SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Owquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wyfke toch.![]()
Soms worden bans opgeheven.
Dit is een mooi compliment.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om het weer een beetje levendig en gezellig te maken heeft hij gratie gekregen.
mwah. Admins kunnen soms wel redelijk zijn tegen je, uit ervaring dit en die gaan boven modsquote:
Ik soms het idee dat een aantal mod zwaar overspannen is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
mwah. Admins kunnen soms wel redelijk zijn tegen je, uit ervaring dit en die gaan boven mods
Ik had deze niet verwacht en geen contact met wie dan ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
mwah. Admins kunnen soms wel redelijk zijn tegen je, uit ervaring dit en die gaan boven mods
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze niet verwacht en geen contact met wie dan ook.
dat sowieso, maar daarom zijn er nog Admins natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik soms het idee dat een aantal mod zwaar overspannen is.
Ow zat in het verkeerde topic. Dacht dat SC ook dicht gingquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee, iig DTS dicht, meer weet ik niet?
Ik heb een tijdje vakantie gehad.quote:
ik ook niet daarom geen idee wat er nu aan de hand is? leek me laatste tijd juist redelijk gemoedelijk in DTSquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, mensen gaven hem teveel werk door teveel TR te plaatsen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet daarom geen idee wat er nu aan de hand is? leek me laatste tijd juist redelijk gemoedelijk in DTS
DTS maar kom je ook, weet je daar wel meer van want enlighten me dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow zat in het verkeerde topic. Dacht dat SC ook dicht ging
Jij bent er altijd voor mij.quote:
wie = hem?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, mensen gaven hem teveel werk door teveel TR te plaatsen.
nou geen idee maar beschouw ik deze maar ff als nieuwe DTS want zullen meesten toch wel naar toe gaan dan. zonder punten maar die boeide me toch al niet.quote:
Was ik niet van op de hoogte. Zal vast onterecht geweest zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje vakantie gehad.
Huh spontaan? Hoe wist je t danquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Blij dat ik weer mag posten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Was ik niet van op de hoogte. Zal vast onterecht geweest zijn
Het laatste topic zou nog wel vrij hoog in de onz index staan klik die aan en lees even terug.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:56 schreef kree het volgende:
zo benieuwd weer dit, maar geen zin in om terug te zoeken in all die topics. is er nu echt niemand die ff kan samenvatten?
niet zo bijzonder dit is elke keer met DTS enzo. LOL niet de eerste en laatste keer wss.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh spontaan? Hoe wist je t dan
Zoveel moeite is t echt niet. Gewoon fb of laatste berichten in dts lezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:56 schreef kree het volgende:
zo benieuwd weer dit, maar geen zin in om terug te zoeken in all die topics. is er nu echt niemand die ff kan samenvatten?
Ik reageerde op @FreshFruitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo bijzonder dit is elke keer met DTS enzo. LOL niet de eerste en laatste keer wss.
Ik klikte op een mention.En opeens geen blok.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh spontaan? Hoe wist je t dan
Gaat niet om een specifiek incident. Dacht dat ik duidelijk was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:56 schreef kree het volgende:
niet meer in lijst met Active topics dus zie hem niet meer. verder boeit me het ook geen reet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoveel moeite is t echt niet. Gewoon fb of laatste berichten in dts lezen.
Sowieso krijg je geouwehoer als je een grap maakt over het prinsesje van DTS.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet meer in lijst met Active topics dus zie hem niet meer. verder boeit me het ook geen reet.
Maar iig iemand heeft wat gedaan waardoor ofzo of rel weer om niks wss.
naja doe allemaal beetje lief dan komt het weer goed, dit is echt al 100x zo gegaan nl.
jaja en het andere verhaal van DTS tis meestal storm in glas water ofzo. geloof niet echt dat mensen in DTS de haren uit het lijf trokken ofzo. Maar ok ik ga het niet terugzoeken, t was drukke week geen zin in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gaat niet om een specifiek incident. Dacht dat ik duidelijk was.
Daarom zeg ik: iemand heeft te hoge cortisol en/of oestrogeen waardes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:01 schreef kree het volgende:
[..]
jaja en het andere verhaal van DTS tis meestal storm in glas water ofzo. geloof niet echt dat mensen in DTS de haren uit het lijf trokken ofzo. Maar ok ik ga het niet terugzoeken, t was drukke week geen zin in.
als jullie weten waar het allemaal staat? voor jullie minder moeite om linkje te doen he als voor mij om 10000 posts terug te gaan lezen enzo?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso krijg je geouwehoer als je een grap maakt over het prinsesje van DTS.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso krijg je geouwehoer als je een grap maakt over het prinsesje van DTS.
gevaarlijke uitspraken ditquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: iemand heeft te hoge cortisol en/of oestrogeen waardes.
Het boeit je niks maar je vraagt t 10 keer? Ok.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet meer in lijst met Active topics dus zie hem niet meer. verder boeit me het ook geen reet.
Maar iig iemand heeft wat gedaan waardoor ofzo of rel weer om niks wss.
naja doe allemaal beetje lief dan komt het weer goed, dit is echt al 100x zo gegaan nl.
Er is niks gebeurd. Business as usual maar dat moet dus veranderen volgende the powers that be.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
als jullie weten waar het allemaal staat? voor jullie minder moeite om linkje te doen he als voor mij om 10000 posts terug te gaan lezen enzo?
Help me ff om dit weer te begrijpen?
omdat niemand linkje wil doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het boeit je niks maar je vraagt t 10 keer? Ok.
Vierde of vijfde topic bij de gesloten topics zo moeilijk is het niet.quote:
niks met zoals het was?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er is niks gebeurd. Business as usual maar dat moet dus veranderen volgende the powers that be.
teveel moeite alweer, ik geloof het wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vierde of vijfde topic bij de gesloten topics zo moeilijk is het niet.
Hij vindt het niet belangrijk genoeg om te zoeken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vierde of vijfde topic bij de gesloten topics zo moeilijk is het niet.
welke?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
Zin om mijn boek te lezen maar te moe
Morgen dan
Goed boek?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
Zin om mijn boek te lezen maar te moe
Morgen dan
owh die skip ik meestal omdat zelfde, maar mss deze even lezen danquote:
Ja zo nog even douchen en dan fris het bed in morgen laatste uitje voor het verhuizen begint.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
teveel moeite alweer, ik geloof het wel.
Jullie allemaal weekend ook?
LOL hahahahah gescheiden houden, naja moet je die DTS maar weer open doen lijkt me.... ;')quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
owh die skip ik meestal omdat zelfde, maar mss deze even lezen dan![]()
Dikke feli met je nieuwe huis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zo nog even douchen en dan fris het bed in morgen laatste uitje voor het verhuizen begint.
Dankjewel ben er blij mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke feli met je nieuwe huis.![]()
![]()
nee? heb geen idee waar het over gaat? sterker nog ik snap het niet en als niemand het wil vertellen ofzo? naja vind ik het ook wel best?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:17 schreef Sally het volgende:
Hoi
Doei
En weer hetzelfde liedje blijkbaarHet gaat hier gewoon verder
(maar zonder punten
![]()
)
En kree die niets wil terugzoeken (of gewoon even ONZ FB lezen....)
Toedels
Net fles gevuld iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:18 schreef Sally het volgende:
P.S. hier altijd een glas water of een flesje water naast het bed. Hoef nooit te zoeken!
Je weet de ONZin Feedback te vinden toch? Staat nota bene sticky.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
nee? heb geen idee waar het over gaat? sterker nog ik snap het niet en als niemand het wil vertellen ofzo? naja vind ik het ook wel best?
tuurlijk wel en kan het terugzoeken ook, alleen totaal geen zin in omdat ik er niks mee te maken hadquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Je weet de ONZin Feedback te vinden toch? Staat nota bene sticky.
Ik heb geen zin om terug te lezen, waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:17 schreef Sally het volgende:
Hoi
Doei
En weer hetzelfde liedje blijkbaarHet gaat hier gewoon verder
(maar zonder punten
![]()
)
En kree die niets wil terugzoeken (of gewoon even ONZ FB lezen....)
Toedels
Best gezellig clubje zo.quote:
goeie vraag want ik weet het ook niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezen, waar gaat dit over?
Dat god de aarde in 6 dagen schiep en op de 7de dag een rustdag hadquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
goeie vraag want ik weet het ook niet?
Sfeerverziekende post.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezen, waar gaat dit over?
Ik had een maandje of twee gratis YouTube + bij aankoop van een google cromecast sinds dat verlopen is heb ik het idee alsof ik dubbel zoveel reclame krijg als ervoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
Zelden zoveel reclame gezien als nu, sjnds de adblocker niet meer werkt op YouTube
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sfeerverziekende post.
TR gemacht!
Het wordt steeds erger, bijna iedere 2 minuten reclamequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had een maandje of twee gratis YouTube + bij aankoop van een google cromecast sinds dat verlopen is heb ik het idee alsof ik dubbel zoveel reclame krijg als ervoor.
Ja hier ook absurd veelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had een maandje of twee gratis YouTube + bij aankoop van een google cromecast sinds dat verlopen is heb ik het idee alsof ik dubbel zoveel reclame krijg als ervoor.
En sinds een tijdje hebben ze ook reclames van 90 minuten , 120 heb ik ook al eens voorbij zien komen. Ik kan niet geloven dat iemand dat uitkijkt scam achtige dingen ook nog vaak over hoe je nu het beste kan beginnen met ondernemen in 2024 kreeg ik vaak en iets vergelijkbaars als waar @KoningWouter mee bezig is maar dan met alle streamingdiensten toegankelijk op 1 super usb stick.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger, bijna iedere 2 minuten reclame
Ja soms halve talkshows als reclame..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En sinds een tijdje hebben ze ook reclames van 90 minuten , 120 heb ik ook al eens voorbij zien komen. Ik kan niet geloven dat iemand dat uitkijkt scam achtige dingen ook nog vaak over hoe je nu het beste kan beginnen met ondernemen in 2024 kreeg ik vaak en iets vergelijkbaars als waar @:Koningwouter mee bezig is maar dan met alle streamingdiensten toegankelijk op 1 super usb stick.
Ja die reclame zag ik mobiel ook voorbijkomen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En sinds een tijdje hebben ze ook reclames van 90 minuten , 120 heb ik ook al eens voorbij zien komen. Ik kan niet geloven dat iemand dat uitkijkt scam achtige dingen ook nog vaak over hoe je nu het beste kan beginnen met ondernemen in 2024 kreeg ik vaak en iets vergelijkbaars als waar @:Koningwouter mee bezig is maar dan met alle streamingdiensten toegankelijk op 1 super usb stick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
En dat vroeg hij hier ook 100xquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest hier heel hard om lachen
En die lange zijn altijd schimmig oplichters dingen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja soms halve talkshows als reclame..
Irritant. Hopelijk komt er n manier..
Ik bleef nog argwanend best lang hangen omdat ik benieuwd was naar de techniek erachter tot het overging op dat ik nu snel voor 50 dollar eentje moest bestellen want op is op.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja die reclame zag ik mobiel ook voorbijkomen.
Hij zou het zelfs vragen als de uitleg vlak boven hem was gepostquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:46 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat vroeg hij hier ook 100x
En nu ga ik echt slapen.
LAAT ME MET RUST - ja?!![]()
Zou die commissie ook iets doen met youtube?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die lange zijn altijd schimmig oplichters dingen.
Beleggers coaches en dat usb ding met zo een vage AI stem er onder dat je denkt van hoe komt dit door de reclame commissie.
[..]
Ik bleef nog argwanend best lang hangen omdat ik benieuwd was naar de techniek erachter tot het overging op dat ik nu snel voor 50 dollar eentje moest bestellen want op is op.
Ik ging er altijd wel vanuit dat Youtube een eigen vergelijkbare commissie heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou die commissie ook iets doen met youtube?
Ik weet t eigenlijk nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ging er altijd wel vanuit dat Youtube een eigen vergelijkbare commissie heeft.
Precies, dus let it goquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:59 schreef kree het volgende:
beetje moe af en toe wordt ik over die discussie DTS hoor? dit topic kan ook lopen zonder punten en wmb net zo best.
als het maar gezellig is.
Ik dacht altijd van wel omdat die vage dingen echt iets van het laatste jaar is normaal zie ik dingen als trailers , ziggo en marktplaats etc. Ik denk als YouTube geen controle zou hebben op de reclame er al veel eerder van die gekke dingen voorbij zouden komen als de laatste tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet t eigenlijk niet
Wel qua content.. maar qua reclame?
lijkt mij een goed idee, zoals jullie weten heb dat hele score punten voor topic nooit wat gevonden. Maarja dat was meestal wel het enige lopende topic soms in rustige tijden.quote:
das wel een beetje des Happy natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik een note gekregen voor die opmerking.
En dit is wat ik met die note doe.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
das wel een beetje des Happy natuurlijkhaha
Echt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik een note gekregen voor die opmerking.
En dit is nou stokenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee toch? ik denk happy en ik kunnen nu wel ok met elkaar praten? tis meer misverstand als dat dat nou echt erg was, ligt aan mij wss trouwensquote:
Weet wie t zegtquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets gedaan met de reclame.. misschien om je te overtuigen om n abo af te sluiten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht altijd van wel omdat die vage dingen echt iets van het laatste jaar is normaal zie ik dingen als trailers , ziggo en marktplaats etc. Ik denk als YouTube geen controle zou hebben op de reclame er al veel eerder van die gekke dingen voorbij zouden komen als de laatste tijd.
De wandelclub?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:27 schreef kree het volgende:
ik zag een heel grappig filmpje trouwens over koppel die vierdaagse wandel mee deed. zat leuk liedje in maar kan niet op de titel komen
nee joh was een koppel ofzo uit Amerika of die hier woonden tijdje die die vierdaagse meededen, stomme is heb dit van de week gekeken nog enzo en vond het wel grappig om te zien.quote:
Ach het is apart en ze heeft aandacht gekregen voor een onderdeel wat waarschijnlijk de laatste keer op de olympische spelen te zien wasquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bedoel je Raygun?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The walkingclub?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh was een koppel ofzo uit Amerika of die hier woonden tijdje die die vierdaagse meededen, stomme is heb dit van de week gekeken nog enzo en vond het wel grappig om te zien.
Maar totaal ff de naam kwijt, ze hadden dat op YouTube nl. en redelijk bekend want ze hadden fans onder de route.
was ff zoeken, geen idee waarom ie niet in geschiedenis stondquote:
Het was de afgelopen uren gezellig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja daag net als het gezellig gaat worden???
nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was de afgelopen uren gezellig.
Maar nu ben ik moe
wtf is dat. hahaha ik ga daar ook over dromen.quote:
Ik heb zelden vage dromen. Meestal is het voor mij meteen duidelijk waar het over gaat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
wtf is dat. hahaha ik ga daar ook over dromen.
sowieso de vaagste dromen laatste tijd?
nou ik wel eigenlijk met dromen? heb er wel eens topic over geopend. en nu ben ik dus totaal niet zweverig persoon. maar vraag me af waarom droom ik dingen die ik droom?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb zelden vage dromen. Meestal is het voor mij meteen duidelijk waar het over gaat.
Behalve bv toen ik een keer droomde dat er een jochie van een jaar of 7-8 in Feyenoord-shirt een mes in m’n buik stak. Dus ik haalde dat mes eruit en stak die kleine teringlijer herhaaldelijk in z’n borst.
Toch te veel voetbal gekekenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb zelden vage dromen. Meestal is het voor mij meteen duidelijk waar het over gaat.
Behalve bv toen ik een keer droomde dat er een jochie van een jaar of 7-8 in Feyenoord-shirt een mes in m’n buik stak. Dus ik haalde dat mes eruit en stak die kleine teringlijer herhaaldelijk in z’n borst.
Omdat je te lang droogstaat natuurlijk. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wel eigenlijk met dromen? heb er wel eens topic over geopend. en nu ben ik dus totaal niet zweverig persoon. maar vraag me af waarom droom ik dingen die ik droom?
Het blijft toch vaag? soms is het heel onschuldig ofzo of liefelijk of soms keiharde seks met meiden die ik nooit zou kunnen bereiken. naja noem maar wat hoor???
t blijft vaag......
wel waar ja?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Omdat je te lang droogstaat natuurlijk. Zo moeilijk is dat toch niet?
Noem me maar Jozef.
Hey Mutskequote:
quote:
Ja we zijn onderweg naar het ontbijtquote:
Lekker hè als dat kant en klaar staat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja we zijn onderweg naar het ontbijt
Morguhquote:
quote:
quote:
rupsje nooit genoegquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja we zijn onderweg naar het ontbijt
Dotje schatjequote:
quote:
Veel succes. Je hebt er gelukkig redelijk weer bij.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
ToT!
Ook weer genot,
Daar hebben we ToT
Oef, haha! Het werkritme zit er stevig in?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, goed. Het is weekend hè. Een beetje met de dagen in de war. Vanochtend bij het wakker worden van: moet ik nu werken vandaag of [ afbeelding ]....
Ja, het is druk, dan neem je dat allemaal mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, haha! Het werkritme zit er stevig in?
Snap ik!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is druk, dan neem je dat allemaal mee.
Ik snap dat ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Wat lijkt mij dit erg,
https://www.gelderlander.(...)n-hersenen~a5c25b9a/
Jonassen het water in!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Ik slinger Mini-ToT zo weer naar zwemles toe hier.
Ja. "Wat zeg je, bang voor water? Not on my watch"quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jonassen het water in!
Kunnen ze ineens wel zwemmen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. "Wat zeg je, bang voor water? Not on my watch"
Gooi .... plons!
Alsof je dan nog puf hadquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Het mooiste van zwemmen was wel dat 'vrij zwemmen', aan het einde van de les. Wel 3 hele minuten
Dat artikel daaronder niet dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Wat lijkt mij dit erg,
https://www.gelderlander.(...)n-hersenen~a5c25b9a/
AlleMailyquote:
Lovelyquote:
Lijkt mij knap vervelend als je dat hebt. Vreselijk zelfsquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet.
Neuh, tijdelijk. In september weer open.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er eigenlijk met DTS gebeurd? Is het nu voor altijd dicht?
In het laatste topic en uit de post van @:SwJ kan ik niet echt wat opmaken...
Lees FB even hier wordt het niet besprokenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Enige goede antwoordquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lees FB even hier wordt het niet besproken
Zeker. Straks met de motor wegquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Heerlijk buiten niet te warm en niet te koud
En waar gaat de reis naar toe? Of heb je geen vaste routes/bestemming etc?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Straks met de motor weg
Enjoyquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Straks met de motor weg
Lekker op de bonnefooi eropuit is het leukstequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waar gaat de reis naar toe? Of heb je geen vaste routes/bestemming etc?
Je zou bijna wat gaan doen in de tuin....quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Heerlijk buiten niet te warm en niet te koud
Dat is waar, en dan ergens onderweg even pauze houden om iets lekkers te eten en of te te drinkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker op de bonnefooi eropuit is het leukste
Naar een restaurantje ergens op een dijk, voor een lekkere uitsmijter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, trek je handen uit de mouwen en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou bijna wat gaan doen in de tuin....
1e rechts, 2e links, 3e rechts, 4e links etcquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is waar, en dan ergens onderweg even pauze houden om iets lekkers te eten en of te te drinken
Ja zoietsquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Naar een restaurantje ergens op een dijk, voor een lekkere uitsmijter.
120km rechtdoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef maily het volgende:
[..]
1e rechts, 2e links, 3e rechts, 4e links etc
Breng me nou niet op een ideequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou bijna wat gaan doen in de tuin....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, trek je handen uit de mouwen en gaan met die banaan
Bergaf, wind mee. Toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
120km rechtdoor
In een half uurtje
Met een beetje pech staat die loempiakraam er ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet zo even naar de gamma voor wat dingen. Dat is al werken genoeg
Ik denk dat Stig zijn motor zelfs bergop met bepakking ook niet bepaald stil staatquote:
Zelfs bergop en wind tegen!quote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat Stig zijn motor zelfs bergop met bepakking ook niet bepaald stil staat
Is dat een probleem? Je kunt niet beheersen als je die heerlijke lucht ruikt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:46 schreef maily het volgende:
[..]
Met een beetje pech staat die loempiakraam er ook
Zoiets.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat een probleem? Je kunt niet beheersen als je die heerlijke lucht ruikt?
Een bak kibbeling halen op de viskraam op de marktquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets.
"Bijna lunchtijd"
Of
"Halen we er meteen 10 ongebakken voor in de vriezer"
Of
"Eten we toch een uurtje later vanavond"
Ik ook zo. Absurd duur idd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een bak kibbeling halen op de viskraam op de markt![]()
Hoewel, zo goedkoop is de markt tegenwoordig ook niet meer.
Ik zag t voor mequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb dat bij de viskraam.
"Oeh, kibbeling!"
En Stig propt zijn helm vol
Stig bij viskraamquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb dat bij de viskraam.
"Oeh, kibbeling!"
En Stig propt zijn helm vol
Pond kibbeling is hier 9,95.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook zo. Absurd duur idd."Vroeger" kocht er vaker en meer. Garnalen plus, lekkerbek en/of kibbeling. Nu maar één ding en ben net zoveel kwijt als een paar jaar geleden.
The Stig's kibbeling-eating cousin danquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
Stig bij viskraam
Oeh kibbeling!
Klep open
Propt helm vol
Burp
Klep dicht
Meer beslag dan vis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pond kibbeling is hier 9,95.
Volgens mij maak je n grapjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind dat dan wel lekker, die kruidenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef maily het volgende:
[..]
Meer beslag dan vis.
En veel te veel "kruiden"
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij maak je n grapje![]()
Zie fb
Meer zout dan kruiden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel lekker, die kruiden![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.![]()
Goedemorgen.
Hearlik,jij?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goedemorgen
Lekker geslapen?
FB is altijd vermakelijk om te lezen, in elk subforum zowatquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.![]()
Goedemorgen.
Ik ben een zoutekauwquote:
Ja het is echt niet meer leuk he. Maar dat telt voor meer prijzen momenteelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pond kibbeling is hier 9,95.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
Stig bij viskraam
Oeh kibbeling!
Klep open
Propt helm vol
Burp
Klep dicht
Ja ik ook, laat er vaak nog extra kruiden opdoenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel lekker, die kruiden![]()
Nou, ik heb hogere prijzen gezien. En de kibbeling is bij hem nog 1 van de goedkoopste hier in Tilburg, van wat ik zo weet. Plus de vis is ook erg goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt niet meer leuk he. Maar dat telt voor meer prijzen momenteel
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, laat er vaak nog extra kruiden opdoen
O nou dan heb jij geluk. Ik haal het niet meer, mij veel te duur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik heb hogere prijzen gezien. En de kibbeling is bij hem nog 1 van de goedkoopste hier in Tilburg, van wat ik zo weet. Plus de vis is ook erg goed.
En extra ravigotte.quote:
Pondje is meestal voor 2, dus kosten worden gesplitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dan heb jij geluk. Ik haal het niet meer, mij veel te duur.
Las van de week in de krant dat de koffie nog duurder gaat worden, de winkels (sommige) hebben de prijzen al verhoogd. Terwijl de koffie die duurder is nog niet eens in Nederland is aangekomen.
De vieze grootgeld verdieners gooien er zo wat bij op als ze maar ruiken dat de prijzen weer gaan stijgen
Lekker toch, dat is ook de enige vis die ik eet eigenlijk, een kibbelingtjequote:
Ik eet geen saus, vind ik niet lekker bij kibbeling.quote:
Lekkerbekje soms ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, dat is ook de enige vis die ik eet eigenlijk, een kibbelingtje
Heb liever paling of haring of zalm.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, dat is ook de enige vis die ik eet eigenlijk, een kibbelingtje
DIe heb ik al heel lang niet meer gehad, dat gedoe met die graten altijd. Maar ik lust ze wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekkerbekje soms ook.
Zalm vond ik ook altijd wel lekker, maar heb een keer bedorven zalm op mijn bord gekregen en daarna nooit meer gegeten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
Heb liever paling of haring of zalm.
Zei mijn moeder altijd:quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik al heel lang niet meer gehad, dat gedoe met die graten altijd. Maar ik lust ze wel.
Haring vond ik alleen lekker als ik zwanger was
Af en toe koop ik er een. Heerlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zalm vond ik ook altijd wel lekker, maar heb een keer bedorven zalm op mijn bord gekregen en daarna nooit meer gegeten.
Paling en Haring eet ik niet
Paling is ook bijna niet meer te betalen. Haalde het af en toe voor mijn vader, die was er gek op.
Oh, dat doen ze hier ook altijd. Daarom ga ik altijd om 8 uur, dan slapen ze nogquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:11 schreef aeque het volgende:
Even een oproepje aan de bejaarden. Leuk dat je Truus in de supermarkt tegen het lijf loopt. Maar blokkeer dan niet gelijk het hele gangpad.
Je zou denken dat ze iets meer haast hebben met dat soort klusjes aangezien ze natuurlijk niet meer zoveel tijd hebben.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:11 schreef aeque het volgende:
Even een oproepje aan de bejaarden. Leuk dat je Truus in de supermarkt tegen het lijf loopt. Maar blokkeer dan niet gelijk het hele gangpad.
Je zou denken dat ze iets meer haast hebben met dat soort klusjes aangezien ze natuurlijk niet meer zoveel tijd hebben.
Lachuh, had ik nooit gehoord,quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei mijn moeder altijd:
"Kijk uit met die graten jongen, anders heb je straks een kapstok achterin je nek!"
Ja dat zij mijn pa ook altijd. Hij was ook blij dat ik het niet lustequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:12 schreef maily het volgende:
[..]
Af en toe koop ik er een. Heerlijk.
Ja ik was vandaag iets later maar ik dacht zal wel meevallen. Nou het krioelde ervan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dat doen ze hier ook altijd. Daarom ga ik altijd om 8 uur, dan slapen ze nog
Ah dat deed ik vandaag nog. Karretje blokkeerde toegang tot een heel ander pad en niemand te bekennen. Even een zetje gegeven richting de andere kant van de winkel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]irritant is dat he, net als mensen die overal maar hun karretje neerpleuren en dan een paar paden verder op boodscappen aan het doen zijn.
Als ik de kans krijg pleur ik die karren altijd een paar gangpaden verder neer
Of ze gaan over hun kinderen praten, of hoe de buurman een affaire heeft met de postbode.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]irritant is dat he, net als mensen die overal maar hun karretje neerpleuren en dan een paar paden verder op boodscappen aan het doen zijn.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
En dan nog extra boodschappen erin doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik was vandaag iets later maar ik dacht zal wel meevallen. Nou het krioelde ervan.
[..]
Ah dat deed ik vandaag nog. Karren je blokkeerde toegang tot een heel ander pad en niemand te bekennen. Even een zetje gegeven richting de andere kant van de winkel.
Er bij gaan staan en doen of je meeluistert.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ze gaan over hun kinderen praten, of hoe de buurman een affaire heeft met de postbode.
Of zeggen: "Ja, en weet je dat ze nu zwanger is?"quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Er bij gaan staan en doen of je meeluistert.
quote:
Nee ik ben gewoon dom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij maak je n grapje![]()
Zie fb
Arm maar gelukkig,met u dan?quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekkerbekje soms ook.
Alles zelfscan, scheelt weer cassières...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:48 schreef aeque het volgende:
Aldus de CEO van AH. Die niemand meer serieus neemt met dat soort opmerkingen nadat bleek dat ze nog nooit zo goed geboerd hadden. Prijsverlaging is dus wel degelijk mogelijk alleen hebben ze liever dat iedereen het moeilijk heeft behalve zij door wat winst in te leveren.
Haha ja hier gaat het super goed! Ben bezig met mijn broertje met een TV applicatie te schrijven. Super leuk om te doen!quote:
Zelfscan vind ik eigenlijk wel prettig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alles zelfscan, scheelt weer cassières...
De supermarkt is voor bejaarden dé sociale vijver bij uitstek. Ik bedoel, je zal maar de hele dag alleen achter de geraniums zitten, zappend van zender naar zender, hopend op een deurbel die gaat, maar je kinderen en kleinkinderen laten het weer eens afweten. Wachtend op de dood in de laatste fase van je toch al zinloze leven, nog hopend op welke vorm van interactie dan ook terwijl je lichaam dag na dag aftakelt tot er niets meer van je over is dan een hoopje ellende die onder de grond verdwijnt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:11 schreef aeque het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft zonder bandjes gezwommen!
Jeujquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Why tell me whyquote:
Ani Temeier.quote:
Mie Ketelkampquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?
Ga je naar zo'n ketelkamp, komt er zo'n zigeuner naar je toe: "Hello? Is it Mie you're looking for?"quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |