Of je bent een Nederlandse Jastrekker..quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:14 schreef Em31 het volgende:
Als sporter val je nu toch ook in een zwart gat als je hier extreem op gefocust was
Wel knap dat je het plaatje nu wel zichtbaar kreeg. Je leert wel iets soms.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft deze onzin met sport te maken
Organisator.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik had even weggezapt. Wie is deze fransman die nu praat
Dat heet kunst, stukje cultuur.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft deze onzin met sport te maken
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Of je bent een Nederlandse Jastrekker..
Jij hebt je wel vermaakt met al die atletische mannen of niet?quote:
Dat zal best, maar wij kijkers dan? Wij zijn de echte verliezersquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:14 schreef Em31 het volgende:
Als sporter val je nu toch ook in een zwart gat als je hier extreem op gefocust was
"merci" en doorquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Iedereen bedankenStuur gewoon een mail.
Reply to all?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Iedereen bedankenStuur gewoon een mail.
20 jaar geen gevecht meer oprecht verlorenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doet sinds 2004 mee aan de Spelen, won 5x goud in het worstelen.
Dan zou ik me helemaal rot voelen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Of je bent een Nederlandse Jastrekker..
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:14 schreef Em31 het volgende:
quote:
Dat was een leuk moment bij jullie op de bankquote:
Zeker, heb wel te weinig naar het schoonspringen gekeken bedenk ik me nuquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:15 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij hebt je wel vermaakt met al die atletische mannen of niet?
Oele boele toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
In French we have a phraseoele voele'
Al besproken.quote:
Dan verstaat niemand het.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
laat sifan maar een speech geven die is leuker
wat voele ze dan .... geniepige fransoosjes ..quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
In French we have a phrase : Toele voele'
Crabtree genotquote:
maar toch zullen er meer mensen luisterenquote:
Sowieso de meeste schietpartijen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:17 schreef thedeedster het volgende:
Most marriage proposals…
Over vier jaar de meeste scheidingen.
Dat was in Japan al, want toen mocht helemaal niets.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:18 schreef golfer het volgende:
Nog een record: het grootste aantal condooms gebruikt.
Zonde van al dat kampioenenzaadquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik zou ook niet zonder in de Seine gaan zwemmen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:18 schreef golfer het volgende:
Beetje last van 'coup de foudre' voor henzelf.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ok deze Franse zelfpijperij is wel too much
Misschien dat de San Andreas breuk nog voor een aardbevinkje zorgt daarquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso de meeste schietpartijen. [ afbeelding ]
Maken de judoka's toch nog een kans.quote:
Deze man weet iig wat muziek is.quote:
Een beetje een nagerecht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:19 schreef TheVulture het volgende:
De Paralympics voelen toch altijd wel een beetje als het wegvegen van het zaad na de lozing
En NOS laat er weer niets van zien.quote:
Totdat je het 3 seconden kijkt dan snap je de weinige aandachtquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Blijft walgelijk dat het amper media aandacht krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |