was ff zoeken, geen idee waarom ie niet in geschiedenis stondquote:
Het was de afgelopen uren gezellig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja daag net als het gezellig gaat worden???
nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was de afgelopen uren gezellig.
Maar nu ben ik moe
wtf is dat. hahaha ik ga daar ook over dromen.quote:
Ik heb zelden vage dromen. Meestal is het voor mij meteen duidelijk waar het over gaat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
wtf is dat. hahaha ik ga daar ook over dromen.
sowieso de vaagste dromen laatste tijd?
nou ik wel eigenlijk met dromen? heb er wel eens topic over geopend. en nu ben ik dus totaal niet zweverig persoon. maar vraag me af waarom droom ik dingen die ik droom?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb zelden vage dromen. Meestal is het voor mij meteen duidelijk waar het over gaat.
Behalve bv toen ik een keer droomde dat er een jochie van een jaar of 7-8 in Feyenoord-shirt een mes in m’n buik stak. Dus ik haalde dat mes eruit en stak die kleine teringlijer herhaaldelijk in z’n borst.
Toch te veel voetbal gekekenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb zelden vage dromen. Meestal is het voor mij meteen duidelijk waar het over gaat.
Behalve bv toen ik een keer droomde dat er een jochie van een jaar of 7-8 in Feyenoord-shirt een mes in m’n buik stak. Dus ik haalde dat mes eruit en stak die kleine teringlijer herhaaldelijk in z’n borst.
Omdat je te lang droogstaat natuurlijk. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wel eigenlijk met dromen? heb er wel eens topic over geopend. en nu ben ik dus totaal niet zweverig persoon. maar vraag me af waarom droom ik dingen die ik droom?
Het blijft toch vaag? soms is het heel onschuldig ofzo of liefelijk of soms keiharde seks met meiden die ik nooit zou kunnen bereiken. naja noem maar wat hoor???
t blijft vaag......
wel waar ja?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Omdat je te lang droogstaat natuurlijk. Zo moeilijk is dat toch niet?
Noem me maar Jozef.
Hey Mutskequote:
quote:
Ja we zijn onderweg naar het ontbijtquote:
Lekker hè als dat kant en klaar staat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja we zijn onderweg naar het ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |