Zijn toch schattig die poppetjesquote:
Neuh, tijdelijk. In september weer open.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er eigenlijk met DTS gebeurd? Is het nu voor altijd dicht?
In het laatste topic en uit de post van @:SwJ kan ik niet echt wat opmaken...
Lees FB even hier wordt het niet besprokenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er eigenlijk met DTS gebeurd? Is het nu voor altijd dicht?
In het laatste topic en uit de post van @:SwJ kan ik niet echt wat opmaken...
Enige goede antwoordquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lees FB even hier wordt het niet besproken
Zeker. Straks met de motor wegquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Heerlijk buiten niet te warm en niet te koud
En waar gaat de reis naar toe? Of heb je geen vaste routes/bestemming etc?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Straks met de motor weg
Enjoyquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Straks met de motor weg
Lekker op de bonnefooi eropuit is het leukstequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waar gaat de reis naar toe? Of heb je geen vaste routes/bestemming etc?
Je zou bijna wat gaan doen in de tuin....quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Heerlijk buiten niet te warm en niet te koud
Dat is waar, en dan ergens onderweg even pauze houden om iets lekkers te eten en of te te drinkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker op de bonnefooi eropuit is het leukste
Naar een restaurantje ergens op een dijk, voor een lekkere uitsmijter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, trek je handen uit de mouwen en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou bijna wat gaan doen in de tuin....
1e rechts, 2e links, 3e rechts, 4e links etcquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is waar, en dan ergens onderweg even pauze houden om iets lekkers te eten en of te te drinken
Ja zoietsquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Naar een restaurantje ergens op een dijk, voor een lekkere uitsmijter.
120km rechtdoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef maily het volgende:
[..]
1e rechts, 2e links, 3e rechts, 4e links etc
Breng me nou niet op een ideequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou bijna wat gaan doen in de tuin....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, trek je handen uit de mouwen en gaan met die banaan
Bergaf, wind mee. Toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
120km rechtdoor
In een half uurtje
Met een beetje pech staat die loempiakraam er ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet zo even naar de gamma voor wat dingen. Dat is al werken genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |