Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij maak je n grapje![]()
Zie fb
Meer zout dan kruiden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel lekker, die kruiden![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.![]()
Goedemorgen.
Hearlik,jij?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goedemorgen
Lekker geslapen?
FB is altijd vermakelijk om te lezen, in elk subforum zowatquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.![]()
Goedemorgen.
Ik ben een zoutekauwquote:
Ja het is echt niet meer leuk he. Maar dat telt voor meer prijzen momenteelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pond kibbeling is hier 9,95.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
Stig bij viskraam
Oeh kibbeling!
Klep open
Propt helm vol
Burp
Klep dicht
Ja ik ook, laat er vaak nog extra kruiden opdoenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel lekker, die kruiden![]()
Nou, ik heb hogere prijzen gezien. En de kibbeling is bij hem nog 1 van de goedkoopste hier in Tilburg, van wat ik zo weet. Plus de vis is ook erg goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt niet meer leuk he. Maar dat telt voor meer prijzen momenteel
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, laat er vaak nog extra kruiden opdoen
O nou dan heb jij geluk. Ik haal het niet meer, mij veel te duur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik heb hogere prijzen gezien. En de kibbeling is bij hem nog 1 van de goedkoopste hier in Tilburg, van wat ik zo weet. Plus de vis is ook erg goed.
En extra ravigotte.quote:
Pondje is meestal voor 2, dus kosten worden gesplitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dan heb jij geluk. Ik haal het niet meer, mij veel te duur.
Las van de week in de krant dat de koffie nog duurder gaat worden, de winkels (sommige) hebben de prijzen al verhoogd. Terwijl de koffie die duurder is nog niet eens in Nederland is aangekomen.
De vieze grootgeld verdieners gooien er zo wat bij op als ze maar ruiken dat de prijzen weer gaan stijgen
Lekker toch, dat is ook de enige vis die ik eet eigenlijk, een kibbelingtjequote:
Ik eet geen saus, vind ik niet lekker bij kibbeling.quote:
Lekkerbekje soms ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, dat is ook de enige vis die ik eet eigenlijk, een kibbelingtje
Heb liever paling of haring of zalm.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, dat is ook de enige vis die ik eet eigenlijk, een kibbelingtje
DIe heb ik al heel lang niet meer gehad, dat gedoe met die graten altijd. Maar ik lust ze wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekkerbekje soms ook.
Zalm vond ik ook altijd wel lekker, maar heb een keer bedorven zalm op mijn bord gekregen en daarna nooit meer gegeten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
Heb liever paling of haring of zalm.
Zei mijn moeder altijd:quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik al heel lang niet meer gehad, dat gedoe met die graten altijd. Maar ik lust ze wel.
Haring vond ik alleen lekker als ik zwanger was
Af en toe koop ik er een. Heerlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zalm vond ik ook altijd wel lekker, maar heb een keer bedorven zalm op mijn bord gekregen en daarna nooit meer gegeten.
Paling en Haring eet ik niet
Paling is ook bijna niet meer te betalen. Haalde het af en toe voor mijn vader, die was er gek op.
Oh, dat doen ze hier ook altijd. Daarom ga ik altijd om 8 uur, dan slapen ze nogquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:11 schreef aeque het volgende:
Even een oproepje aan de bejaarden. Leuk dat je Truus in de supermarkt tegen het lijf loopt. Maar blokkeer dan niet gelijk het hele gangpad.
Je zou denken dat ze iets meer haast hebben met dat soort klusjes aangezien ze natuurlijk niet meer zoveel tijd hebben.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:11 schreef aeque het volgende:
Even een oproepje aan de bejaarden. Leuk dat je Truus in de supermarkt tegen het lijf loopt. Maar blokkeer dan niet gelijk het hele gangpad.
Je zou denken dat ze iets meer haast hebben met dat soort klusjes aangezien ze natuurlijk niet meer zoveel tijd hebben.
Lachuh, had ik nooit gehoord,quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei mijn moeder altijd:
"Kijk uit met die graten jongen, anders heb je straks een kapstok achterin je nek!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |