Sfeerverziekende post.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezen, waar gaat dit over?
Ik had een maandje of twee gratis YouTube + bij aankoop van een google cromecast sinds dat verlopen is heb ik het idee alsof ik dubbel zoveel reclame krijg als ervoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
Zelden zoveel reclame gezien als nu, sjnds de adblocker niet meer werkt op YouTube
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sfeerverziekende post.
TR gemacht!
Het wordt steeds erger, bijna iedere 2 minuten reclamequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had een maandje of twee gratis YouTube + bij aankoop van een google cromecast sinds dat verlopen is heb ik het idee alsof ik dubbel zoveel reclame krijg als ervoor.
Ja hier ook absurd veelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had een maandje of twee gratis YouTube + bij aankoop van een google cromecast sinds dat verlopen is heb ik het idee alsof ik dubbel zoveel reclame krijg als ervoor.
En sinds een tijdje hebben ze ook reclames van 90 minuten , 120 heb ik ook al eens voorbij zien komen. Ik kan niet geloven dat iemand dat uitkijkt scam achtige dingen ook nog vaak over hoe je nu het beste kan beginnen met ondernemen in 2024 kreeg ik vaak en iets vergelijkbaars als waar @KoningWouter mee bezig is maar dan met alle streamingdiensten toegankelijk op 1 super usb stick.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger, bijna iedere 2 minuten reclame
Ja soms halve talkshows als reclame..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En sinds een tijdje hebben ze ook reclames van 90 minuten , 120 heb ik ook al eens voorbij zien komen. Ik kan niet geloven dat iemand dat uitkijkt scam achtige dingen ook nog vaak over hoe je nu het beste kan beginnen met ondernemen in 2024 kreeg ik vaak en iets vergelijkbaars als waar @:Koningwouter mee bezig is maar dan met alle streamingdiensten toegankelijk op 1 super usb stick.
Ja die reclame zag ik mobiel ook voorbijkomen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En sinds een tijdje hebben ze ook reclames van 90 minuten , 120 heb ik ook al eens voorbij zien komen. Ik kan niet geloven dat iemand dat uitkijkt scam achtige dingen ook nog vaak over hoe je nu het beste kan beginnen met ondernemen in 2024 kreeg ik vaak en iets vergelijkbaars als waar @:Koningwouter mee bezig is maar dan met alle streamingdiensten toegankelijk op 1 super usb stick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
En dat vroeg hij hier ook 100xquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest hier heel hard om lachen
En die lange zijn altijd schimmig oplichters dingen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja soms halve talkshows als reclame..
Irritant. Hopelijk komt er n manier..
Ik bleef nog argwanend best lang hangen omdat ik benieuwd was naar de techniek erachter tot het overging op dat ik nu snel voor 50 dollar eentje moest bestellen want op is op.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja die reclame zag ik mobiel ook voorbijkomen.
Hij zou het zelfs vragen als de uitleg vlak boven hem was gepostquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:46 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat vroeg hij hier ook 100x
En nu ga ik echt slapen.
LAAT ME MET RUST - ja?!![]()
Zou die commissie ook iets doen met youtube?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die lange zijn altijd schimmig oplichters dingen.
Beleggers coaches en dat usb ding met zo een vage AI stem er onder dat je denkt van hoe komt dit door de reclame commissie.
[..]
Ik bleef nog argwanend best lang hangen omdat ik benieuwd was naar de techniek erachter tot het overging op dat ik nu snel voor 50 dollar eentje moest bestellen want op is op.
Ik ging er altijd wel vanuit dat Youtube een eigen vergelijkbare commissie heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou die commissie ook iets doen met youtube?
Ik weet t eigenlijk nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ging er altijd wel vanuit dat Youtube een eigen vergelijkbare commissie heeft.
Precies, dus let it goquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:59 schreef kree het volgende:
beetje moe af en toe wordt ik over die discussie DTS hoor? dit topic kan ook lopen zonder punten en wmb net zo best.
als het maar gezellig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |