wat is daar mis mee?quote:
Ik weet het, AOC kan erg intimiderend zijn voor andersdenkendenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:54 schreef MoreDakka het volgende:
Sinds de FOX News'en van de wereld geen aandacht meer schenken aan AOC en aanverwanten is hun relevantie vrijwel nul. Één fatsoenlijke primary challenge en AOC en aanverwanten verdwijnen als voetnoten in de historie van het Huis. Zoals al gebeurd is met Bush en Bowman bijvoorbeeld. Omar won ook maar nipt de primary van iemand die 10x zo weinig geld had als haar.
Ja iets meer wens en vader en gedachte inderdaad. Vooralsnog was alleen haar eerste primary nog enigszins spannend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik weet het, AOC kan erg intimiderend zijn voor andersdenkenden
Ik lees vooral dat je heel erg hoopt dat ze verdwijnt in de voetnoten van de historie van het Huis.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:01 schreef Arcee het volgende:
[ x ]
Is hetzelfde als dat Trump Biden the elected president of the USA noemt.
Ik had een notitie gemaakt voor het geval datquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De TT die je wist dat zou komen ….
Als je dat wil geloven, prima. In de echte wereld ligt dat toch echt iets anders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik weet het, AOC kan erg intimiderend zijn voor andersdenkenden
Ga je nog antwoord geven wat nou eigenljik je punt was met die irrevelante one-liner en link naar Wikipedia? Of blijft het weer daar bij?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja iets meer wens en vader en gedachte inderdaad. Vooralsnog was alleen haar eerste primary nog enigszins spannend.
Het district ligt haar ook prima natuurlijk.
Wat Trump nodig heeft is een emailschandaal rond Harris, fraude-iets kan ook, of onthullingen met haar laptop of een mislukte moordaanslag op zijn persoon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
De trend lijkt nu zelfs te versnellen in het voordeel van Harris...
In de Fox polls lijkt het nek aan nek en zelfs in de Rasmussen polls lijkt Harris grond te winnen.
[ afbeelding ]
Orange is the new old.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
De trend lijkt nu zelfs te versnellen in het voordeel van Harris...
In de Fox polls lijkt het nek aan nek en zelfs in de Rasmussen polls lijkt Harris grond te winnen.
[ afbeelding ]
Niets trollerigs aan. Ze geven 3 opties... Voor ieder wat wils. Bij ons op kantoor hebben ze ook een genderneutrale gebedsruimte.quote:
Vind harris en trump beiden kutter dan kut, maar dan liever Harris.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat Trump nodig heeft is een emailschandaal rond Harris, fraude-iets kan ook, of onthullingen met haar laptop of een mislukte moordaanslag op zijn persoon.
Dan niet? Wie weet in november een zogenaamd bewijs dat de Democrats alweer verkiezingsfraude hebben georganiseerd... en/of miljoenen stemmen van hem in battlestates hebben gejat.
Bibi en Donnie moeten beide winnen om uit de bajes te blijven huisarrest een boze brief te ontlopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dit zou natuurlijk zeer ernstig zijn, al zal het niemand verbazen als het waar blijkt te zijn.
Als het klopt speelt ook Netanyahu een gevaarlijk spel.
Dat laatste is ook niet nieuw bij Netanyahu, die heeft al vaker geprobeerd om de verkiezingen in de VS te beinvloeden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dit zou natuurlijk zeer ernstig zijn, al zal het niemand verbazen als het waar blijkt te zijn.
Als het klopt speelt ook Netanyahu een gevaarlijk spel.
Geef dan maar antwoord op mijn vraag:quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Oké, wat is er mis met een beetje rekening houden met anderen? Of belachelijk?
Ik zie het als een teken van respect voor mensen die op een bepaalde manier in het leven staan.
Ik vind het serieus zo normaal dat ik niet eens weet wat je erg vindt.quote:
Harris trekt op dit moment volle zalen. Dat die gevulde zalen meer bestaan uit het fanatieke deel van de achterban zal best, maar Biden trok echt een stuk minder bekijks. Het is wel het deel wat voornamelijk het meest gemotiveerd zal zijn om jou te helpen campagne te voeren. Blijkbaar is dit een sterk narratief die wel aanslaat bij die groep en dus motiveert.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De mensen die bij zo'n rally komen zijn niet representatief voor de achterban, vandaar dat ook het contrast gemaakt wordt met wat de pollster zegt. Dat zijn ook niet de mensen die je moet overtuigen om te gaan stemmen. De pollster legt duidelijk uit waarom het niet werkt: te negatief.
Eerst maar even kijken wat daar waar van is. Mocht het zo zijn, dan is het ook nog wat lastig omdat de Logan Act het vrij specifiek heeft over conflicten tussen een vreemde mogendheid en de VS zelf. De VS heeft zelf geen conflict met Israël noch de Palestijnse autoriteit, dus tsja, of je daar nu iemand voor vervolgen kan... Het lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Volgens mij kan in de USA een ambteloos burger, die zich ongevraagd en ongewenst in de buitenlandse politiek van een zittende president mengt, in de gevangenis komen. Lijkt me zeer noodzakelijk Trump daar NU in op te sluiten als dit waar is.
The legality of a private citizen, including a former president like Donald Trump, engaging in foreign policy discussions that contradict the sitting president's actions is a complex issue. While there's no law that explicitly prohibits a former president from speaking to foreign leaders, such actions could potentially fall under the Logan Act.
The Logan Act, enacted in 1799, prohibits unauthorized citizens from negotiating with foreign governments that have disputes with the United States. However, this act has rarely been enforced, and no one has been prosecuted under it since its passage. Nonetheless, if a former president were actively undermining the current administration's foreign policy, it could raise serious legal and ethical concerns.
It would ultimately depend on the specifics of the situation and how those actions are interpreted under the law. If the actions were perceived as undermining U.S. foreign policy or being detrimental to national security, they could potentially be subject to legal scrutiny, though this is largely uncharted territory.
Ja Biden's campagne was bagger, zijn leeftijd was echt niet de enige reden dat hij ver achter liep. Maar dat betekent niet dat domme memes nu wel ineens effect gaan hebben buiten het klapvee op rallies.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Harris trekt op dit moment volle zalen. Dat die gevulde zalen meer bestaan uit het fanatieke deel van de achterban zal best, maar Biden trok echt een stuk minder bekijks. Het is wel het deel wat voornamelijk het meest gemotiveerd zal zijn om jou te helpen campagne te voeren. Blijkbaar is dit een sterk narratief die wel aanslaat bij die groep en dus motiveert.
Het is gewoon grappig. Je mag natuurlijk niet zomaar aangeven dat moslimvrouwen apart moeten bidden, dus doe je het zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:08 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik vind het serieus zo normaal dat ik niet eens weet wat je erg vindt.
Zijn het de genderneutrale gebedsruimtes zoals al 50 jaar in bijna elke kerk in het westen normaal is? Of zijn het de gesxheiden gebedsruimtes, zoals normaal is in zo goed als elke moskee en de meer conservatieve kerken?
Hoe het bij andere religies is weet ik eigenlijk niet.
Serieuze vraag.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:34 schreef Monolith het volgende:
Over financiële justificatie gesproken, met de campagne van RFK gaat het ook niet heel lekker wat dat betreft:
https://www.politico.com/(...)fundraising-00174760
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven wat nou eigenljik je punt was met die irrevelante one-liner en link naar Wikipedia? Of blijft het weer daar bij?
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe die Amerikanen (ook heel veel in sport) altijd met statistiekjes en cijfertjes aan het goochelen zijn en daar allerhande wonderlijke conclusies en gedachten aan verbinden waarmee eigenlik weinig, heel weinig wordt gezegd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]
Interessante data in deze video, Trump doet het onder mannen beter dan in 2016 en 2020. Onder vrouwen juist slechter.
Zo had ik het nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig. Je mag natuurlijk niet zomaar aangeven dat moslimvrouwen apart moeten bidden, dus doe je het zo.
...waar gaat dit in hemelsnaam over?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:14 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens gezien.
Matige grap wel, maar goed, jij post hem niet dus reken ik jou er niet op af.
Er zijn trouwens ook nog christelijke stromingen die apart bidden en conservatieve joden hebben ook een aparte plek voor vrouwen, zij het in dezelfde zaal.
Dus als ik zou moeten kiezen zou ik het precies zo doen. Zo veel mogelijk inclusiviteit met zo weinig mogelijk middelen.
@:Rnie Is dit serieus je beste humor?
Over de gebedsruimtes voor verschillende genders bij de DNC waar @Rnie zo vreselijk om moest lachen. Zal wel veel te 'woke' voor hem zijn of zo ...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:15 schreef JAM het volgende:
[..]
...waar gaat dit in hemelsnaam over?
Wenn man eine große Lüge erzählt und sie oft genug wiederholt, dann werden die Leute sie am Ende glauben!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:57 schreef Kijkertje het volgende:
Draadje van Trump's bezoek aan Howell (Michigan):
[ x ]
Reactie Harris-team:
[ x ]
Trumps motto: 'You just tell them and they believe you'quote:Op woensdag 21 augustus 2024 02:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Wenn man eine große Lüge erzählt und sie oft genug wiederholt, dann werden die Leute sie am Ende glauben!
Na Schumer die dansend het podium op kwamquote:
Ja, het is ook een groot circus. Je moet daar ook wel een beetje van kunnen genieten hoor, al dat theater. Dat gezegd hebbende: tussen Trump en Harris zit toch wel een aanzienlijk verschil hoor. Je hoeft geen hele grote fan van Harris te zijn, sterker nog, je kan het zelfs roerend oneens zijn met Harris, maar troost je dan met de gedachte dat ze in ieder geval geen pathologische leugenaar, crimineel, verkrachter, fraudeur, geriatrisch patiënt, putschist, etc. etc.is. Daar doen die conventies en al dat entertainment helemaal niets aan af.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:07 schreef Origami94 het volgende:
Of Harris of Trump het wordt. Vind ze beide verschrikkelijk.
En beide conventies ook. Het is allemaal entertainment. We hebben dit gedaan, we hebben dat gedaan. Klein geld terwijl beide partijen de rijken rijker maken en het allemaal draait om de "economie" (rijken) en geld printen
Echt wow!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:53 schreef JAM het volgende:
Mevrouw Obama is al een showstopper hoor. Zo maar even kijken wat manlief er van gaat maken..
Laat speechen maar over aan Barack...... Die krijgt een zaal wel op de banken...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:53 schreef JAM het volgende:
Mevrouw Obama is al een showstopper hoor. Zo maar even kijken wat manlief er van gaat maken..
Walz en flanelquote:Op woensdag 21 augustus 2024 05:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Over Jim Woltz "zijn vinyl shirts zijn geen PR stunt, hij heeft niet beter"
Trump doet het goed onder mannen met witte puntmutsen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]
Interessante data in deze video, Trump doet het onder mannen beter dan in 2016 en 2020. Onder vrouwen juist slechter.
Ik vind wel dat ze in ieder geval een goede bijdrage levert aan de appreciatie van dat soort banen. Daar gaan echt heel veel stemmen te halen zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:08 schreef Origami94 het volgende:
AOC die doet alsof Harris elk moment Gaza gaat stoppen is ook erg aandoenlijk
Wat had ze het moeilijk 6 jaar geleden als bar medewerker met tien jaar ervaring in de DNC
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 05:41 schreef Kijkertje het volgende:
Jaaaa laat het speechen maar aan Obama over. Meesterlijk weer.
[ x ]
[ x ]
Nog geen full speech op YouTube maar nu eerst ff slapen
En dit is echt!? Wow...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ x ]
Die was hij even vergeten?
Dan volg je toch echt inhoudelijk vrij weinig van de Amerikaanse politiek.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:07 schreef Origami94 het volgende:
Of Harris of Trump het wordt. Vind ze beide verschrikkelijk.
En beide conventies ook. Het is allemaal entertainment. We hebben dit gedaan, we hebben dat gedaan. Klein geld terwijl beide partijen de rijken rijker maken en het allemaal draait om de "economie" (rijken) en geld printen
Het lijkt me nog steeds een republikeinse plant dus waarom niet? Zijn bestaansreden was om democratische stemmen weg te harken. Dat bleken er achteraf ook veel te zijn uit republikeinse hoek. Daar moeten ze wat mee lijkt me.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:01 schreef Mikeytt het volgende:
Is er een kans dat RFK Trump gaat backen? Want lijkt me heel onwaarschijnlijk dat Trump winkans heeft zonder die stemmen.
Dat is even andere koek dan lokale politici die flyers, rozen en koffie uitdelen op de weekmarkt om je ervan te overtuigen om op hun partij te stemmen....quote:Op woensdag 21 augustus 2024 02:56 schreef Kijkertje het volgende:
De roll call in Chicago (het stemmen per staat voor Harris /Walz) is één groot feest
[ x ]
Ja in de sport maken ze daar echt een sport (quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe die Amerikanen (ook heel veel in sport) altijd met statistiekjes en cijfertjes aan het goochelen zijn en daar allerhande wonderlijke conclusies en gedachten aan verbinden waarmee eigenlik weinig, heel weinig wordt gezegd..
Ik moet gelijk denken aan een CDA congresquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is even andere koek dan lokale politici die flyers, rozen en koffie uitdelen op de weekmarkt om je ervan te overtuigen om op hun partij te stemmen....
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan een CDA congres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |