Vraag maar aan je moederquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Hoe is het om meteen zo'n verhoogde hartslag te hebben?
Misschien een beetje zoals met Verstappen, het gaat te makkelijk? Dat straalt ze zelf ook wel een beetje uit. Geen arrogantie, maar gewoon een soort gelatenheid.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:34 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Steriele tante, maar staat geen maat op
47.9 split is ongekende vorm, dit was ongekende off-dayquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:33 schreef Mikeytt het volgende:
Wel heel jammer voor Femke. Had het haar echt wel gegund.... Je zag aan dr dat ze gewoon niet in topvorm was.
Ja, ook nog allemaal sneller.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar haar tijden daarna zijn 51,30, 51,45 en 51,70.
Ja daar hoefden we niet meer aan te twijfelen aldus Sifan, althans dat dacht ik te horen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig hebben we Sifan Hassan nog die in drie dagen 52 kilometer gaat lopen en twee keer goud gaat opstrijken
Eens hoor, maar 50,95 is niet haar "normaal" zoals misschien werd gesuggereerd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan is 52.15 in de finale van de OS waar je op je best zou moeten zijn extreem slecht.
Zet de aftelklok maar alvast in beeld @ NOSquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig hebben we Sifan Hassan nog die in drie dagen 52 kilometer gaat lopen en twee keer goud gaat opstrijken
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zet de aftelklok maar alvast in beeld @ NOS
Ik geef haar zondag de beste kans. Morgen is een goede training.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar moet Hassan weer alle kastanjes uit het vuur halen
Aantoonbaar onjuist.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
WE presteren zelden op het juiste moment.
Begrijpend lezen is moeilijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En ook zilver op de 10km 2 dagen ervoor.
Oh was dat niet? Tom Egberts zei die tochquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef AgnesGru het volgende:
Ik dacht even dat Joris het over Tom van de NOS had
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef -XOR- het volgende:
Prima deluxe-grapje tussendoor. moet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |