Hoe ver heb je vooruit gepland?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik date elke week iemand anders. Gratis eten
Kerst natuurlijk.quote:
#britneycheersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of op meerdere paarden wedden
Sowquote:
quote:
Zou je haar topics maar eens moeten lezen in R&P. Maar op eigen risico.quote:
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou je haar topics maar eens moeten lezen in R&P. Maar op eigen risico.
En was het leerzaam?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.
Ik moest er meteen aan denken bij jouw posts...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijnquote:
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?quote:
Maar je trapt er zelf ook in.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijn
Mensen, ik houd van ze maar tegelijkertijd moeten ze eigenlijk allemaal dood.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijn
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen, ik houd van ze maar tegelijkertijd moeten ze eigenlijk allemaal dood.
Zie mijn eigen comment over dat mensen debielen zijn. Soms heb je pas door dat je naar een goochelshow zit te kijken totdat de act een fout begaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je trapt er zelf ook in.
QFTquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn gaatjes zijn niet beschikbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?
Misschien is die Great Reset nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie het niet als een fout.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie mijn eigen comment over dat mensen debielen zijn. Soms heb je pas door dat je naar een goochelshow zit te kijken totdat de act een fout begaat.
Nou ik mag hopen in dit soort fouten nooit meer in te trappen eerlijk gezegdquote:
Dit. Zie het als een leermoment.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?
Soms zijn ze hardleers.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat de man in kwestie er wel eens leermoment van mag maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |