quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
LiS2 mocht je dat ooit gespeeld hebbenquote:
Top 2000-bonus in de pocketquote:
JAMAAR WAAROM IS HET ZO MATIG ALLEMAALquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Al die filmende sporters, geniet gewoon van het moment
Dit wordt best veel gebruikt in TV-showsquote:
Vooral gelikter, luider en grootser.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:48 schreef RipCity het volgende:
Toch wel gevoel dat Amerikanen dit 20x beter gaan doen
Ik ben niks anders gewend van de fransenquote:
Ja, vorig jaar in AFAS live was echt prima te doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Gojira straks ook weer in grotere venues met duurdere tickets. Allemaal door deze Spelen. Erg jammer.
Krijg je geen likes op tiktok mee hequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Al die filmende sporters, geniet gewoon van het moment
100% Heb niks met ze maar dat kunnen ze wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral gelikter, luider en grootser.
USA heeft ook wel meer te bieden dan de (op zich goede) Franse electropopscenequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral gelikter, luider en grootser.
En door Penny de Jager beter gedanst.quote:
BKS? Better Kall Saul?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Air... paar jaar geleden op BKS gezien en dat was me toch een partij matig... lekkere muziek maar niet voor een live-setting
Hier heb ik ze gezien:quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:49 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar in AFAS live was echt prima te doen
Best Kept Secretquote:
Dat klopt uiteraard, maar ook wat de rest van de show betreft zal het zo zijn. Die pakken natuurlijk jaarlijks al uit met de superbowl.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
USA heeft ook wel meer te bieden dan de (op zich goede) Franse electropopscene
gezien de titel zou dat best gepast zijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
La Femme D'Argent is wel de beste Air
Maar die band is uit 1995.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je, net als ik, oud bent.
Jovink ook en die hebben nadien ook meermaals opgetreden.quote:
Dit zijn echt wel goede songs hoor, maar dit podium is misschien wel net iets te groot voor deze jongensquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:51 schreef Xylos het volgende:
Deze muziek is om condooms uit te sparen vanavond in het kader van de ecologische voetafdruk
Dan zullen ze de finale niet halen vrees ik.quote:
Kom Mani, jij vindt dit ook gewoon leuk.quote:
Ik ben hier ook nog wat te nuchter voor.quote:
Dat zou wel lekker zijn jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Knal C'a PLane Pour Moi er maar even in
Da's een Belgquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Wel voorbij horen komen deze Spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit zijn bekende nummers hoorquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:52 schreef spapaars het volgende:
Nu een Franse band die wereldberoemd in Franrijk is?
Plus de niet al te geweldige geluidsmix.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn echt wel goede songs hoor, maar dit podium is misschien wel net iets te groot voor deze jongens
Was Plastic Bertrand geen Belg? Dacht het wel hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Ach, in België spreken ze Frans.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Was Plastic Bertrand geen Belg? Dacht het wel hoor.
Mocro flavour.quote:
Deze ga ik niet inkoppenquote:
Ja, maar die playbackte het ook alleen maar…quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Was Plastic Bertrand geen Belg? Dacht het wel hoor.
Ik ben minder dan een handvol keren in gaybars geweest.quote:
Electric Six met Gay Barquote:
Boeuf Bourgignonquote:
En?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik wilde nog even weten of ik epilepsie had.
Raven Saunders vindt dit leukquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:55 schreef RipCity het volgende:
Wat hebben die Fransen met gemaskerde mensen die niet onthuld worden
Nog nos kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Echt waar, ik (de NOS) loopt achter op jullie? Lol.
Ja dat wordt juist helemaal over the topquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Dit gaan de Amerikanen wel beter doen, dat weet ik zeker.
Tgfr5566gt543wdr5567hhnjo997653eddf55667hbjo9quote:
Oké Paulquote:
Eternal flame genotquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:56 schreef kilon het volgende:
Ik zou het feestje toch iets anders hebben aangepakt. Dit is een nummer waar groep 8 op kan schuifelen.
Inclusief vals gezongen Amerikaans volksliedquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat wordt juist helemaal over the top
Luister ik ben een tame impala fan, maar er is een tijd en plaats voor alles. en dit is het niet.quote:
Het zou me niets verbazen, het zal wat groots moeten zijn lijkt mequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:56 schreef Nood-kloon het volgende:
Zou een geweldige stunt zijn als Daft Punk uit de dood herrijst.
Dat zou fantastisch zijnquote:
Ach, geloof niet dat het andere veel beter is voor dit gedoe.quote:
Het zou wel een stunt zijn als ze zo Get Lucky inzettenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:56 schreef Nood-kloon het volgende:
Zou een geweldige stunt zijn als Daft Punk uit de dood herrijst.
Ben ik bekend mee.quote:
Rien changezquote:
Eurosport heeft nauwelijks commentaar. Gewoon beeld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, geloof niet dat het andere veel beter is voor dit gedoe.
quote:
Geweldig nummerquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef spapaars het volgende:
Hoe lang duurt dit nog?
Paris s'eveille zo meteen.
Dit is wel de Franse muziekscene van tegenwoordig en het zijn echt strakke nummers met een randje, geen afgezaagde popquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef Jane het volgende:
Ik had echt liever wat 'ouderwetse' Franse chansons gehad, maar ja...
NOS ook.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eurosport heeft nauwelijks commentaar. Gewoon beeld.
Even Kelly Clarkson bellenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inclusief vals gezongen Amerikaans volkslied
Door een kwartfinalist van American Idol season 26quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inclusief vals gezongen Amerikaans volkslied
Uit de goede tijd van 3fm dan. 3fm van tegenwoordig is ruk helaasquote:
Franse rock is al heel lang problematisch. Damien Saez misschien, maar verder?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef Jane het volgende:
Jep, helemaal prima iddquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
KINK?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit de goede tijd van 3fm dan. 3fm van tegenwoordig is ruk helaas
Lekker aan je eigen zaakje friemelenquote:
Francoise Hardy met een CGI optredenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef Jane het volgende:
Ja wat moet je er ook van zeggen...quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daar is dit wel op het randje voor hoor, als het te elektronisch is word je daar echt geskiptquote:
Playback genotquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef kilon het volgende:
Die drummer is ook niet erg efficiënt met zijn bewegingen voor zo'n simpele beat
Deze man gaat echt afquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef SiGNe het volgende:
Snollebollekes hadden een betere show neergezet
Snollebollekesquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende:
als dit in NL zou zijn, hoe zou deze ceremonie er dan uit zien en wie zouden er op het podium komen?
Het hoeft niet perse Frans te zijn toch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:58 schreef Jane het volgende:
Davina Michelle 100%quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende:
als dit in NL zou zijn, hoe zou deze ceremonie er dan uit zien en wie zouden er op het podium komen?
Zijn prima nummers ja, maar is in deze setting wat flets.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijke nummers hoor, ik geniet
Dat wel ja. Denk ook dat dit buiten Europa onbekend isquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prima bandje dat Phoenix maar waarom nu en hier
kool-aidquote:
Misschien was het budget opquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse Frans te zijn toch.
En ik ben geen fan, maar David Guetta is in zijn genre toch wel 1 van de grootste/bekendste/beste? En die is wel Frans..
Tino Martin.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende:
Hier in Drenthe kennen we het ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel ja. Denk ook dat dit buiten Europa onbekend is
Frans Duijts, Wolter Kroes, Marco Schuitmakerquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |