Ik dacht altijd van wel omdat die vage dingen echt iets van het laatste jaar is normaal zie ik dingen als trailers , ziggo en marktplaats etc. Ik denk als YouTube geen controle zou hebben op de reclame er al veel eerder van die gekke dingen voorbij zouden komen als de laatste tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet t eigenlijk niet
Wel qua content.. maar qua reclame?
lijkt mij een goed idee, zoals jullie weten heb dat hele score punten voor topic nooit wat gevonden. Maarja dat was meestal wel het enige lopende topic soms in rustige tijden.quote:
das wel een beetje des Happy natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik een note gekregen voor die opmerking.
En dit is wat ik met die note doe.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
das wel een beetje des Happy natuurlijkhaha
Echt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik een note gekregen voor die opmerking.
En dit is nou stokenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee toch? ik denk happy en ik kunnen nu wel ok met elkaar praten? tis meer misverstand als dat dat nou echt erg was, ligt aan mij wss trouwensquote:
Weet wie t zegtquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets gedaan met de reclame.. misschien om je te overtuigen om n abo af te sluiten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht altijd van wel omdat die vage dingen echt iets van het laatste jaar is normaal zie ik dingen als trailers , ziggo en marktplaats etc. Ik denk als YouTube geen controle zou hebben op de reclame er al veel eerder van die gekke dingen voorbij zouden komen als de laatste tijd.
De wandelclub?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:27 schreef kree het volgende:
ik zag een heel grappig filmpje trouwens over koppel die vierdaagse wandel mee deed. zat leuk liedje in maar kan niet op de titel komen
nee joh was een koppel ofzo uit Amerika of die hier woonden tijdje die die vierdaagse meededen, stomme is heb dit van de week gekeken nog enzo en vond het wel grappig om te zien.quote:
Ach het is apart en ze heeft aandacht gekregen voor een onderdeel wat waarschijnlijk de laatste keer op de olympische spelen te zien wasquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bedoel je Raygun?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The walkingclub?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh was een koppel ofzo uit Amerika of die hier woonden tijdje die die vierdaagse meededen, stomme is heb dit van de week gekeken nog enzo en vond het wel grappig om te zien.
Maar totaal ff de naam kwijt, ze hadden dat op YouTube nl. en redelijk bekend want ze hadden fans onder de route.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |