Ik geef haar zondag de beste kans. Morgen is een goede training.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar moet Hassan weer alle kastanjes uit het vuur halen
Aantoonbaar onjuist.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
WE presteren zelden op het juiste moment.
Begrijpend lezen is moeilijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En ook zilver op de 10km 2 dagen ervoor.
Oh was dat niet? Tom Egberts zei die tochquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef AgnesGru het volgende:
Ik dacht even dat Joris het over Tom van de NOS had
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef -XOR- het volgende:
Prima deluxe-grapje tussendoor. moet kunnen.
Iek bin blei met brons.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Zilver. En dan op de marathon goudquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geef haar zondag de beste kans. Morgen is een goede training.
We hebben al goudquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Een ouderwetse Druk van de Premjur Liek.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
47.9 split is ongekende vorm, dit was ongekende off-day
Hoorde op de Belg dat ze corred was? of was dat een ander atleet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
8ste tijd van Bol, dat is dus gewoon slecht.
Oh is dit een vrouw?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef Szura het volgende:
Eng eng eng eng eng
Met je tiara, ik heb een flinke hekel aan de uitstraling van deze vrouw
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoorde op de Belg dat ze corred was? of was dat een ander atleet.
Normaal loopt ze dan al iets in op anderen volgens mij.quote:
De enige manier om hoge prijzen te halen in atletiek is door Afrikanen een Nederlands paspoort te geven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Lyles.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ging over een speerwerper. Hij zei inderdaad Tom Egberts.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh was dat niet? Tom Egberts zei die toch
Ziedendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Schuimbekkend aan het typen, wat een genot. Ik zit weer te wachten op wat dreig DM's van je. Laffe hond ben je.
Wie zit er in godsnaam op Threadsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik laat Threads maar even voor wat het is de komende tijd
Het is de schuld van Ben Broeders.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Een paar dagen gelden nog bijna Marita Koch uit de boelen lopen. Hier is iets grandioos mis gegaan.
Vooral dit ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef DeeBee het volgende:
Je hoopt op een goede race, ook al zou ze nooit winnen. Maar dit was haar slechtste in 2-3 jaar, dat is vooral wat haar ook zal teleurstellen.
We laten Sifan gewoon de 4x400m in haar eentje lopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
"Good race Sydney, what did you think about Bol?"quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef beantherio het volgende:
Nou ja: de chanante interviews met McLaughlin worden ons tenminste bespaard.
Lyles, lijkt er bijna op jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef marcodej het volgende:
Die 4x400 gaat hem zo ook niet worden met twee chokers in je team.
Twee chokers met een gouden medalje allen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef marcodej het volgende:
Ze wil niet reageren op de media.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef RipCity het volgende:
Hoelang moeten we nog wachten op Bol's reactie
Staat ze bij de fabeltjeskrant ofzo?
Ik vrees er ook voor, die zijn psychisch beide kapot nu. Nergens voor nodig natuurlijk, goud hebben ze al, maar ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef marcodej het volgende:
Hallo Marco 'pizza met melk' de Jquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef marcodej het volgende:
Afgelopen zaterdag ging dat nochtans primaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef marcodej het volgende:
het is geen NKtje waar ze zo na de finish Femke kunnen opvangen met de eigen camera's hequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef RipCity het volgende:
Hoelang moeten we nog wachten op Bol's reactie
Staat ze bij de fabeltjeskrant ofzo?
Die kreeg ze.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef Jane het volgende:
Had die arrogante Amerikaanse nu gewoon een kroontje opgezet?
Kreeg ze aangereiktquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef Jane het volgende:
Had die arrogante Amerikaanse nu gewoon een kroontje opgezet?
Het is de schuld van de NOS, veel te veel druk op dat arme meisje. Terechte boycot.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze wil niet reageren op de media.
[/xavi]
Klaver stortte toen al in op het laatste stuk en voor Femke was het ideaal dat ze kon jagen en een medaille al mooi was vanuit die positie.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee chokers met een gouden medalje allen.
quote:
O, oke, dat had ik ff niet meegekregen.quote:
Dat is natuurlijk gekkenwerk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig hebben we Sifan Hassan nog die in drie dagen 52 kilometer gaat lopen en twee keer goud gaat opstrijken
Die zou ik wel over die horden willen hebben zien gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Manute Bol beste Bol.
Hockey sfeertje hier.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Jeetje we zitten hier toch gewoon gezellig sport te kijken? Kalm aan een beetje. (en ja ik loop wat achter ben eten aan het maken)
Oh sorryquote:
Afrikaanse tv?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Hebben jullie ook dat het geluid op 1 altijd loeihard staat als je overschakelt?
120% anti Criccendenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef WAvanBuren het volgende:
110m over hekjes springen genot.
Mooi man en dan zo het publiek in.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze gaan de speren opnieuw wat zwaarder moeten maken. Straks gaan ze weer de 100m aantikken
Mooi verhaal voor de Pakistaanse staatstelevisiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:44 schreef Redefine het volgende:
Speerwerpen levert elke keer weer qua 'exoten' landen.
Ik zou niet verbaast zijn als ze gewoon 0 medailles pakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig hebben we Sifan Hassan nog die in drie dagen 52 kilometer gaat lopen en twee keer goud gaat opstrijken
Vierde goud voor Pakistan in de geschiedenisquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:44 schreef Arth_NL het volgende:
Pakistan pakt eerste goud sinds 1984!
Ook nog de chocolade medaille! Brons naar Chopraquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goud en zilver voor Nadeem.
Over vier jaar weer als cricket olumpisch wordt?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:44 schreef Arth_NL het volgende:
Pakistan pakt eerste goud sinds 1984!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |