Ja, het is ook een groot circus. Je moet daar ook wel een beetje van kunnen genieten hoor, al dat theater. Dat gezegd hebbende: tussen Trump en Harris zit toch wel een aanzienlijk verschil hoor. Je hoeft geen hele grote fan van Harris te zijn, sterker nog, je kan het zelfs roerend oneens zijn met Harris, maar troost je dan met de gedachte dat ze in ieder geval geen pathologische leugenaar, crimineel, verkrachter, fraudeur, geriatrisch patiënt, putschist, etc. etc.is. Daar doen die conventies en al dat entertainment helemaal niets aan af.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:07 schreef Origami94 het volgende:
Of Harris of Trump het wordt. Vind ze beide verschrikkelijk.
En beide conventies ook. Het is allemaal entertainment. We hebben dit gedaan, we hebben dat gedaan. Klein geld terwijl beide partijen de rijken rijker maken en het allemaal draait om de "economie" (rijken) en geld printen
Echt wow!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:53 schreef JAM het volgende:
Mevrouw Obama is al een showstopper hoor. Zo maar even kijken wat manlief er van gaat maken..
Laat speechen maar over aan Barack...... Die krijgt een zaal wel op de banken...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:53 schreef JAM het volgende:
Mevrouw Obama is al een showstopper hoor. Zo maar even kijken wat manlief er van gaat maken..
Walz en flanelquote:Op woensdag 21 augustus 2024 05:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Over Jim Woltz "zijn vinyl shirts zijn geen PR stunt, hij heeft niet beter"
Trump doet het goed onder mannen met witte puntmutsen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]
Interessante data in deze video, Trump doet het onder mannen beter dan in 2016 en 2020. Onder vrouwen juist slechter.
Ik vind wel dat ze in ieder geval een goede bijdrage levert aan de appreciatie van dat soort banen. Daar gaan echt heel veel stemmen te halen zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:08 schreef Origami94 het volgende:
AOC die doet alsof Harris elk moment Gaza gaat stoppen is ook erg aandoenlijk
Wat had ze het moeilijk 6 jaar geleden als bar medewerker met tien jaar ervaring in de DNC
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 05:41 schreef Kijkertje het volgende:
Jaaaa laat het speechen maar aan Obama over. Meesterlijk weer.
[ x ]
[ x ]
Nog geen full speech op YouTube maar nu eerst ff slapen
En dit is echt!? Wow...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ x ]
Die was hij even vergeten?
Dan volg je toch echt inhoudelijk vrij weinig van de Amerikaanse politiek.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:07 schreef Origami94 het volgende:
Of Harris of Trump het wordt. Vind ze beide verschrikkelijk.
En beide conventies ook. Het is allemaal entertainment. We hebben dit gedaan, we hebben dat gedaan. Klein geld terwijl beide partijen de rijken rijker maken en het allemaal draait om de "economie" (rijken) en geld printen
Het lijkt me nog steeds een republikeinse plant dus waarom niet? Zijn bestaansreden was om democratische stemmen weg te harken. Dat bleken er achteraf ook veel te zijn uit republikeinse hoek. Daar moeten ze wat mee lijkt me.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:01 schreef Mikeytt het volgende:
Is er een kans dat RFK Trump gaat backen? Want lijkt me heel onwaarschijnlijk dat Trump winkans heeft zonder die stemmen.
Dat is even andere koek dan lokale politici die flyers, rozen en koffie uitdelen op de weekmarkt om je ervan te overtuigen om op hun partij te stemmen....quote:Op woensdag 21 augustus 2024 02:56 schreef Kijkertje het volgende:
De roll call in Chicago (het stemmen per staat voor Harris /Walz) is één groot feest
[ x ]
Ja in de sport maken ze daar echt een sport (quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe die Amerikanen (ook heel veel in sport) altijd met statistiekjes en cijfertjes aan het goochelen zijn en daar allerhande wonderlijke conclusies en gedachten aan verbinden waarmee eigenlik weinig, heel weinig wordt gezegd..
Ik moet gelijk denken aan een CDA congresquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is even andere koek dan lokale politici die flyers, rozen en koffie uitdelen op de weekmarkt om je ervan te overtuigen om op hun partij te stemmen....
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan een CDA congres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |