Geweldige speech!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:24 schreef JAM het volgende:
Voor de geïnteresseerden: livestream van de DNC.
Sprekersschema:
https://demconvention.com/events/main-programming-1/
In het komende uur o.a. Hilary Clinton (vanaf ongeveer 03:00 alhier). Daarna (vanaf ongeveer 04:400) Jill, Ashley en Joe Biden.
Als ik de commentaren lees op een Amerikaans forum zeg ik volmondig ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
Als ik zie hoe rechtsboosconservatief Amerika schuimbekkend op twitter tekeer gaat moet de Democratische conventie wel goed gaan denk ik?
Er waren schijnbaar ook tranen bij de speech en opkomst van Biden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
Zo, ik ben door de clips heen. Veel goede stukken gezien.
Wat ik echt opmerkelijk vond waren de speeches van AOC en Raphael Warnock.
Die hebben dat natuurlijke ongrijpbare talent dat ze mensen in vervoering kunnen brengen. Ik vind dat zo knap
Er gebeurt daar ook echt iets in dat publiek. Ik vind dat mooi om te zien.
Ik snap ook heel goed dat conservatieve mannen zich geïntimideerd voelen door AOC. Dat is zo'n leuke bijkomstigheid;)
Ja, fantastisch ook bij hem. Hij moest zelf ook wat wegpinken bij de puike introductie van Ashley Biden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er waren schijnbaar ook tranen bij de speech en opkomst van Biden.
Warnock is een dominee, een zwarte dominee uit Georgia, als je die een kans geeft dan gaat het dak er af.
Yep, generational talent, die wordt na Newsom president.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:05 schreef Bugno3 het volgende:
AOC
Ik geef haar nog 8 jaar, dan runt ze zelf
@quote:
8 jaar? Dan is ze pas 42. Het kan, daar niet van, maar ik verwacht het niet. Aan de andere kant, Obama gaf men ook geen kans omdat hij pas 46(?) was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:05 schreef Bugno3 het volgende:
AOC
quote:Ex-Nikki Haley voters rally behind Kamala Harris: ‘I picked the side that had the least issues’
Some former supporters of Nikki Haley are now organizing for Harris, who they see as ‘the better choice’ over Trump
After the former South Carolina governor Nikki Haley dropped out of the Republican primary earlier this year, some conservatives across the US continued to vote for her in subsequent primaries, casting ballots that indicated dissent within a party that has otherwise fully embraced Donald Trump.
When Haley finally announced that she would be supporting the ex-president in the upcoming election, she said that it was on him to mobilize her loyalists.
“Trump would be smart to reach out to the millions of people who voted for me and continue to support me, and not assume that they’re just gonna be with him,” Haley said.
https://www.theguardian.c(...)rs-for-kamala-harris
Mwoa, ik denk dat zij niet gematigd genoeg is om kans te makenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:05 schreef Bugno3 het volgende:
AOC
Juist ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:54 schreef MoreDakka het volgende:
Sinds de FOX News'en van de wereld geen aandacht meer schenken aan AOC en aanverwanten is hun relevantie vrijwel nul. Één fatsoenlijke primary challenge en AOC en aanverwanten verdwijnen als voetnoten in de historie van het Huis. Zoals al gebeurd is met Bush en Bowman bijvoorbeeld. Omar won ook maar nipt de primary van iemand die 10x zo weinig geld had als haar.
…als zij ( ezelsbruggetje had…)quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:54 schreef MoreDakka het volgende:
Sinds de FOX News'en van de wereld geen aandacht meer schenken aan AOC en aanverwanten is hun relevantie vrijwel nul. Één fatsoenlijke primary challenge en AOC en aanverwanten verdwijnen als voetnoten in de historie van het Huis. Zoals al gebeurd is met Bush en Bowman bijvoorbeeld. Omar won ook maar nipt de primary van iemand die 10x zo weinig geld had als haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |