Iek bin blei met brons.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar moet Hassan weer alle kastanjes uit het vuur halen
Zilver. En dan op de marathon goudquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geef haar zondag de beste kans. Morgen is een goede training.
We hebben al goudquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Een ouderwetse Druk van de Premjur Liek.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
47.9 split is ongekende vorm, dit was ongekende off-day
Hoorde op de Belg dat ze corred was? of was dat een ander atleet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
8ste tijd van Bol, dat is dus gewoon slecht.
Oh is dit een vrouw?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef Szura het volgende:
Eng eng eng eng eng
Met je tiara, ik heb een flinke hekel aan de uitstraling van deze vrouw
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoorde op de Belg dat ze corred was? of was dat een ander atleet.
Normaal loopt ze dan al iets in op anderen volgens mij.quote:
De enige manier om hoge prijzen te halen in atletiek is door Afrikanen een Nederlands paspoort te geven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Lyles.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ging over een speerwerper. Hij zei inderdaad Tom Egberts.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh was dat niet? Tom Egberts zei die toch
Ziedendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Schuimbekkend aan het typen, wat een genot. Ik zit weer te wachten op wat dreig DM's van je. Laffe hond ben je.
Wie zit er in godsnaam op Threadsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik laat Threads maar even voor wat het is de komende tijd
Het is de schuld van Ben Broeders.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Een paar dagen gelden nog bijna Marita Koch uit de boelen lopen. Hier is iets grandioos mis gegaan.
Vooral dit ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef DeeBee het volgende:
Je hoopt op een goede race, ook al zou ze nooit winnen. Maar dit was haar slechtste in 2-3 jaar, dat is vooral wat haar ook zal teleurstellen.
We laten Sifan gewoon de 4x400m in haar eentje lopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
"Good race Sydney, what did you think about Bol?"quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef beantherio het volgende:
Nou ja: de chanante interviews met McLaughlin worden ons tenminste bespaard.
Lyles, lijkt er bijna op jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef marcodej het volgende:
Die 4x400 gaat hem zo ook niet worden met twee chokers in je team.
Twee chokers met een gouden medalje allen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef marcodej het volgende:
Die 4x400 gaat hem zo ook niet worden met twee chokers in je team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |