quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
Voila.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:50 schreef Zipportal het volgende:
@:heywoodu, @:Nattekat, @:ijs_beer
Graag reeksen.
quote:IOC-voorzitter Bach stopt
IOC-voorzitter Thomas Bach stopt volgend jaar. Dat heeft hij bekend gemaakt. "De Olympische Spelen zijn het beste gediend met een verandering in leiderschap", zei de 70-jarige Bach. De Duitser leidt het IOC sinds 2013 en daardoor zou zijn voorzitterschap volgend jaar sowieso ten einde komen. Dit omdat er in de regels is opgenomen dat een voorzitter maximaal 12 jaar in dienst mag zijn.
Leden vroegen hem om de regels te wijzigen, zodat hij in de functie kon blijven. Maar dat gebeurt niet. Bach vindt dat het IOC een leider nodig heeft die het comité door een steeds digitalere en politiekere wereld kan sturen. "Nieuwe tijden vragen om nieuwe leiders", zei Bach tegen de IOC-leden in Parijs.
Ja er was anders nog wel eens gezeik met omwisselen van series en finales bij het zwemmen, maar dat is nu niet zo geweestquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:58 schreef Em31 het volgende:
Ohja de tijdzone, dat wordt voor ons de komende twee Zomerspelen wel matig.
Valt me trouwens mee dat we nu niet vaker tot 11/12 uur doorgingen voor betere tijden in Amerika.
Je kan ook niet random dit allemaal afsluiten zonder sluitingsceremonie vind ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
Ik ga, zoals altijd, de sluitingsceremonie wel weer kijken. Maar dat is vooral om af te kicken. Want de ceremonies zijn eigenlijk al niet heel interessant, maar dan heb je bij de opening nog het gevoel dat het gaat beginnen, het binnenkomen van de landen en nog diverse grote 'evenementen' met het aansteken van de vlam etc. Dat heb je bij de sluiting nog veel minder.
Wordt ook wel een hele lange zit. Drie uur is voor de opening al lang, maar voor de sluiting
Dat uiteraard niet. Het hoort er ook gewoon bij. Plus dat je de overdracht naar de volgende organisator moet hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan ook niet random dit allemaal afsluiten zonder sluitingsceremonie vind ik
Als ik naar de digitale tv gids kijk, dan staat daar ook 21.00. Verder wordt er ook meer over 21.00 gesproken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:08 schreef kilon het volgende:
Begint het trouwens niet om 21:00 uur? Dat staat op HBO en dan begint NOS ook
quote:Sluitingsceremonie | Bol en Lavreysen dragen vlag
Femke Bol en Harrie Lavreysen dragen de Nederlandse vlag tijdens de sluitingsceremonie. Beiden wonnen ze drie medailles tijdens deze Spelen.
Bol pakte met Nederland goud op de 4x400 meter gemengd en zilver op de 4x400 voor vrouwen. Individueel pakte ze brons op de 400 meter horden.
Baanwielrenner Lavreysen pakte vandaag zijn derde gouden medaille van deze Spelen. Hij was de beste op de keirin, sprint en teamsprint.
Ook is er vanavond nog aandacht voor Sifan Hassan. Zij krijgt tijdens de sluitingsceremonie haar gouden plak van de marathon.
hopelijk meer blauwe mannen in speedosquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:04 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk wordt het beter dan die farce van een openingsceremonie.
Ah goed las laatst iets over het oprekken van de termijnen enzo zodat die langer kon blijven, moet je allemaal niet willenquote:
van Rouwendaal zou ik wel mooi hebben gevonden maar die zal wel ziek zijn of een Bouwmeester maar die zal er überhaupt wel niet zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:56 schreef kilon het volgende:
Goede en logische keuze. En dan kunnen ze ook nog eens mooi een man en een vrouw samen laten lopen.
[..]
Er zijn eerder mensen geweest die dit hebben gedaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:01 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Adam Ondra probeert zijn zesde plaats nog te upgraden door Eiffeltoren te toppen?
Eens, en nu zal er in Los Angeles '28 mogelijk geredeneerd worden dat fenomeen Harrie en fenomeen Femke de vlag tegen die tijd niet mogen dragen 'want ze deden de sluitingsceremonie al'. Dit moet je lekker laten doen door een atleet die wat minder prominent is en/of na de Spelen afscheid neemt, genre Van Rouwendaal of Bouwmeester.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:00 schreef wimderon het volgende:
De vlag dragen bij de sluitingsceremonie is stevig inferieur aan de vlag dragen bij de openingsceremonie.
Femke draagt m sowieso niet in LA, atletiek zit daar in week 1quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eens, en nu zal er in Los Angeles '28 mogelijk geredeneerd worden dat fenomeen Harrie en fenomeen Femke de vlag tegen die tijd niet mogen dragen 'want ze deden de sluitingsceremonie al'. Dit moet je lekker laten doen door een atleet die wat minder prominent is en/of na de Spelen afscheid neemt, genre Van Rouwendaal of Bouwmeester.
En Lavreysen dan waarschijnlijk ook niet, want meestal zijn de baanwielrenners zijn meestal nog niet op locatie tijdens de openingsceremonie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Femke draagt m sowieso niet in LA, atletiek zit daar in week 1
Dat is ook al te lang. 90 minuten is prima, als symboliek naar de belangrijkste sport ter wereld; voetbal.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Officieel zou het twee uur en een kwartier moeten duren
Voetbal is geen sport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is ook al te lang. 90 minuten is prima, als symboliek naar de belangrijkste sport ter wereld; voetbal.
En om het Wilhelmus natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
Ik ga, zoals altijd, de sluitingsceremonie wel weer kijken. Maar dat is vooral om af te kicken. Want de ceremonies zijn eigenlijk al niet heel interessant, maar dan heb je bij de opening nog het gevoel dat het gaat beginnen, het binnenkomen van de landen en nog diverse grote 'evenementen' met het aansteken van de vlam etc. Dat heb je bij de sluiting nog veel minder.
Wordt ook wel een hele lange zit. Drie uur is voor de opening al lang, maar voor de sluiting
Dat was het zeker ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Dupont draagt de vlag namens de Fransen, tof. Rugby Sevens finale was een perfecte opening voor de Spelen.
Zeker, daarom vind ik de Braziliaanse traditie op de Winterspelen daar op zich prettig bij: iemand van de sneeuwsportbond bij de opening en iemand van de ijssportbond bij de sluiting en dat vind ik natuurlijk wel leukquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:00 schreef wimderon het volgende:
De vlag dragen bij de sluitingsceremonie is stevig inferieur aan de vlag dragen bij de openingsceremonie.
Ja, alleen die vervelende overlay of hoe je het noemen wilt die eroverheen komt bij het door- of terugspoelen blijft ernstig vervelend. En hij blijft ook lekker lang staan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:42 schreef heywoodu het volgende:
HBO Max was trouwens echt fantastisch. De videoplayer op de site is wat minder soepel, vooruitspoelen gaat wat traag bijvoorbeeld, maar op de tablet werkte het echt perfect en kun je als een dolle door de dooie momenten (non-stop timeouts, introducties, etc) heen skippen en dingen terugkijken
Oh? Er zijn wel tickets te koop/verkocht namelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:34 schreef Felixa het volgende:
Ik lees dat er geen publiek is in het stadion vanavond? Leuk nog voor de laatste medaillewinnaars...
Heel raar ja. Kan het me ook nauwelijks voorstellen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh? Er zijn wel tickets te koop/verkocht namelijk.
Gates open: 7.30 pm (approximately 1 hour 30 minutes before the start of the ceremony)
Time: 9 pm to 11.30 pm
> Opening scene
> Speeches and anthems
> Entrance of the national flags
> Athletes’ parade
> Thanks to the volunteers
> Medal presentation ceremony
> Artistic show
> Handover Paris 2024 Paralympic Games
> Los Angeles 2028 handover
> Grand Final
quote:In de tweede week van de Olympische Spelen werd in het Stade de France het atletiektoernooi afgewerkt. Vanavond is hier zonder publiek de sluitingsceremonie en de overdracht naar Los Angeles.
Dat is heel irritant ja. Ook iets wat je op een tablet dan weer niet hebt, dan tik je er één keer naast en is die overlay weer weg. Niet voor niks dat ik op de computer vooral live dingen heb gehad en op tablet vooral terugkijkdingenquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, alleen die vervelende overlay of hoe je het noemen wilt die eroverheen komt bij het door- of terugspoelen blijft ernstig vervelend. En hij blijft ook lekker lang staan.
AP news zegt dit en die geloof ik dan eerderquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heel raar ja. Kan het me ook nauwelijks voorstellen.
Dit staat op het liveblog van nu.nl
[..]
quote:Fans filing in for the closing ceremony
By STEPHEN WHYNO
Fans are filing into Stade de France for the closing ceremony while music plays, dancers go through final rehearsals and workers mill about on and around the stage.
The crowd applauded at the completion of one act. There is still more than 90 minutes to go before the show gets underway.
De tijd dat je de pers op de blauwe ogen kon geloven is inmiddels alweer een tijdje voorbij. Ze zullen dit wel ergens van Twitter geplukt hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heel raar ja. Kan het me ook nauwelijks voorstellen.
Dit staat op het liveblog van nu.nl
[..]
En vooral veel minder vertraging dan voorheen op DE PLAYER.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:42 schreef heywoodu het volgende:
HBO Max was trouwens echt fantastisch. De videoplayer op de site is wat minder soepel, vooruitspoelen gaat wat traag bijvoorbeeld, maar op de tablet werkte het echt perfect en kun je als een dolle door de dooie momenten (non-stop timeouts, introducties, etc) heen skippen en dingen terugkijken
Lijkt me ook een broodje aapquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:06 schreef Redefine het volgende:
Zonder publiek kan ik mij ook niet voorstellen.
De Player was bij mij voorheen echt vrijwel onbruikbaar. Zowel op Google TV als Firestick duurde het bij mij echt minuten om de app op te starten of erdoorheen te navigeren en dan stopte de stream ook nog eens om de haverklap. Nu is het echt stukken beter.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:06 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
En vooral veel minder vertraging dan voorheen op DE PLAYER.
Ik mis de optie "Ik kijk niet".quote:
FAKE NEWSquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:00 schreef beantherio het volgende:
Het stadion zit dus gewoon vol. Nu.nl faalt dus.
Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:02 schreef Isane het volgende:
Ja NOS en eurosport zenden nu hetzelfde uit
Welke? Die in Parijs of die in LA?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Van het elegante Parijs naar het veel te luide Los Angeles, jeetje. Krijgen de miljoenen daklozen ook nog een podium?
Achter elke lantaarnpaal liggen 83 daklozen in Los Angeles.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Welke? Die in Parijs of die in LA?
Allemaal in greyhound bus zetten naar een andere shitholequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Achter elke lantaarnpaal liggen 83 daklozen in Los Angeles.
Wel eens in Parijs geweest recentelijk?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Achter elke lantaarnpaal liggen 83 daklozen in Los Angeles.
Kan zo door naar het eurvisiesongfestivalquote:
Ik vind eerder andersomquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Knappe meid, maar wat een teringherrie komt er uit.
Ik ga in oktober!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel eens in Parijs geweest recentelijk?
Ben het met je eens hoor. Maar die zijn door de Fransen ook keurig weggestuurd.
Sterkte met alle fake doven, armbandjes-afrikanen, Atenzioneeeee pickpockets en ander gespuisquote:
Ik heb ruim een jaar in Madrid gewoond, ik ken alle trucjes al.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sterkte met alle fake doven, armbandjes-afrikanen, Atenzioneeeee pickpockets en ander gespuis
La symphonie des eclairs en dis-moi gue tu m'aimes zijn een aanraderquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor jullie barbaren, zaho de sagazan. Haar versie van 99 luftbalon is goud
Gewoon spraakcommando via de app.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef Isane het volgende:
Nou schakelaar omhalen. Of uitschakelen via homeassisant
Wind staat verkeerd, beland die straks in Amsterdamquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die luchtballon kan toch gewoon naar het stade de france vliegen
jij ookquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die luchtballon kan toch gewoon naar het stade de france vliegen
quote:
Gezellig bij die andere duizenden in San Francisco. Kantoorruimte daar genoeg over 4 jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal in greyhound bus zetten naar een andere shithole
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wind staat verkeerd, beland die straks in Amsterdam
Daar begon de vlam ook in 1928, dus cirkeltje rondquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zitten wij weer met die rotzooiquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Andre rieu in de Arena vibesquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gaaf nummer! Geweldige uitvoering!
Wederom dirigent die een beetje leuk staat te wapperen bij de lipsync. Maar dirigeren is het niet. Hij had er niet bij gehoeven, had het mooier gemaakt.
En de man achter de bosjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Ze zijn de hoogwerker vergeten weg te halen.
Jaaa Amsterdam 2028quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Premium functie eerst even abonnement afsluitenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon spraakcommando via de app.
Die Fransen moeten alles anders doen. Kut volk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef Felixa het volgende:
Vlam uit is toch altijd helemaal op 't end?
Geen idee, ik heb nog schakelaars.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Premium functie eerst even abonnement afsluiten
Littekens zijn nog zichtbaar van het ontvellen.quote:
Die gaat zwemmen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Die jongen mag een best eind sjouwen met die vlam als ie naar dat Stadion moet.
Is tegenwoordig nou alles nep?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen, de 'vlam' van deze Spelen was ledverlichting met wat rook. Maak je niet druk.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Littekens zijn nog zichtbaar van het ontvellen.
Sowieso als het grotendeels samenvalt met je zomervakantiequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef Em31 het volgende:
Deze twee weken zijn wel voorbij gevlogen
Op het midden gaan ze breakdancenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit een bouldermuur maar dan op de vloer?
Dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sowieso als het grotendeels samenvalt met je zomervakantie
Misschien hebben ze het alvast omgebouwd voor de paralympische spelen!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
Het, achterlijkequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
gaat dit koor straks de wilhelmus doen voor Hassan
Ja. Al breakend van het ene naar het andere punt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
Nou het optreden van Raygun kwam wel in de buurt van terrorisme.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:10 schreef RipCity het volgende:
ja behalve in begin echt 0.0 gehoord over terrorisme dreiging en andere problemen he. Liep goed georganiseerd wel.
quote:Like Alert
11-08-2024 @ 21:10:48
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [11-08 21:00] Sluitingsceremonie #1 Op naar Italië 2026"
Gelukkig jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:10 schreef RipCity het volgende:
ja behalve in begin echt 0.0 gehoord over terrorisme dreiging en andere problemen he. Liep goed georganiseerd wel.
Moet je hem toch anders vasthouden voortaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Littekens zijn nog zichtbaar van het ontvellen.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht Joost Klein met Europapa.
Nouja, het moet toch van die locatie naar het stadion. Denk dat ie in het stadion echt uit gaat, of overgedragen aan LA.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:10 schreef Isane het volgende:
Nou het uitzetten had wel iets uitgebreider gemogen
Als jij met een zak geld komt om het te organiseren jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Zouden wij met die hoge notering op de medaillespiegel nog gevraagd worden door het IOC om ook weer eens de Spelen te organiseren? 1928 is zo lang geleden.
Met het huidige kabinet gaat dat sowieso niet gebeuren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Zouden wij met die hoge notering op de medaillespiegel nog gevraagd worden door het IOC om ook weer eens de Spelen te organiseren? 1928 is zo lang geleden.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop dat die Australische nog komt dansen
Ze wilden een hardloper het laten doen, maar die hebben allemaal geen medaille gewonnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Die jongen mag een best eind sjouwen met die vlam als ie naar dat Stadion moet.
Deze Spelen hebben ¤9 miljard gekost. Dus ehh ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Alsof dit knakenkabinet kan nadenken over iets dat verder rijkt dan de eigen navel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Hey, een olympisch kampioen schermen van 1976
hahahahah nog steeds boos he om mijn topicquote:
Nee, een feestje in Nederland mag niks kosten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Kan prima in Limburg of zo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Na Saudi Arabie, Qatar en Bahrein wellicht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Dat word je niet gevraagd, je moet zelf een bid indienen. En dat gaat hier van ze lang zal ze leven niet meer gebeuren vrees ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Precies, doe maar niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze Spelen hebben ¤9 miljard gekost. Dus ehh ja.
Was het maar waarquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Joost met Luchtballon.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht Joost Klein met Europapa.
Volgende keer ga ik daar wel rekening mee houden in ieder geval. Maar goed dat is weer 4 jaar verder..quote:
Ze vragen tegenwoordig eigenlijk altijd 'Ga staan indien mogelijk'. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
Zullen ze straks bij de paralympische spelen ook vragen of iedereen gaat staan voor de hymne?
En ook om hun ogen uit te kijken en hun oren goed te spitsen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
Zullen ze straks bij de paralympische spelen ook vragen of iedereen gaat staan voor de hymne?
Lekker manquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Als ik Fransman was zou m'n patriottisme nu door het dak schieten
Dwarsfluitquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Voortaan graag alle volksliederen op de blokfluit. Het klinkt prachtig.
Liever panfluit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is geen blokfluit. Dat is echt een regelrechte belediging, bedankt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook al hebben we het wel duizend keer gehoord.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft wel een prachtig volkslied jaMooie emotionele wisselingen.
.midiquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef butz0rs het volgende:
Ik hoop dat ze dit bij het Wilhelmus niet doen. Gewoon WILHELM~.WAV
Gelukkig dan dat het dak niet dicht is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Als ik Fransman was zou m'n patriottisme nu door het dak schieten
Oooohhh, da's een schijntje, joh!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze Spelen hebben ¤9 miljard gekost. Dus ehh ja.
Fluiten is geen sport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is geen blokfluit. Dat is echt een regelrechte belediging, bedankt.
Deaflympics is wat andersquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook om hun ogen uit te kijken en hun oren goed te spitsen.
Dat is ook wel heel erg gaaf.quote:
Zolang presenteert Dione Studio Paris nou ook weer niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:14 schreef RipCity het volgende:
Als die dirigent vrouw nog steeds dat boekje nodig heeft na 100x oefenen ben je niet geschikt
Dit gaf kippenvelquote:
Zolang Nauru en Vanuatu er op staan vind ik het best.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Die vloer moet de wereldkaart voorstellen, maar Nieuw-Zeeland ontbreekt weer eens.
Ja dit was wel kippenvel.quote:
Heb liever een naviduct in de Afsluitdijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oooohhh, da's een schijntje, joh!
Aan het einde om de mensen naar de uitgangen te wijzen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:15 schreef JohnBercow het volgende:
Zou Snollebollekes nog een live performance mogen doen?
Misschien dat we ons beter kunnen opstellen als de figuren die altijd op ieder feestje komen opdagen maar zelf nooit iets organiseren. Is lekker goedkoop.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Madagascar ookquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Die vloer moet de wereldkaart voorstellen, maar Nieuw-Zeeland ontbreekt weer eens.
Niet iedereen heeft wat gewonnen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:17 schreef marcodej het volgende:
Waarom hebben ze hun medailles niet om?
Eens, een opzwepend volkslied dat trots uitstraalt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hadden wij maar zo’n mooi volkslied
Maar van Nieuw-Zeeland is het al een meme.quote:
Dat is nou echt typisch Nederlandsquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat we ons beter kunnen opstellen als de figuren die altijd op ieder feestje komen opdagen maar zelf nooit iets organiseren. Is lekker goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |