Deze vrouw weetquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja genoeg mensen die het non-ethically doen.
En misschien kun je er beter open over zijn dan achter ruggen non-monogaam zijn.
Ik had begrepen dat zijn ex daar nog woont en het kleren van zijn zoontje warenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh, hadden de nieuwe bewoners al je kleeding weggedaan, zonder je te melden dat je wat vergeten was?
Oh echt...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat zijn ex daar nog woont en het kleren van zijn zoontje waren
Achja genoeg mensen die tijdens het daten al niet monogaam zijn. Altijd handig om iemand op reserve te hebben staan.quote:
Hebben we het dan over meerdere eerste dates hebben of over meerdere dates hebben die al verder gaan dan een eerste date?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja genoeg mensen die tijdens het daten al niet monogaam zijn. Altijd handig om iemand op reserve te hebben staan.
Verder dan eerste date, maar ook in een vergevorderd dating stadium nog flirten met anderen enzo. Gedrag dat je nog steeds single bent ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Hebben we het dan over meerdere eerste dates hebben of over meerdere dates hebben die al verder gaan dan een eerste date?
Gewoon een vol adresboekje toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja genoeg mensen die tijdens het daten al niet monogaam zijn. Altijd handig om iemand op reserve te hebben staan.
Dat is niet netjes nee. Maar genoeg mannen en vrouwen die wat bang zijn voor de binding en ook gewoonweg niet duidelijk genoeg zijn naar elkaar wat het dan is tussen hun.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verder dan eerste date, maar ook in een vergevorderd dating stadium nog flirten met anderen enzo. Gedrag dat je nog steeds single bent ofzo.
Ik date elke week iemand anders. Gratis etenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon een vol adresboekje toch?
Kijk, je snapt het welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik date elke week iemand anders. Gratis eten
Hoe ver heb je vooruit gepland?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik date elke week iemand anders. Gratis eten
Kerst natuurlijk.quote:
#britneycheersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of op meerdere paarden wedden
Sowquote:
quote:
Zou je haar topics maar eens moeten lezen in R&P. Maar op eigen risico.quote:
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou je haar topics maar eens moeten lezen in R&P. Maar op eigen risico.
En was het leerzaam?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.
Ik moest er meteen aan denken bij jouw posts...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijnquote:
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?quote:
Maar je trapt er zelf ook in.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijn
Mensen, ik houd van ze maar tegelijkertijd moeten ze eigenlijk allemaal dood.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijn
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen, ik houd van ze maar tegelijkertijd moeten ze eigenlijk allemaal dood.
Zie mijn eigen comment over dat mensen debielen zijn. Soms heb je pas door dat je naar een goochelshow zit te kijken totdat de act een fout begaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je trapt er zelf ook in.
QFTquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn gaatjes zijn niet beschikbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?
Misschien is die Great Reset nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie het niet als een fout.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie mijn eigen comment over dat mensen debielen zijn. Soms heb je pas door dat je naar een goochelshow zit te kijken totdat de act een fout begaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |