abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214822842
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 09:04 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een faal is dat figuur toch:
[ x ]

:')
Jesusbuttfuckingchrist :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214823187
quote:
[ x ]

100 euro per kaart :') en uiteraard volledig waardeloos.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 10:23:46 #253
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214823245
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
DeSantis is lang niet zo charismatisch als Donald Trump. Bovendien geloven veel mensen dat Trump veel onrecht is aangedaan dus kan hij ook nog eens rekenen op een hoop sympathie. Ook Trump wist dat DeSantis de enige was die enigszins een bedreiging voor hem kon zijn, vandaar ook die venijnige aanvallen op die man.
In ieder geval een deel van dat probleem lijkt mij ook te spelen tijdens de verkiezingen. Met daarbij nog de wildcard of in dit scenario DeSantis van Trump had gewonnen in de primaries. Een Trump als verliezer wil je volgens mij niet in je buurt hebben..
Maar volgens mij probeerde DeSantis iets te veel Trump-light te zijn in de primaries, en niemand kan beter Trump zijn dan Trump zelf.

quote:
Of ik geloof dat DeSantis een betere president kan zijn dan Trump? Ja absoluut, DeSantis heeft zijn emoties veel beter onder controle en hij komt op mij over als een zeer intelligente berekende man die weet hoe hij politiek moet bedrijven.
Ja, en voor mij geldt dat dus ook voor veel andere (Rep) kandidaten. Ook al tijdens zijn eerste termijn.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214823246
quote:
[ x ]

_O- :')

Wat ziet ie er ook verlopen uit weer. Hij lijkt in de verste verre niet op de man op de kaartjes.. :P
Robert Moog died for our synths
pi_214823408
quote:
82s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 01:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is geen enge term, het is een enge methode om het volk doelbewust om te tuin te leiden. Zo moeilijk is het vaak helemaal niet om aan te tonen.
Hoe kijk je terug op de coronaperiode waar men leugens op leugens stapelde om de bevolking in het gareel te houden? Dat is de wereld waar je naar toe wilt waar media, bedrijfsleven en de staat de handen ineen slaan om zo een bepaalde richting op te gaan.
Gezien het feit dat je zelf alles voor zoete koek hebt geslikt in die tijd ben ik heel erg benieuwd of je het oké vond dat informatie dat achteraf bleek te kloppen gecensureerd werd.
pi_214823439
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 10:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe kijk je terug op de coronaperiode waar men leugens op leugens stapelde om de bevolking in het gareel te houden? Dat is de wereld waar je naar toe wilt waar media, bedrijfsleven en de staat de handen ineen slaan om zo een bepaalde richting op te gaan.
Gezien het feit dat je zelf alles voor zoete koek hebt geslikt in die tijd ben ik heel erg benieuwd of je het oké vond dat informatie dat achteraf bleek te kloppen gecensureerd werd.
Onzin. Er werden geen leugens op leugens gestapeld. Heb je hier een voorbeeld van? Wederom een staaltje misinformatie dit.

Op mijn vorige verzoek naar een bron heb je ook geen antwoord gegeven. Je bent hier dus weer continue aan het liegen en negeert bronverzoeken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214823457
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 10:23 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
In ieder geval een deel van dat probleem lijkt mij ook te spelen tijdens de verkiezingen. Met daarbij nog de wildcard of in dit scenario DeSantis van Trump had gewonnen in de primaries. Een Trump als verliezer wil je volgens mij niet in je buurt hebben..
Maar volgens mij probeerde DeSantis iets te veel Trump-light te zijn in de primaries, en niemand kan beter Trump zijn dan Trump zelf.

Ik ben het deels met je eens dat de gevolgen niet te overzien zijn als Trump de primaries had verloren. Hij is helaas een zeer slechte verliezer en hij benadeelt de rest van de partij als hij niet wint.
Ik denk juist dat een Trump light beter is dan de oude garde republikeinen zoals Nikki Haley. De republikeinse kiezers zijn republikeinen zoals Haley spuugzat. Het America first ideaal waar geen oorlogen bij horen is zeer goed bevallen.
pi_214823469
quote:

[..]
Ik verwijs hiervoor graag terug naar een van mijn bijdragen van een paar maanden geleden:

quote:
Vind het persoonlijk vooral bijzonder dat sommige wappies maar blijven doorzaniken over de coronaperiode, bijna alsof ze heimwee hebben. Toen hadden ze natuurlijk het gevoel dat ze deelnamen aan een of andere epische, allesbepalende strijd tegen het establishment. En als de rook dan eenmaal is opgetrokken en niks terecht blijkt te zijn gekomen van je doemvoorspellingen - en je gewoon weer oersaaie Vinex Vincent bent - dan is dat even slikken.

Coronacrisis was vooral veel tasten in het duister, waardoor paniekvoetbal werd gespeeld door de overheid. Het bleef lange tijd onduidelijk wat de precieze gevolgen waren van snelle verspreiding van corona. Je kon als regering kiezen voor gematigde, enigszins laconieke maatregelen. Dat riep wellicht minder weerstand op, maar mocht het onverhoopt leiden tot veel dodelijke slachtoffers, dan heb jij het gedaan. Logisch dat Rutte & co dat risico niet wilden nemen.

En dus werden soms draconische maatregelen getroffen. Was dat overtrokken? In sommige gevallen wel. Zijn er fouten gemaakt? Ab-so-luut. Maar vooral achteraf is het makkelijk lullen.

Ik kijk dan ook niet met gemengde gevoelens terug op de coronaperiode. Als ons nog altijd onnodige lockdowns door de strot werden geramd was dat een ander verhaal geweest. Maar het normale leven is allang teruggekeerd.

Link naar post
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214823476
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 10:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Onzin. Er werden geen leugens op leugens gestapeld. Heb je hier een voorbeeld van? Wederom een staaltje misinformatie dit.

Op mijn vorige verzoek naar een bron heb je ook geen antwoord gegeven. Je bent hier dus weer continue aan het liegen en negeert bronverzoeken.
Mondkapjes voor kinderen evenals vaccinaties voor kinderen. Je zou zelfs kunnen stellen dat vaccineren onder de 50 nauwelijks zin heeft gezien het feit dat er nauwelijks doden te betreuren waren onder de 50.
Een doorgelopen besmetting is de beste vaccinatie die er is en uitgerekend Mark Rutte had het bij het juiste eind in het begin van de pandemie door te stellen dat we voor groepsimmuniteit moesten gaan door het door de bevolking te laten gaan.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 11:05:02 #260
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_214823498
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 11:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je zou zelfs kunnen stellen dat vaccineren onder de 50 nauwelijks zin heeft
Onzin.

quote:
Een doorgelopen besmetting is de beste vaccinatie die er is
Onzin.

"Leugens op leugens". Uit jouw mond ja.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator woensdag 28 augustus 2024 @ 11:13:24 #261
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_214823561
quote:

Een doorgelopen besmetting is de beste vaccinatie die er is
Anti-vaxxers vergeten er altijd bij te zetten: 'mits je de besmetting overleeft'. Voor vele miljoenen mensen over de hele wereld was het helaas niet de beste vaccinatie die er was, omdat ze nooit meer uit het ziekenhuis kwamen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_214823589
Even tussendoor:

Pete Hoekstra de voormalig Amerikaans ambassadeur in Den Haag?
Miljonair, donor trump campaign en als beloning 4 jaar wonen in het vrije vervloekte Nederland. Die Pete?
twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 28-08-2024 11:31:39 ]
pi_214823596
quote:

[..]
Mondkapjes voor kinderen evenals vaccinaties voor kinderen. Je zou zelfs kunnen stellen dat vaccineren onder de 50 nauwelijks zin heeft gezien het feit dat er nauwelijks doden te betreuren waren onder de 50.
Een doorgelopen besmetting is de beste vaccinatie die er is en uitgerekend Mark Rutte had het bij het juiste eind in het begin van de pandemie door te stellen dat we voor groepsimmuniteit moesten gaan door het door de bevolking te laten gaan.
Wederom geen bronnen hier in deze onzinpost.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214823597
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 11:13 schreef Mike het volgende:

[..]
Anti-vaxxers vergeten er altijd bij te zetten: 'mits je de besmetting overleeft'. Voor vele miljoenen mensen over de hele wereld was het helaas niet de beste vaccinatie die er was, omdat ze nooit meer uit het ziekenhuis kwamen.
Oooh …”long covid zit ook tussen de oren…” 8)7
pi_214823608
quote:
13s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 11:05 schreef Montov het volgende:

[..]
Onzin.
[..]
Onzin.

"Leugens op leugens". Uit jouw mond ja.
Ohhh boy…..
pi_214823714
Hmmmmm
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_214823750
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 10:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
100 euro per kaart :') en uiteraard volledig waardeloos.
Misschien niet voor Rusland, China of Saoedi. De manier om je door dictators uit andere landen wat geld toe te laten schuiven.
pi_214823814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 11:48 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Misschien niet voor Rusland, China of Saoedi. De manier om je door dictators uit andere landen wat geld toe te laten schuiven.
Lijkt me extreem onwaarschijnlijk. Hij heeft toch al zijn pump en dump social Media site, NFTS, hotels, bijbels, sneakers, vast nog meer troep. Ik geloof niet dat er nog kaarten nodig zijn om hem geld toe te schuiven mochten buitenlandse mogendheden dat willen. Al helemaal niet omdat die mogendheden ook gewoon dingen aan zijn familie kunnen geven of met gemak een bank hebben of kunnen vinden die het prima wil faciliteren en proberen te verbergen. Banken hebben ook zaken gedaan met cartels en dergelijke.
pi_214824182
quote:

[..]
Wil hier eigenlijk niet teveel woorden aan vuilmaken, maar toch nog even:

In de eerste fase was het probleem de onduidelijkheid: hoe ziekmakende was corona, hoe dodelijk?

Al snel werd duidelijk dat we niet te maken hadden met de Zwarte Dood 2.0. Voor de meeste mensen zijn de verschillende varianten van corona tamelijk onschuldig.

Maar wat wel gebeurde is dat relatief veel mensen opgenomen moesten worden in het ziekenhuis. Ik schrijf bewust 'relatief veel', omdat ik niet doel op absolute aantallen, maar omdat ik het afzet tegen de ziekenhuiscapaciteit.

En daar zat meteen ook het knelpunt. De ziekenhuizen dreigden op enig moment overvol te raken. En als dat gebeurt, dan kon corona in potentie veranderen in een ramp.

Want geen capaciteit had betekend dat nieuwe coronapatiënten niet aan de beademing gezet konden worden. Nogmaals, dat was voor de overgrote meerderheid geen probleem. Een beperkt doch significant deel van de zieken had die ondersteuning echter nodig om te overleven. Kregen zij die niet, dan was dat een doodsvonnis.

Daar kwam bij andere zorg ook in gevaar zou komen door een te grote druk op ziekenhuizen. Want er zijn maar zoveel handjes.

Sterker, de consensus is dat uitgestelde zorg voor een grote heeft bijgedragen aan de oversterfte in de periode na corona.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 28 augustus 2024 @ 13:49:11 #271
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_214824589
Trump is een parodie op een gelovig persoon

https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-harris~a9702927/
quote:
Trump bij Dr. Phil: ‘God wil dat ik de wereld red’ en ‘aanslag was schuld van Biden en Harris’

,,Het enige wat ik kan denken is dat God van ons land houdt en gelooft dat we ons land zullen terugbrengen”, zei Trump tegen Dr. Phil. ,,Het moet God wel zijn, hoe kun je beweren dat ik gewoon geluk heb gehad wanneer het gaat om 20 miljoen tegen één?”, ging hij verder. ,,Als ik win, wil dat zeggen dat er daarboven een ongelooflijke kracht is die wil dat ik betrokken ben bij het redden van de VS. En misschien is het wel meer dan de natie redden, misschien is het de wereld redden.”
Is Trump vergeten dat er iemand is overleden bij die schietpartij?

quote:
,,Ze zeggen altijd dat ik een bedreiging voor de democratie ben, maar dat ben ik helemaal niet. Zij vormen een bedreiging. Zulke uitspraken kunnen huurmoordenaars op de been brengen”, zei hij. ,,Misschien heb ik een kogel opgevangen door hun retoriek.”
De logica is tenenkrommend.

quote:
Hoewel er geen bewijzen van verkiezingsfraude in de staat zijn, beweerde Trump in het interview dat sommige Democratische kiezers er ‘zeven stembiljetten’ krijgen.

,,Ik heb er een speech gegeven en het publiek was zo groot dat ik dacht ‘ik kan onmogelijk verliezen in Californië”, zei hij. ,,Maar alles verloopt er oneerlijk. Ik garandeer je: als Jezus zou neerdalen en de stemmenteller zou zijn, zou ik in Californië winnen.”
Heeft de worm van RFK Jr een nieuwe host gevonden?

quote:
,,In het algemeen gaan christenen niet vaak stemmen (...). Ik heb toen tegen hen gezegd dat we deze verkiezingen moeten winnen. Als we deze verkiezing winnen, los ik alles in minder dan vier jaar op. Daarna hoeven ze niet meer te gaan stemmen, dan maakt het niet meer uit.
Alles wordt in 4 jaar opgelost! Hij kan zijn eigen juridische problemen oplossen en misschien is dat het enige dat belangrijk voor Trump is.
Géén kloon van tvlxd!
pi_214824592
quote:

[..]
Weer zo'n lulverhaal.

De werkelijkheid:

twitter

twitter

Uiteraard geen photo-op bij zo'n graf met zijn duimpje omhoog.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 28-08-2024 13:59:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214824757
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 11:18 schreef AnneX het volgende:
Even tussendoor:

Pete Hoekstra de voormalig Amerikaans ambassadeur in Den Haag?
Miljonair, donor trump campaign en als beloning 4 jaar wonen in het vrije vervloekte Nederland. Die Pete?
[ x ]
Dat was toch die gast die tijdens een interview keihard ontkende dat hij had gezegd wat hij net had gezegd? :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Moderator woensdag 28 augustus 2024 @ 14:21:35 #274
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214824778
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 14:17 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Dat was toch die gast die tijdens een interview keihard ontkende dat hij had gezegd wat hij net had gezegd? :')
Ja, dat was hilarisch:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214825297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 14:17 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Hij was nog niet gewend aan die brutale doorvragende Nederlandse journalisten.
Toen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')