Moeten ze Marlous wel even opgraven dan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook Zanger Rinus wel neerzetten, met Marlous
Nouja, Gojira had er iets van 100k volgers bij tijdens/na de openingsceremonie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Rise like a...?
Ik ken ze geeneens trouwens.
Gaan we Marlous opgraven dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Marlous is niet meer onder onsquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Hyaenidae het volgende:
He ik kan weer in dit forum, hoezo had ik een ban?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moeten ze Marlous wel even opgraven dan.
Marloes is doodquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In London had je van alles Muse, Queen met Jessie J, Spice Girls, Fatboy Slim. Dat was fantastisch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat één artiest/band zo lang heeft mogen optreden tijdens een ceremonie op de OS.
Duurt nog 40 minuten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef PzKpfw het volgende:
Dit was het of gaat het feest nu eindelijk echt los?
zulke artiesten hebben wij nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In London had je van alles Muse, Queen met Jessie J, Spice Girls, Fatboy Slim. Dat was fantastisch.
Is niet zo moeilijk hier, laatste 10 notes zijn allemaal uit OS.quote:
Nee die leeft gewoon, Deborah is dood.quote:
Sommige ouwetjes leven toch nog wel? Julien Clerc, Gerard Lenorman, 'onze' Dave...?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Francoise Hardy met een CGI optreden
NOS.quote:
Die Fransen zullen wel weer denken dat het een internationaal grote band is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat één artiest/band zo lang heeft mogen optreden tijdens een ceremonie op de OS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |