Nee die leeft gewoon, Deborah is dood.quote:
Sommige ouwetjes leven toch nog wel? Julien Clerc, Gerard Lenorman, 'onze' Dave...?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Francoise Hardy met een CGI optreden
NOS.quote:
Die Fransen zullen wel weer denken dat het een internationaal grote band is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat één artiest/band zo lang heeft mogen optreden tijdens een ceremonie op de OS.
Ze zijn ook best groot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die Fransen zullen wel weer denken dat het een internationaal grote band is.
Michel Fugain…quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige ouwetjes leven toch nog wel? Julien Clerc, Gerard Lenorman, 'onze' Dave...?
(ja hoog bejaard, ik weet het)
De meeste van die paralympische downies hebben niet het niveau voor het HBO.quote:
Ze zullen pinkpop niet headlinen maar de main stage wel halenquote:
quote:
Michel Sardou leeft nogquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige ouwetjes leven toch nog wel? Julien Clerc, Gerard Lenorman, 'onze' Dave...?
(ja hoog bejaard, ik weet het)
De mods waren wel top hier jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hier, laatste 10 notes zijn allemaal uit OS.
Iets andere moderatie dan op de rest van fok
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Michel Sardou leeft nog
Lacs de Connamara
Nou nou nou, het zijn voornamelijk lichamelijk gehandicapten, die kunnen meer dan jij waarschijnlijk!quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef Salina het volgende:
[..]
De meeste van die paralympische downies hebben niet het niveau voor het HBO.
Oh de zender bedoel je.
Hier gaat iemand gruwelijk nat. Bij de Paralympics doen geen geestelijk gehandicapten mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef Salina het volgende:
[..]
De meeste van die paralympische downies hebben niet het niveau voor het HBO.
Oh de zender bedoel je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |