Ik geef haar zondag de beste kans. Morgen is een goede training.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar moet Hassan weer alle kastanjes uit het vuur halen
Aantoonbaar onjuist.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
WE presteren zelden op het juiste moment.
Begrijpend lezen is moeilijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En ook zilver op de 10km 2 dagen ervoor.
Oh was dat niet? Tom Egberts zei die tochquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef AgnesGru het volgende:
Ik dacht even dat Joris het over Tom van de NOS had
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef -XOR- het volgende:
Prima deluxe-grapje tussendoor. moet kunnen.
Iek bin blei met brons.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Zilver. En dan op de marathon goudquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geef haar zondag de beste kans. Morgen is een goede training.
We hebben al goudquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Een ouderwetse Druk van de Premjur Liek.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
47.9 split is ongekende vorm, dit was ongekende off-day
Hoorde op de Belg dat ze corred was? of was dat een ander atleet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
8ste tijd van Bol, dat is dus gewoon slecht.
Oh is dit een vrouw?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef Szura het volgende:
Eng eng eng eng eng
Met je tiara, ik heb een flinke hekel aan de uitstraling van deze vrouw
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoorde op de Belg dat ze corred was? of was dat een ander atleet.
Normaal loopt ze dan al iets in op anderen volgens mij.quote:
De enige manier om hoge prijzen te halen in atletiek is door Afrikanen een Nederlands paspoort te geven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Lyles.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoorde op de Belg dat ze corred was? of was dat een ander atleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |