Was het maar waarquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef Nia het volgende:
Zouden wij met die hoge notering op de medaillespiegel nog gevraagd worden door het IOC om ook weer eens de Spelen te organiseren? 1928 is zo lang geleden.
Joost met Luchtballon.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht Joost Klein met Europapa.
Volgende keer ga ik daar wel rekening mee houden in ieder geval. Maar goed dat is weer 4 jaar verder..quote:
Ze vragen tegenwoordig eigenlijk altijd 'Ga staan indien mogelijk'. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
Zullen ze straks bij de paralympische spelen ook vragen of iedereen gaat staan voor de hymne?
En ook om hun ogen uit te kijken en hun oren goed te spitsen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
Zullen ze straks bij de paralympische spelen ook vragen of iedereen gaat staan voor de hymne?
Lekker manquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Als ik Fransman was zou m'n patriottisme nu door het dak schieten
Dwarsfluitquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Voortaan graag alle volksliederen op de blokfluit. Het klinkt prachtig.
Liever panfluit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is geen blokfluit. Dat is echt een regelrechte belediging, bedankt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook al hebben we het wel duizend keer gehoord.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft wel een prachtig volkslied jaMooie emotionele wisselingen.
.midiquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef butz0rs het volgende:
Ik hoop dat ze dit bij het Wilhelmus niet doen. Gewoon WILHELM~.WAV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |