Lekker aan je eigen zaakje friemelenquote:
Francoise Hardy met een CGI optredenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef Jane het volgende:
Ik had echt liever wat 'ouderwetse' Franse chansons gehad, maar ja...
Ja wat moet je er ook van zeggen...quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eurosport heeft nauwelijks commentaar. Gewoon beeld.
Daar is dit wel op het randje voor hoor, als het te elektronisch is word je daar echt geskiptquote:
Playback genotquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef kilon het volgende:
Die drummer is ook niet erg efficiënt met zijn bewegingen voor zo'n simpele beat
Deze man gaat echt afquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef SiGNe het volgende:
Snollebollekes hadden een betere show neergezet
Snollebollekesquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende:
als dit in NL zou zijn, hoe zou deze ceremonie er dan uit zien en wie zouden er op het podium komen?
Het hoeft niet perse Frans te zijn toch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef Jane het volgende:
Ik had echt liever wat 'ouderwetse' Franse chansons gehad, maar ja...
Davina Michelle 100%quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende:
als dit in NL zou zijn, hoe zou deze ceremonie er dan uit zien en wie zouden er op het podium komen?
Zijn prima nummers ja, maar is in deze setting wat flets.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijke nummers hoor, ik geniet
Dat wel ja. Denk ook dat dit buiten Europa onbekend isquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prima bandje dat Phoenix maar waarom nu en hier
kool-aidquote:
Misschien was het budget opquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse Frans te zijn toch.
En ik ben geen fan, maar David Guetta is in zijn genre toch wel 1 van de grootste/bekendste/beste? En die is wel Frans..
Tino Martin.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende:
Hier in Drenthe kennen we het ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel ja. Denk ook dat dit buiten Europa onbekend is
Frans Duijts, Wolter Kroes, Marco Schuitmakerquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |