Het zou me niets verbazen, het zal wat groots moeten zijn lijkt mequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:56 schreef Nood-kloon het volgende:
Zou een geweldige stunt zijn als Daft Punk uit de dood herrijst.
Dat zou fantastisch zijnquote:
Ach, geloof niet dat het andere veel beter is voor dit gedoe.quote:
Het zou wel een stunt zijn als ze zo Get Lucky inzettenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:56 schreef Nood-kloon het volgende:
Zou een geweldige stunt zijn als Daft Punk uit de dood herrijst.
Ben ik bekend mee.quote:
Rien changezquote:
Eurosport heeft nauwelijks commentaar. Gewoon beeld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, geloof niet dat het andere veel beter is voor dit gedoe.
quote:
Geweldig nummerquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef spapaars het volgende:
Hoe lang duurt dit nog?
Paris s'eveille zo meteen.
Dit is wel de Franse muziekscene van tegenwoordig en het zijn echt strakke nummers met een randje, geen afgezaagde popquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef Jane het volgende:
Ik had echt liever wat 'ouderwetse' Franse chansons gehad, maar ja...
NOS ook.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eurosport heeft nauwelijks commentaar. Gewoon beeld.
Even Kelly Clarkson bellenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inclusief vals gezongen Amerikaans volkslied
Door een kwartfinalist van American Idol season 26quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inclusief vals gezongen Amerikaans volkslied
Uit de goede tijd van 3fm dan. 3fm van tegenwoordig is ruk helaasquote:
Franse rock is al heel lang problematisch. Damien Saez misschien, maar verder?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef Jane het volgende:
Ik had echt liever wat 'ouderwetse' Franse chansons gehad, maar ja...
Jep, helemaal prima iddquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eurosport heeft nauwelijks commentaar. Gewoon beeld.
KINK?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit de goede tijd van 3fm dan. 3fm van tegenwoordig is ruk helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |