Ik snap geen zak van die sport trouwens. Maar zo lang ongeslagen is legendarischquote:
Stormfront wellicht?quote:
Nee, ze zijn in de war met Romana (alias Deborah)quote:
Gooien en rollenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van die sport trouwens. Maar zo lang ongeslagen is legendarisch
Ik heb wel gelachen om Breakingquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, heb je iets wat ie goed gedaan heeft?
Ik vind worstelen ook maar vaag ja, ik denk met afstand de Olympische sport waar ik het minst van begrijp gevolgd door boksenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van die sport trouwens. Maar zo lang ongeslagen is legendarisch
Daar schermt men inderdaad te vaak meequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Waarom moeten ze er alttijd bij zeggen dat Thomas Bach goud won bij het schermen in 1976? Heeft ie anders niet genoeg kredietwaardigheid?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Franse poprock bandjes zijn idd van de duivel
Daarom: NOSquote:
5x achtereen goud in het zwaargewicht worstelen, fenomeenquote:
Doet sinds 2004 mee aan de Spelen, won 5x goud in het worstelen.quote:
boksen is toch vrij eenvoudig te volgen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind worstelen ook maar vaag ja, ik denk met afstand de Olympische sport waar ik het minst van begrijp gevolgd door boksen
Dat kan je wel vergeten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoop dat hij het kort houdt vandaag
Ben te lui om naar het beeld te kijken.quote:
Ben benieuwd wat je over 4 jaar gaat zeggenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit moet je gewoon in het Engels doen. Dat nationalistische gedoe altijd.
Ja, maar nee. Wie de ronde heeft gewonnen is voor mij soms pure willekeurquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
boksen is toch vrij eenvoudig te volgen?
Napoleon Juniorquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik had even weggezapt. Wie is deze fransman die nu praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |