Neuh, tijdelijk. In september weer open.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er eigenlijk met DTS gebeurd? Is het nu voor altijd dicht?
In het laatste topic en uit de post van @:SwJ kan ik niet echt wat opmaken...
Lees FB even hier wordt het niet besprokenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Enige goede antwoordquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lees FB even hier wordt het niet besproken
Zeker. Straks met de motor wegquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Heerlijk buiten niet te warm en niet te koud
En waar gaat de reis naar toe? Of heb je geen vaste routes/bestemming etc?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Straks met de motor weg
Enjoyquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Straks met de motor weg
Lekker op de bonnefooi eropuit is het leukstequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waar gaat de reis naar toe? Of heb je geen vaste routes/bestemming etc?
Je zou bijna wat gaan doen in de tuin....quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Heerlijk buiten niet te warm en niet te koud
Dat is waar, en dan ergens onderweg even pauze houden om iets lekkers te eten en of te te drinkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker op de bonnefooi eropuit is het leukste
Naar een restaurantje ergens op een dijk, voor een lekkere uitsmijter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, trek je handen uit de mouwen en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou bijna wat gaan doen in de tuin....
1e rechts, 2e links, 3e rechts, 4e links etcquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is waar, en dan ergens onderweg even pauze houden om iets lekkers te eten en of te te drinken
Ja zoietsquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Naar een restaurantje ergens op een dijk, voor een lekkere uitsmijter.
120km rechtdoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef maily het volgende:
[..]
1e rechts, 2e links, 3e rechts, 4e links etc
Breng me nou niet op een ideequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou bijna wat gaan doen in de tuin....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, trek je handen uit de mouwen en gaan met die banaan
Bergaf, wind mee. Toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
120km rechtdoor
In een half uurtje
Met een beetje pech staat die loempiakraam er ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet zo even naar de gamma voor wat dingen. Dat is al werken genoeg
Zelfs bergop en wind tegen!quote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat Stig zijn motor zelfs bergop met bepakking ook niet bepaald stil staat
Is dat een probleem? Je kunt niet beheersen als je die heerlijke lucht ruikt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:46 schreef maily het volgende:
[..]
Met een beetje pech staat die loempiakraam er ook
Zoiets.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat een probleem? Je kunt niet beheersen als je die heerlijke lucht ruikt?
Een bak kibbeling halen op de viskraam op de marktquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets.
"Bijna lunchtijd"
Of
"Halen we er meteen 10 ongebakken voor in de vriezer"
Of
"Eten we toch een uurtje later vanavond"
Ik ook zo. Absurd duur idd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een bak kibbeling halen op de viskraam op de markt![]()
Hoewel, zo goedkoop is de markt tegenwoordig ook niet meer.
Ik zag t voor mequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb dat bij de viskraam.
"Oeh, kibbeling!"
En Stig propt zijn helm vol
Stig bij viskraamquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb dat bij de viskraam.
"Oeh, kibbeling!"
En Stig propt zijn helm vol
Pond kibbeling is hier 9,95.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook zo. Absurd duur idd."Vroeger" kocht er vaker en meer. Garnalen plus, lekkerbek en/of kibbeling. Nu maar één ding en ben net zoveel kwijt als een paar jaar geleden.
The Stig's kibbeling-eating cousin danquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
Stig bij viskraam
Oeh kibbeling!
Klep open
Propt helm vol
Burp
Klep dicht
Meer beslag dan vis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pond kibbeling is hier 9,95.
Volgens mij maak je n grapjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind dat dan wel lekker, die kruidenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef maily het volgende:
[..]
Meer beslag dan vis.
En veel te veel "kruiden"
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij maak je n grapje![]()
Zie fb
Meer zout dan kruiden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel lekker, die kruiden![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.![]()
Goedemorgen.
Hearlik,jij?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goedemorgen
Lekker geslapen?
FB is altijd vermakelijk om te lezen, in elk subforum zowatquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna vermakelijk de FB te lezen.![]()
Goedemorgen.
Ik ben een zoutekauwquote:
Ja het is echt niet meer leuk he. Maar dat telt voor meer prijzen momenteelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pond kibbeling is hier 9,95.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
Stig bij viskraam
Oeh kibbeling!
Klep open
Propt helm vol
Burp
Klep dicht
Ja ik ook, laat er vaak nog extra kruiden opdoenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel lekker, die kruiden![]()
Nou, ik heb hogere prijzen gezien. En de kibbeling is bij hem nog 1 van de goedkoopste hier in Tilburg, van wat ik zo weet. Plus de vis is ook erg goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt niet meer leuk he. Maar dat telt voor meer prijzen momenteel
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, laat er vaak nog extra kruiden opdoen
O nou dan heb jij geluk. Ik haal het niet meer, mij veel te duur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik heb hogere prijzen gezien. En de kibbeling is bij hem nog 1 van de goedkoopste hier in Tilburg, van wat ik zo weet. Plus de vis is ook erg goed.
En extra ravigotte.quote:
Pondje is meestal voor 2, dus kosten worden gesplitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dan heb jij geluk. Ik haal het niet meer, mij veel te duur.
Las van de week in de krant dat de koffie nog duurder gaat worden, de winkels (sommige) hebben de prijzen al verhoogd. Terwijl de koffie die duurder is nog niet eens in Nederland is aangekomen.
De vieze grootgeld verdieners gooien er zo wat bij op als ze maar ruiken dat de prijzen weer gaan stijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |