Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn gaatjes zijn niet beschikbaar.
Klopt. Nouja ze zijn zelf de grootste verliezers.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms zijn ze hardleers.
Uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Nouja ze zijn zelf de grootste verliezers.
Prima idee zelfs. Alleen niet de wappieversie er van. :pquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien is die Great Reset nog niet eens zo'n slecht idee
Wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik date elke week iemand anders. Gratis eten
Moeten wij zeker weten niet gaan datenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weten![]()
En geëmancipeerd als ik ben, laat ik de dame betalen voor het diner
Sommige mensen zijn meesters in het bespelen van anderen. Je moet jezelf niet de schuld geven in zulke gevallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen in dit soort fouten nooit meer in te trappen eerlijk gezegd
Wat is deze voor ouderwetse patriarchale instelling?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten wij zeker weten niet gaan daten
Klopt. Het is jammer dat sommige dingen bij wet verboden zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn meesters in het bespelen van anderen. Je moet jezelf niet de schuld geven in zulke gevallen.
Ben ik een keer progressief, is het weer niet goedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten wij zeker weten niet gaan daten
Dat is wel een eerlijke dealquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben ik een keer progressief, is het weer niet goed![]()
Maar als ik de 1e date betaal, dan is het wel mijn regel dat de dame de 2e doet, want anders is er geen 3e date
Troost je in het feit dat zulke mensen uiteindelijk vrijwel altijd alleen en vriendenloos zullen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Het is jammer dat sommige dingen bij wet verboden zijn.
Truequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind wel dat de uitnodigende partij betaald
Daarna is het gewoon 50/50 of net hoe het loopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben ik niet helemaal mee eens
Daten word dan beetje een zakelijke transactie :p
Klopt maar ik zou denken mij maakt het minder uit hoe wat of wie betaald. Insteek is gezellige tijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarna is het gewoon 50/50 of net hoe het loopt.
De eerste dates zijn feitelijk niets meer en niets minder dan sollicitatiegesprekken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Huh?quote:
Ik weet niet wat voor afspraken ze hadden gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh echt...(da's waar ook ja)
Nog erger...
Echt, wat een moeder ben je dan.
Allangquote:
Is het toch ook zowat tegenwoordigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |