Ik denk het niet. Heb je hier ook bronnen van? En hoe verschilt dat van de Fox, Breitbart en Sinclairs die samen een veel groter bereik hebben en een samenwerking hebben om Trump in het zadel te helpen en alleen negatieve berichten over de democraten te verspreiden? Ik zie CNN e.d. genoeg negatief materiaal over democraten neerzetten. Wat logisch is, de DNC heeft vrijwel alle toegang tot deze media verloren de afgelopen jaren, daar waar de RNC bijna kan voorschrijven wat er op Fox getoond moet worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over heb, er was een coördinatie van verschillende mediabedrijven en er was een publicatie die dat allemaal heeft beschreven. Dat heeft allemaal plaatsgevonden in 2019 en de publicatie kwam uit in 2020.
Make this topic great again!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef Falco het volgende:
Wanneer wordt dit topic weer interessant?
Volgens mij weet ik waar je op doelt, iets van Politico?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over heb, er was een coördinatie van verschillende mediabedrijven en er was een publicatie die dat allemaal heeft beschreven. Dat heeft allemaal plaatsgevonden in 2019 en de publicatie kwam uit in 2020.
@Chivaz denkt dat als mensen achter de schermen actie ondernemen omdat ze Trump zat zijn dat heel gemeen is maar dat gebeurt voortdurend in de aanloop naar verkiezingen aan beide kanten. Het probleem dat Trump heeft is dat hij denkt dat hij boven de wet staat en dus voortdurend handlangers aanmoedigt daarbij de wet te overtreden. Andersom is dat niet het geval.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Heb je hier ook bronnen van? En hoe verschilt dat van de Fox, Breitbart en Sinclairs die samen een veel groter bereik hebben en een samenwerking hebben om Trump in het zadel te helpen en alleen negatieve berichten over de democraten te verspreiden? Ik zie CNN e.d. genoeg negatief materiaal over democraten neerzetten. Wat logisch is, de DNC heeft vrijwel alle toegang tot deze media verloren de afgelopen jaren, daar waar de RNC bijna kan voorschrijven wat er op Fox getoond moet worden.
Nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik waar je op doelt, iets van Politico?
Dit verhaal waar bij de titel alleen al een reden is om je helemaal over op te winden maar er is niets illegaals aan behalve dat hij het HEEL ONEERLIJK! vindt. Het ging ook niet over media maar CEO's van bedrijven ism actiegroepen:quote:
Ah ja, Time, niet Politico. Illegaal zal het niet zijn geweest maar fraai is toch anders.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit verhaal waar bij de titel alleen al een reden is om je helemaal over op te winden maar er is niets illegaals aan behalve dat hij het HEEL ONEERLIJK! vindt. Het ging ook niet over media maar CEO's van bedrijven:
[ x ]
Ik zou niet weten wat er niet fraai aan is. Hoe meer mensen zich inzetten om het stemmen zo makkelijk mogelijk te maken, invloed uitoefenen om misinformatie tegen te gaan en dat soort zaken hoe beter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ah ja, Time, niet Politico. Illegaal zal het niet zijn geweest maar fraai is toch anders.
...iets over stelplicht en bewijslast. In 2019 heb ik met een paar vrienden in een dronken bui Trump naar voren geschoven als kandidaat om daarmee meer inkomen te genereren voor de stand-up comedyshow die we eens per maand in Rotterdam organiseren. In 2020 was daar ook een publicatie over. Die kan je nu niet meer terugvinden want daar heeft de DEEP STATE een stokje voor gestoken!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En zonnekoninkje spelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:21 schreef nostra het volgende:
DeSantis' max is toch wel gouverneur lijkt me, lekker micromanagen.
Ik mag hopen dat je via via aan dat artikel bent gekomen en normaal gesproken niet dit soort sites bezoekt?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje naar het artikel in kwestie: https://www.advocate.com/(...)ange-law-transgender
Lijkt me een prima wet verder.quote:The 1995 Ohio law mandates that candidates disclose any name changes within the five years in their petition for candidacy, only including an exception that allows women to omit their maiden names if changed after marriage.
Tja dat is een beetje het probleem hé, wie bepaalt wat 'misinformatie' is? Een hele enge term, waar je politici zo ver mogelijk van weg wil houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er niet fraai aan is. Hoe meer mensen zich inzetten om het stemmen zo makkelijk mogelijk te maken, invloed uitoefenen om misinformatie tegen te gaan en dat soort zaken hoe beter.
Het is geen enge term, het is een enge methode om het volk doelbewust om te tuin te leiden. Zo moeilijk is het vaak helemaal niet om aan te tonen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Tja dat is een beetje het probleem hé, wie bepaalt wat 'misinformatie' is? Een hele enge term, waar je politici zo ver mogelijk van weg wil houden.
Ik heb het idee dat als je dit stelt je de afgelopen 5 jaar toch een beetje social media, maatschappelijke discussies en verkiezingen gemist hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dingen waar je het niet over mag hebben zijn pas eng. Gewoon debatten voeren over wat dan misinformatie is. Beter dan kopjes in het zand.
Ik denk dat je mijn post nogal verkeerd interpreteert. Het is altijd aan politiek om te bepalen wat misinformatie is. Dus politici moeten juist daarover praten en discussieren. Zoals Dakka zegt het er niet over hebben is juist het volledig loslaten. Dat is misschien leuk in theorie. In praktijk is alles maar toestaan schadelijk. Zonder regels laat je het aan de platforms. De platforms die keer op keer bewijzen de gezondheid of gesteldheid van hun gebruikers ondergeschikt te vinden aan financiele belangen. Dan kun je natuurlijk nog wat ouwehoeren over eigen verantwoordelijkheid van de gebruiker maar dat zeggen we tegenwoordig toch ook niet meer bij roken. Dat we fabrikanten hun gebruikers maar laten schaden wat ze willen. Op dezelfde manier kun je gewoon regels stellen aan wat toelaatbaar is op een platform en wat niet. Dat gebeurt natuurlijk ook al daar moet je absoluut niet mee stoppen dat mag juist wel wat meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat als je dit stelt je de afgelopen 5 jaar toch een beetje social media, maatschappelijke discussies en verkiezingen gemist hebt.
Maar hey, wat kan het kwaad als mensen chloor innemen of geloven wat kwakzalvers zeggen. Toch? Want je hebt toch een debat gehad? Oh, wacht, de mensen die er in geloven luisteren niet naar jou en je feiten? Lastig, wel.
De leugen regeert tegenwoordig en in sommige landen, zoals Nederland, letterlijk.
quote:A source with knowledge of the incident said the cemetery official tried to prevent Trump staffers from filming and photographing in a section where recent U.S. casualties are buried. The source said Arlington officials had made clear that only cemetery staff members would be authorized to take photographs or film in the area, known as Section 60.
When the cemetery official tried to prevent Trump campaign staff from entering Section 60, campaign staff verbally abused and pushed the official aside, according to the source.
Des te meer als je weet dat dit eraan vooraf ging. Echt schaamteloos.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 03:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
De foto zei meer dan 1000 woorden eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |