Of zeggen: "Ja, en weet je dat ze nu zwanger is?"quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Er bij gaan staan en doen of je meeluistert.
quote:
Nee ik ben gewoon dom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij maak je n grapje![]()
Zie fb
Arm maar gelukkig,met u dan?quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekkerbekje soms ook.
Alles zelfscan, scheelt weer cassières...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:48 schreef aeque het volgende:
Aldus de CEO van AH. Die niemand meer serieus neemt met dat soort opmerkingen nadat bleek dat ze nog nooit zo goed geboerd hadden. Prijsverlaging is dus wel degelijk mogelijk alleen hebben ze liever dat iedereen het moeilijk heeft behalve zij door wat winst in te leveren.
Haha ja hier gaat het super goed! Ben bezig met mijn broertje met een TV applicatie te schrijven. Super leuk om te doen!quote:
Zelfscan vind ik eigenlijk wel prettig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alles zelfscan, scheelt weer cassières...
De supermarkt is voor bejaarden dé sociale vijver bij uitstek. Ik bedoel, je zal maar de hele dag alleen achter de geraniums zitten, zappend van zender naar zender, hopend op een deurbel die gaat, maar je kinderen en kleinkinderen laten het weer eens afweten. Wachtend op de dood in de laatste fase van je toch al zinloze leven, nog hopend op welke vorm van interactie dan ook terwijl je lichaam dag na dag aftakelt tot er niets meer van je over is dan een hoopje ellende die onder de grond verdwijnt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:11 schreef aeque het volgende:
Even een oproepje aan de bejaarden. Leuk dat je Truus in de supermarkt tegen het lijf loopt. Maar blokkeer dan niet gelijk het hele gangpad.
Je zou denken dat ze iets meer haast hebben met dat soort klusjes aangezien ze natuurlijk niet meer zoveel tijd hebben.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft zonder bandjes gezwommen!
Jeujquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Ani Temeier.quote:
Mie Ketelkampquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |