quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
Drenthe blijkt eens te meer achtergesteld gebiedquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:01 schreef R-woud93 het volgende: [..] Hier in Drenthe kennen we het ook niet.
Zanger Bernardo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende: als dit in NL zou zijn, hoe zou deze ceremonie er dan uit zien en wie zouden er op het podium komen?
Ja in 2012 was het echt max 5 minuten per act ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat één artiest/band zo lang heeft mogen optreden tijdens een ceremonie op de OS.
Toppers-muziek, simpele meezingers, Snollebollekesquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende:
als dit in NL zou zijn, hoe zou deze ceremonie er dan uit zien en wie zouden er op het podium komen?
Klap in mijn gezicht ditquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Drenthe blijkt eens te meer achtergesteld gebied
Rise like a...?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Phoenix heeft ondertussen 4k volgers erbij op Instagram.
Dit was dan ook meer één band die verschillende acts presenteerde.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja in 2012 was het echt max 5 minuten per act ofzo
Daar onderscheiden ze zich mooi mee dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat één artiest/band zo lang heeft mogen optreden tijdens een ceremonie op de OS.
Dan kunnen we ook Zanger Rinus wel neerzetten, met Marlousquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Frans Duijts, Wolter Kroes, Marco Schuitmaker
Moeten ze Marlous wel even opgraven dan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook Zanger Rinus wel neerzetten, met Marlous
Nouja, Gojira had er iets van 100k volgers bij tijdens/na de openingsceremonie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Rise like a...?
Ik ken ze geeneens trouwens.
Gaan we Marlous opgraven dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Marlous is niet meer onder onsquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Hyaenidae het volgende:
He ik kan weer in dit forum, hoezo had ik een ban?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moeten ze Marlous wel even opgraven dan.
Marloes is doodquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In London had je van alles Muse, Queen met Jessie J, Spice Girls, Fatboy Slim. Dat was fantastisch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Duurt nog 40 minuten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef PzKpfw het volgende:
Dit was het of gaat het feest nu eindelijk echt los?
zulke artiesten hebben wij nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In London had je van alles Muse, Queen met Jessie J, Spice Girls, Fatboy Slim. Dat was fantastisch.
Is niet zo moeilijk hier, laatste 10 notes zijn allemaal uit OS.quote:
Nee die leeft gewoon, Deborah is dood.quote:
Sommige ouwetjes leven toch nog wel? Julien Clerc, Gerard Lenorman, 'onze' Dave...?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Francoise Hardy met een CGI optreden
NOS.quote:
Die Fransen zullen wel weer denken dat het een internationaal grote band is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Ze zijn ook best groot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die Fransen zullen wel weer denken dat het een internationaal grote band is.
Michel Fugain…quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige ouwetjes leven toch nog wel? Julien Clerc, Gerard Lenorman, 'onze' Dave...?
(ja hoog bejaard, ik weet het)
De meeste van die paralympische downies hebben niet het niveau voor het HBO.quote:
Ze zullen pinkpop niet headlinen maar de main stage wel halenquote:
quote:
Michel Sardou leeft nogquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige ouwetjes leven toch nog wel? Julien Clerc, Gerard Lenorman, 'onze' Dave...?
(ja hoog bejaard, ik weet het)
De mods waren wel top hier jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hier, laatste 10 notes zijn allemaal uit OS.
Iets andere moderatie dan op de rest van fok
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Michel Sardou leeft nog
Lacs de Connamara
Nou nou nou, het zijn voornamelijk lichamelijk gehandicapten, die kunnen meer dan jij waarschijnlijk!quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef Salina het volgende:
[..]
De meeste van die paralympische downies hebben niet het niveau voor het HBO.
Oh de zender bedoel je.
Hier gaat iemand gruwelijk nat. Bij de Paralympics doen geen geestelijk gehandicapten mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef Salina het volgende:
[..]
De meeste van die paralympische downies hebben niet het niveau voor het HBO.
Oh de zender bedoel je.
Creme Brulee…quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Michel Sardou leeft nog
Lacs de Connamara
Marc de hond is inmiddels overleden.quote:
Geen hyaenidae …quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Hyaenidae het volgende:
He ik kan weer in dit forum, hoezo had ik een ban?
Eind van de maand geloof ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef svann het volgende:
De paralympics hebben het vuur niet nodig?
Dacht dat die nu begon.
Ja, de debiel uithangen doet men maar in KLB, VBL of NWSquote:
Was een gebbetje uiteraard.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou nou nou, het zijn voornamelijk lichamelijk gehandicapten, die kunnen meer dan jij waarschijnlijk!
In VBL liever ook niet, groetjesquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de debiel uithangen doet men maar in KLB, VBL of NWS
Gelachen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef PSVCL het volgende:
Satanische troep weer die ceremonie, die "mensen" zijn echt gestoord joh
Wat heeft dat nou met sport te maken die duistere onzin?
Mods waren nauwelijks nodig toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de debiel uithangen doet men maar in KLB, VBL of NWS
Je bent topsporter dus moet je soms opofferingen makenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Mogen die sporters ook even naar het toilet tussendoor?
Gewoon op de grondquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Akkoord. KLB of NWS dan.quote:
Jawel. In het zwemmen is S14 voor verstandelijk beperkten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier gaat iemand gruwelijk nat. Bij de Paralympics doen geen geestelijk gehandicapten mee.
Doe maar niet meer, het ironieeteken is nog niet universeel doorgevoerd op het internet.quote:
Die moeten allang weg zijn daarquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Debiel gespotquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef PSVCL het volgende:
Dan heb je niet inde atletiek topics gezeten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mods waren nauwelijks nodig toch?
Sfeer was top deze weken
Nog beter, een ander forum.quote:
Es war sehr geil.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je niet inde atletiek topics gezeten.
Franse poprock bandjes zijn idd van de duivelquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef PSVCL het volgende:
Gaat weer een speech houden van een uur.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Bach de olumpisch schermer. 160 jaar geleden.
Nou daar zal niet elke mod het mee eens zijn, maar in de meeste topics was de sfeer prima ja (op het constante gezeik over onderpresterende Nederlanders na)quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mods waren nauwelijks nodig toch?
Sfeer was top deze weken
Ik zit liever in athletesquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je niet inde atletiek topics gezeten.
Ik geef het even doorquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Over 4 jaar wil ik Team NL wel weer in het oranje op het middenterrein zien, dit is kut
Lol 10 minuten van de 4 uurquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:09 schreef Xylos het volgende:
Buiten de lhbti opening heb ik toch erg genoten van deze spelen
Dit vinden de oude users niet zo leukquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Bach de olumpisch schermer. 160 jaar geleden.
Moet ie zelf weten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Bach was Olympisch kampioen in 1976![]()
Leuk feitje.
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Waarom moeten ze er alttijd bij zeggen dat Thomas Bach goud won bij het schermen in 1976? Heeft ie anders niet genoeg kredietwaardigheid?
Oh dat verklaart een hoopquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:10 schreef spapaars het volgende:
Dan krijgen we nog wat Amerikaanse artiesten, waarvan ik las dat het vooraf al is opgenomen.
Mozart en Beethoven waren er helaas niet meer bijquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Bach was Olympisch kampioen in 1976![]()
Leuk feitje.
stukjes PFASquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef SiGNe het volgende:
Wat een zooi op de grond trouweens in dat stadion
Klopt, heb je iets wat ie goed gedaan heeft?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Waarom moeten ze er alttijd bij zeggen dat Thomas Bach goud won bij het schermen in 1976? Heeft ie anders niet genoeg kredietwaardigheid?
Ik snap geen zak van die sport trouwens. Maar zo lang ongeslagen is legendarischquote:
Stormfront wellicht?quote:
Nee, ze zijn in de war met Romana (alias Deborah)quote:
Gooien en rollenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van die sport trouwens. Maar zo lang ongeslagen is legendarisch
Ik heb wel gelachen om Breakingquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, heb je iets wat ie goed gedaan heeft?
Ik vind worstelen ook maar vaag ja, ik denk met afstand de Olympische sport waar ik het minst van begrijp gevolgd door boksenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van die sport trouwens. Maar zo lang ongeslagen is legendarisch
Daar schermt men inderdaad te vaak meequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Franse poprock bandjes zijn idd van de duivel
Daarom: NOSquote:
5x achtereen goud in het zwaargewicht worstelen, fenomeenquote:
Doet sinds 2004 mee aan de Spelen, won 5x goud in het worstelen.quote:
boksen is toch vrij eenvoudig te volgen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind worstelen ook maar vaag ja, ik denk met afstand de Olympische sport waar ik het minst van begrijp gevolgd door boksen
Dat kan je wel vergeten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoop dat hij het kort houdt vandaag
Ben te lui om naar het beeld te kijken.quote:
Ben benieuwd wat je over 4 jaar gaat zeggenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit moet je gewoon in het Engels doen. Dat nationalistische gedoe altijd.
Ja, maar nee. Wie de ronde heeft gewonnen is voor mij soms pure willekeurquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
boksen is toch vrij eenvoudig te volgen?
Napoleon Juniorquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik had even weggezapt. Wie is deze fransman die nu praat
Of je bent een Nederlandse Jastrekker..quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:14 schreef Em31 het volgende:
Als sporter val je nu toch ook in een zwart gat als je hier extreem op gefocust was
Wel knap dat je het plaatje nu wel zichtbaar kreeg. Je leert wel iets soms.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft deze onzin met sport te maken
Organisator.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik had even weggezapt. Wie is deze fransman die nu praat
Dat heet kunst, stukje cultuur.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft deze onzin met sport te maken
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Of je bent een Nederlandse Jastrekker..
Jij hebt je wel vermaakt met al die atletische mannen of niet?quote:
Dat zal best, maar wij kijkers dan? Wij zijn de echte verliezersquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:14 schreef Em31 het volgende:
Als sporter val je nu toch ook in een zwart gat als je hier extreem op gefocust was
"merci" en doorquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Iedereen bedankenStuur gewoon een mail.
Reply to all?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Iedereen bedankenStuur gewoon een mail.
20 jaar geen gevecht meer oprecht verlorenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doet sinds 2004 mee aan de Spelen, won 5x goud in het worstelen.
Dan zou ik me helemaal rot voelen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Of je bent een Nederlandse Jastrekker..
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:14 schreef Em31 het volgende:
quote:
Dat was een leuk moment bij jullie op de bankquote:
Zeker, heb wel te weinig naar het schoonspringen gekeken bedenk ik me nuquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:15 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij hebt je wel vermaakt met al die atletische mannen of niet?
Oele boele toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
In French we have a phraseoele voele'
Al besproken.quote:
Dan verstaat niemand het.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
laat sifan maar een speech geven die is leuker
wat voele ze dan .... geniepige fransoosjes ..quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
In French we have a phrase : Toele voele'
Crabtree genotquote:
maar toch zullen er meer mensen luisterenquote:
Sowieso de meeste schietpartijen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:17 schreef thedeedster het volgende:
Most marriage proposals…
Over vier jaar de meeste scheidingen.
Dat was in Japan al, want toen mocht helemaal niets.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:18 schreef golfer het volgende:
Nog een record: het grootste aantal condooms gebruikt.
Zonde van al dat kampioenenzaadquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik zou ook niet zonder in de Seine gaan zwemmen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:18 schreef golfer het volgende:
Beetje last van 'coup de foudre' voor henzelf.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ok deze Franse zelfpijperij is wel too much
Misschien dat de San Andreas breuk nog voor een aardbevinkje zorgt daarquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso de meeste schietpartijen. [ afbeelding ]
Maken de judoka's toch nog een kans.quote:
Deze man weet iig wat muziek is.quote:
Een beetje een nagerecht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:19 schreef TheVulture het volgende:
De Paralympics voelen toch altijd wel een beetje als het wegvegen van het zaad na de lozing
En NOS laat er weer niets van zien.quote:
Totdat je het 3 seconden kijkt dan snap je de weinige aandachtquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Blijft walgelijk dat het amper media aandacht krijgt.
Ze krijgen hun eigen rolstoelvriendelijke holland haus dit jaarquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Blijft walgelijk dat het amper media aandacht krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |