heb @:gebrokenglas al opgesloten in mijn berging
Hahahaha bedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit bed wat voor in de berging?
[ afbeelding ]
daar was ik aan begonnenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Had hij stiekem toch de boeken op kleur gesorteerd?
Boeken op kleur sorteren of achterstevoren in de kast zetten staat zelfs de doodstraf opquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat was die sekskeldermoordkamerdrugslabhobbynaaikamer?
Had hij stiekem toch de boeken op kleur gesorteerd?
oehquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeken op kleur sorteren of achterstevoren in de kast zetten staat zelfs de doodstraf op
Je komt er nog goed van af met je opsluiting in de bergingquote:
nee maar dat is praktisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
In de bieb staat het toch ook niet op kleur?
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee maar dat is praktisch.
op kleur is mooierder...
ja, dat blijkt, gelukkig wel....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je komt er nog goed van af met je opsluiting in de berging
dat is voor mensen die wel boeken hebben maar niet lezenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee maar dat is praktisch.
op kleur is mooierder...
Voor mensen die boeken kopen als set omdat het binnen het kleurenschema van het huis pastquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is voor mensen die wel boeken hebben maar niet lezen
boekenkast vulling, voor de sier....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mensen die boeken kopen als set omdat het binnen het kleurenschema van het huis past
Ik heb boeken nog in de verpakking.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is voor mensen die wel boeken hebben maar niet lezen
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mensen die boeken kopen als set omdat het binnen het kleurenschema van het huis past
Koffietafelboeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn dus mensen die dat doen he? Boeken kopen als decoratie
gesigneerd door de auteur?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
En heb ook boeken gekocht puur voor de handtekening.
Deze met een tekening er in van de kunstenaar.quote:
Je bent er weer.quote:
Ik wilde al bijna een Amber alert doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben verdacht weinig op het forum.
Verkansie
Heb je hem gebetenquote:
Ik geef toe, dreigen met een hamer ging misschien wat ver.quote:
@Lovelyquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zijn er wel mensen die niet bang voor jou zijn?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna een Amber alert doen.
Fijn dat het beter met je heit gaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Week vol spanning rond mijn vader maar die is nu redelijk goed.
Misschien in september nog een week pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |