Lijkt me ook een broodje aapquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:06 schreef Redefine het volgende:
Zonder publiek kan ik mij ook niet voorstellen.
De Player was bij mij voorheen echt vrijwel onbruikbaar. Zowel op Google TV als Firestick duurde het bij mij echt minuten om de app op te starten of erdoorheen te navigeren en dan stopte de stream ook nog eens om de haverklap. Nu is het echt stukken beter.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:06 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
En vooral veel minder vertraging dan voorheen op DE PLAYER.
Ik mis de optie "Ik kijk niet".quote:
FAKE NEWSquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:00 schreef beantherio het volgende:
Het stadion zit dus gewoon vol. Nu.nl faalt dus.
Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:02 schreef Isane het volgende:
Ja NOS en eurosport zenden nu hetzelfde uit
Welke? Die in Parijs of die in LA?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Van het elegante Parijs naar het veel te luide Los Angeles, jeetje. Krijgen de miljoenen daklozen ook nog een podium?
Achter elke lantaarnpaal liggen 83 daklozen in Los Angeles.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Welke? Die in Parijs of die in LA?
Allemaal in greyhound bus zetten naar een andere shitholequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Achter elke lantaarnpaal liggen 83 daklozen in Los Angeles.
Wel eens in Parijs geweest recentelijk?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Achter elke lantaarnpaal liggen 83 daklozen in Los Angeles.
Kan zo door naar het eurvisiesongfestivalquote:
Ik vind eerder andersomquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Knappe meid, maar wat een teringherrie komt er uit.
Ik ga in oktober!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel eens in Parijs geweest recentelijk?
Ben het met je eens hoor. Maar die zijn door de Fransen ook keurig weggestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |