Zelfs bergop en wind tegen!quote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat Stig zijn motor zelfs bergop met bepakking ook niet bepaald stil staat
Is dat een probleem? Je kunt niet beheersen als je die heerlijke lucht ruikt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:46 schreef maily het volgende:
[..]
Met een beetje pech staat die loempiakraam er ook
Zoiets.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat een probleem? Je kunt niet beheersen als je die heerlijke lucht ruikt?
Een bak kibbeling halen op de viskraam op de marktquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets.
"Bijna lunchtijd"
Of
"Halen we er meteen 10 ongebakken voor in de vriezer"
Of
"Eten we toch een uurtje later vanavond"
Ik ook zo. Absurd duur idd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een bak kibbeling halen op de viskraam op de markt![]()
Hoewel, zo goedkoop is de markt tegenwoordig ook niet meer.
Ik zag t voor mequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb dat bij de viskraam.
"Oeh, kibbeling!"
En Stig propt zijn helm vol
Stig bij viskraamquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb dat bij de viskraam.
"Oeh, kibbeling!"
En Stig propt zijn helm vol
Pond kibbeling is hier 9,95.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook zo. Absurd duur idd."Vroeger" kocht er vaker en meer. Garnalen plus, lekkerbek en/of kibbeling. Nu maar één ding en ben net zoveel kwijt als een paar jaar geleden.
The Stig's kibbeling-eating cousin danquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
Stig bij viskraam
Oeh kibbeling!
Klep open
Propt helm vol
Burp
Klep dicht
Meer beslag dan vis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pond kibbeling is hier 9,95.
Volgens mij maak je n grapjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er eigenlijk met DTS gebeurd? Is het nu voor altijd dicht?
In het laatste topic en uit de post van @:SwJ kan ik niet echt wat opmaken...
Ik vind dat dan wel lekker, die kruidenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef maily het volgende:
[..]
Meer beslag dan vis.
En veel te veel "kruiden"
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij maak je n grapje![]()
Zie fb
Meer zout dan kruiden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel lekker, die kruiden![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.![]()
Goedemorgen.
Hearlik,jij?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goedemorgen
Lekker geslapen?
FB is altijd vermakelijk om te lezen, in elk subforum zowatquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.![]()
Goedemorgen.
Ik ben een zoutekauwquote:
Ja het is echt niet meer leuk he. Maar dat telt voor meer prijzen momenteelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pond kibbeling is hier 9,95.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
Stig bij viskraam
Oeh kibbeling!
Klep open
Propt helm vol
Burp
Klep dicht
Ja ik ook, laat er vaak nog extra kruiden opdoenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel lekker, die kruiden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |