quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
Drenthe blijkt eens te meer achtergesteld gebiedquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:01 schreef R-woud93 het volgende: [..] Hier in Drenthe kennen we het ook niet.
Zanger Bernardo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende: als dit in NL zou zijn, hoe zou deze ceremonie er dan uit zien en wie zouden er op het podium komen?
Ja in 2012 was het echt max 5 minuten per act ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat één artiest/band zo lang heeft mogen optreden tijdens een ceremonie op de OS.
Toppers-muziek, simpele meezingers, Snollebollekesquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef TAmaru het volgende:
als dit in NL zou zijn, hoe zou deze ceremonie er dan uit zien en wie zouden er op het podium komen?
Klap in mijn gezicht ditquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Drenthe blijkt eens te meer achtergesteld gebied
Rise like a...?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Phoenix heeft ondertussen 4k volgers erbij op Instagram.
Dit was dan ook meer één band die verschillende acts presenteerde.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja in 2012 was het echt max 5 minuten per act ofzo
Daar onderscheiden ze zich mooi mee dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat één artiest/band zo lang heeft mogen optreden tijdens een ceremonie op de OS.
Dan kunnen we ook Zanger Rinus wel neerzetten, met Marlousquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Frans Duijts, Wolter Kroes, Marco Schuitmaker
Moeten ze Marlous wel even opgraven dan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook Zanger Rinus wel neerzetten, met Marlous
Nouja, Gojira had er iets van 100k volgers bij tijdens/na de openingsceremonie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Rise like a...?
Ik ken ze geeneens trouwens.
Gaan we Marlous opgraven dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Marlous is niet meer onder onsquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Hyaenidae het volgende:
He ik kan weer in dit forum, hoezo had ik een ban?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moeten ze Marlous wel even opgraven dan.
Marloes is doodquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In London had je van alles Muse, Queen met Jessie J, Spice Girls, Fatboy Slim. Dat was fantastisch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Duurt nog 40 minuten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef PzKpfw het volgende:
Dit was het of gaat het feest nu eindelijk echt los?
zulke artiesten hebben wij nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In London had je van alles Muse, Queen met Jessie J, Spice Girls, Fatboy Slim. Dat was fantastisch.
Is niet zo moeilijk hier, laatste 10 notes zijn allemaal uit OS.quote:
Nee die leeft gewoon, Deborah is dood.quote:
Sommige ouwetjes leven toch nog wel? Julien Clerc, Gerard Lenorman, 'onze' Dave...?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Francoise Hardy met een CGI optreden
NOS.quote:
Die Fransen zullen wel weer denken dat het een internationaal grote band is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
Ze zijn ook best groot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die Fransen zullen wel weer denken dat het een internationaal grote band is.
Michel Fugain…quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige ouwetjes leven toch nog wel? Julien Clerc, Gerard Lenorman, 'onze' Dave...?
(ja hoog bejaard, ik weet het)
De meeste van die paralympische downies hebben niet het niveau voor het HBO.quote:
Ze zullen pinkpop niet headlinen maar de main stage wel halenquote:
quote:
Michel Sardou leeft nogquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige ouwetjes leven toch nog wel? Julien Clerc, Gerard Lenorman, 'onze' Dave...?
(ja hoog bejaard, ik weet het)
De mods waren wel top hier jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hier, laatste 10 notes zijn allemaal uit OS.
Iets andere moderatie dan op de rest van fok
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Michel Sardou leeft nog
Lacs de Connamara
Nou nou nou, het zijn voornamelijk lichamelijk gehandicapten, die kunnen meer dan jij waarschijnlijk!quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef Salina het volgende:
[..]
De meeste van die paralympische downies hebben niet het niveau voor het HBO.
Oh de zender bedoel je.
Hier gaat iemand gruwelijk nat. Bij de Paralympics doen geen geestelijk gehandicapten mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef Salina het volgende:
[..]
De meeste van die paralympische downies hebben niet het niveau voor het HBO.
Oh de zender bedoel je.
Creme Brulee…quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Michel Sardou leeft nog
Lacs de Connamara
Marc de hond is inmiddels overleden.quote:
Geen hyaenidae …quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:03 schreef Hyaenidae het volgende:
He ik kan weer in dit forum, hoezo had ik een ban?
Eind van de maand geloof ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef svann het volgende:
De paralympics hebben het vuur niet nodig?
Dacht dat die nu begon.
Ja, de debiel uithangen doet men maar in KLB, VBL of NWSquote:
Was een gebbetje uiteraard.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou nou nou, het zijn voornamelijk lichamelijk gehandicapten, die kunnen meer dan jij waarschijnlijk!
In VBL liever ook niet, groetjesquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de debiel uithangen doet men maar in KLB, VBL of NWS
Gelachen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef PSVCL het volgende:
Satanische troep weer die ceremonie, die "mensen" zijn echt gestoord joh
Wat heeft dat nou met sport te maken die duistere onzin?
Mods waren nauwelijks nodig toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de debiel uithangen doet men maar in KLB, VBL of NWS
Je bent topsporter dus moet je soms opofferingen makenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Mogen die sporters ook even naar het toilet tussendoor?
Gewoon op de grondquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Mogen die sporters ook even naar het toilet tussendoor?
Akkoord. KLB of NWS dan.quote:
Jawel. In het zwemmen is S14 voor verstandelijk beperkten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier gaat iemand gruwelijk nat. Bij de Paralympics doen geen geestelijk gehandicapten mee.
Doe maar niet meer, het ironieeteken is nog niet universeel doorgevoerd op het internet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |