Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Nopequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geen hbo abo? had het voor deze maand afgesloten![]()
Nee geen rel aubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Nah.
Niet rellen idd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kapotte broekmannog was met een bericht bezig is het weer volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat je dat zelf kunt herstellen.
Klein ding met de hand kan ik nog wel maken op mijn manier
Gerrie Dore of Dodde had je vroeger ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Op jouw manierquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mannog was met een bericht bezig is het weer vol
Klein ding met de hand kan ik nog wel maken op mijn manier![]()
![]()
Tis gewoon Bolk Johquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
De groeten asn tante Riek.
Net zoiets als DE GEIT IS GEMOLKENWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was dat geen puntje?Werewolf
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
@Aegue er is hoop ze kan wat met kleine dingenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mannog was met een bericht bezig is het weer vol
Klein ding met de hand kan ik nog wel maken op mijn manier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@aequequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Aegue er is hoop ze kan wat met kleine dingen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ben je nu echt zo met de punten bezig puntenmutskequote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Aegue er is hoop ze kan wat met kleine dingen![]()
![]()
met naald en draad
Oooo jammer voor aequequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Poepen?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Run baby runquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben echt niet goed met naald en draad.. ooit naailessen gehad. Blouse bijna klaar, pak ik de stofschaar... ietwat onhandig blijkbaar van tafel knip ik er per ongeluk mee in die blouse.quote:
Was ik er ook klaar mee.. en te veel gedoe met aftekenen , spelden..
Koop liever mijn kleding
Gerrie Dodde ( in het Gronings Dorre)
Was een vrachtwagen chauffeur en in de jaren 60 70 80 en 90 berucht en beroemd in oa omgeving Veendam tot aan Winschoten naast vrachtwagenchauffeur was hij oa ook geheime zender piraat en presenteerde hij wel eens een wat. Was aangetrouwde familie en hij liet altijd heel veel boeren en scheten. Daar hadden we ook een liedje over verzonnen als kind.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij bent vast weer goed in andere dingenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben echt niet goed met naald en draad.. ooit naailessen gehad. Blouse bijna klaar, pak ik de stofschaar... ietwat onhandig blijkbaar van tafel knip ik er per ongeluk mee in die blouse.
Koop liever mijn kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O ik heb een naailes gehad. En heb altijd alles zelf gemaakt oa colberts, bruidsjurken allesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben echt niet goed met naald en draad.. ooit naailessen gehad. Blouse bijna klaar, pak ik de stofschaar... ietwat onhandig blijkbaar van tafel knip ik er per ongeluk mee in die blouse.
Koop liever mijn kledingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe ging dat liedje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gerrie Dodde ( in het Gronings Dorre)
Was een vrachtwagen chauffeur en in de jaren 60 70 80 en 90 berucht en beroemd in oa omgeving Veendam tot aan Winschoten naast vrachtwagenchauffeur was hij oa ook geheime zender piraat en presenteerde hij wel eens een wat. Was aangetrouwde familie en hij liet altijd heel veel boeren en scheten. Daar hadden we ook een liedje over verzonnen als kind.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent vast weer goed in andere dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
JIJ JIJen nog eens JIJ
Knap dat je dat kunt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb een naailes gehad. En heb altijd alles zelf gemaakt oa colberts, bruidsjurken allesSmile, it's free therapy.![]()
Deed het graag. Voor de zomer maakte ik voor iemand een hele collectie die ze dan in ibiza verkocht. Was wel saai. Alles in meerdere maten maken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoiets als ik ben Gerrie Gerrie Dorre *burp* scheet geluiden. *burp* en ik ben met ….. trouwt(op zijn gronings) ik ben Gerrie gekke Gerrie *burp* heeul Veendam dat mij aanschouwt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boodschappen geleverd. Moest ze wel beneden halen want 4 flessen fanta.
Nu douchenWerewolf
Dan werd ze vergast?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:52 schreef mario390 het volgende:
goed dat mutti niet kwam om dat ik niet opgesloten heb de wohningdeur![]()
Heeft de bezorger niks laten vallen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Boodschappen geleverd. Moest ze wel beneden halen want 4 flessen fanta.
Nu douchen![]()
Had je het ook aangeklikt?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom dan
maar.. dan uh.. kan dat gevolgen voor jou hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik gok het eropquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar.. dan uh.. kan dat gevolgen voor jou hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had het vanmiddag koud trouwens en nu warm.. omdat ik een lange joggingbroek maar had aan gedaan"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Koud met dit weer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
Had het vanmiddag koud trouwens en nu warm.. omdat ik een lange joggingbroek maar had aan gedaanJe bent toch niet ziek?
![]()
Binnen was het niet warm, maar had dus bloten voeten en benenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Koud met dit weer?Je bent toch niet ziek?
Gewoon lekker nakend door huis huppelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Binnen was het niet warm, maar had dus bloten voeten en benen![]()
![]()
Doe jij dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon lekker nakend door huis huppelen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Groetn aan taaante rieekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uiteraardquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
UiteraardWel een korte broek en tshirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Pittig"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Okquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Een beetje wel..quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nee. Meneer belde me op dattie beneden stond. Dus ikke 2 dozen naar boven zeulen. Eerst het drinken dan de rest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft de bezorger niks laten vallen?Werewolf
Ik vanmiddag ook ben onder een deken gaan liggen op de bank 🤣quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
Had het vanmiddag koud trouwens en nu warm.. omdat ik een lange joggingbroek maar had aan gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook geen service hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee. Meneer belde me op dattie beneden stond. Dus ikke 2 dozen naar boven zeulen. Eerst het drinken dan de rest.![]()
Ik dacht net hetzelfde. Kunnen ze dan niet met 2 komen?quote:Werewolf
Is te duurquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde. Kunnen ze dan niet met 2 komen?![]()
Wel jammer dat ik Gerrie nooit heb kunnen vinden op social media.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar soit, ik ben al blij dat er niks kapot is.quote:Werewolf
Dekentje is sowieso fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook ben onder een deken gaan liggen op de bank 🤣.. of het nu warm of koud weer is.. heb er twee
Ja dat is sowieso al fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maar soit, ik ben al blij dat er niks kapot is.![]()
![]()
Welke Gerrie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel jammer dat ik Gerrie nooit heb kunnen vinden op social media."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik zit al een hele dag te zwetenWerewolf
Hoeveel graden is t bij jou dan ?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dorrequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Binnen of buiten? Vochtigheid is wel hoog.quote:Werewolf
Ken ik zo nietquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Beide, want denk dat t binnen bij jou wel warm is danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Binnen of buiten? Vochtigheid is wel hoog."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
27 en 59% luchtvochtigheidquote:Werewolf
Was een geheime zender piraat en vrachtwagen chauffeur in de jaren 70 tot 90 in omgeving veendam berucht.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ken je kennie niet kennen dat ken niet hoorquote:
Ah hier 29 binnen 26quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik ken het ook nie helpenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ken je kennie niet kennen dat ken niet hoor
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah ok.. zegt mij helemaal niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was een geheime zender piraat en vrachtwagen chauffeur in de jaren 70 tot 90 in omgeving veendam berucht."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Omals het warm is niet. In bed altijd een laken. Moet als ik ga slapen wel iets over mij heen hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dekentje is sowieso fijn.. of het nu warm of koud weer is.. heb er twee
Buiten 31quote:Werewolf
Buiten 28 binnen 22.3quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
40% vochtig buitenquote:Werewolf
Maar wel genoeg frisdrank
Werewolf
Hhoe komt het bij jou binnen dan zo vochtig.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das warmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik soms wel.. maar op bed wel gewoon een dekbed.. en als het echt te warm is/wordt dan een fleecedeken waar ik onder ligquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omals het warm is niet. In bed altijd een laken. Moet als ik ga slapen wel iets over mij heen hebben."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lekker koel binnenquote:
Ik ben een heet machien. Hehe geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:12 schreef Dotteke het volgende:
H
[..]
hoe komt het bij jou binnen dan zo vochtig.Werewolf
Thermostaat geeft 27,8 aan, maar ik vind het nog wel mee vallen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
#team van hetzelfde laken een dekbed
WeerstationnetjeWerewolf
Geen lakenWerewolf
Team ik deel de lakens uitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
#team van hetzelfde laken een dekbed
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Waarom kiezen tussen een laken en een dekbed als je ook een vrouw in huis kunt nemen die je warm houd met een constante methaan uitstoot?![]()
Die lakens mag je lekker thuis uit delenquote:
Echte liefdequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom kiezen tussen een laken en een dekbed als je ook een vrouw in huis kunt nemen die je warm houd met een constante methaan uitstoot?![]()
![]()
![]()
POLL"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik val op mannen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan heb je wel de keuze uit lakens of dekbeddenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Met deze warmte wel blij dat ik alleen in bed lig
Of een plakvent die lepeltje lepeltje wil liggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel de keuze uit lakens of dekbeddenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
moet toch stemmen op onder een deken, tis wel de zomer editie dan.quote:
maar slaap gewoon niet als ik niks over me heen heb.Do what you love, love what you do!![]()
Kom ik van de winter wel een keer langsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
Met deze warmte wel blij dat ik alleen in bed lig![]()
![]()
Hoax zulke venten bestaan helemaal nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of een plakvent die lepeltje lepeltje wil liggen
Je mag hem wel een dagje lenenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax zulke venten bestaan helemaal niet
Weet alleen niet of hij met jou lepeltje lepeltje wilEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hier ook hoor. voelt minder veiligquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch stemmen op onder een deken, tis wel de zomer editie dan.
maar slaap gewoon niet als ik niks over me heen heb.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag hem wel een dagje lenen
Weet alleen niet of hij met jou lepeltje lepeltje wil![]()
![]()
Is goed hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom ik van de winter wel een keer langs![]()
* Lovely zet Justin op het lijstje"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Deal als jij een half uurtje muis van mij over neemt neem ik hem een heel jaar van je overquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag hem wel een dagje lenen
Weet alleen niet of hij met jou lepeltje lepeltje wil
Oooh, een wachtlijst?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
* Lovely zet Justin op het lijstje![]()
Ja maar een jaar kan ik hem niet missenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deal als jij een half uurtje muis van mij over neemt neem ik hem een heel jaar van je over
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Schemalijstje héquote:
Kwartiertje muis voor een half jaar dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar een jaar kan ik hem niet missenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Half uur muisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kwartiertje muis voor een half jaar dan?
Dagje plakvent
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja zoiets zal het zijnquote:. nu gooi ik me benen er wel soms buiten moet ik zeggen als het echt warm is.
Maar moet gewoon iets over me heen hebben
Do what you love, love what you do!![]()
Succes ermeequote:
Warm weer hè
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zet jij de industriële afzuigingen alvast aan, dan zet ik het bier alvast koudquote:
Wil je ook een dagje?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Niet zeuren als je de volgende dag een zere poepert hebtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zet jij de industriële afzuigingen alvast aan, dan zet ik het bier alvast koud
Met bier erbij is een vergissing zo gemaakt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
* greysbones pakt de kalender erbijquote:
Aah maandag 32 graden
Kun je dan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben wel wat gewendquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet zeuren als je de volgende dag een zere poepert hebt
Met bier erbij is een vergissing zo gemaakt
Ja hoor, 35 zelfsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt de kalender erbij
Aah maandag 32 graden
Kun je dan![]()
![]()
Omg rare beelden nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zet jij de industriële afzuigingen alvast aan, dan zet ik het bier alvast koudWerewolf
Je sterretje ‘war einmal’?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben 75% van het jaar op reis met voornamelijk mannen. Dan kun je wel tegen een 'paar stootjes'quote:
Twenty 4 Sevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:27 schreef mario390 het volgende:
Twenty...m.Nance Koolenop polse tv
Take me Away![]()
![]()
Graciasquote:Werewolf
Aahquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:27 schreef mario390 het volgende:
Take me Away
Mr ik post in 40+ wat ik ook in dts postEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zweet trekt weg. Oef zeg.Werewolf
Maar je lacht ons daar wel uitquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wanneer weer Vof de kut ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:27 schreef mario390 het volgende:
Take me AwayUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als de koffie op isquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Datquote:Werewolf
Cappuccinoquote:Werewolf
Is niet zo aardig Marioquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Overlaatst was dat nummer op de radio. Ikke meebrullen.quote:Werewolf
Oh leuk, die heb ik al lang niet meer gehoordquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Overlaatst was dat nummer op de radio. Ikke meebrullen.![]()
![]()
Wil wel een keertje met mario naar een eurodance raveUw ADH vitamine Worst
Idemquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
Wil wel een keertje met mario naar een eurodance rave![]()
Play Nostalgiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh leuk, die heb ik al lang niet meer gehoordWerewolf
Volgende eurodance rave word een DTS meet
Werewolf
Lee Ann Rimesquote:Werewolf
Juistquote:Werewolf
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Altijd goeie nummers op Play NostalgieWerewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo. Thuis. Eens kijken wat de pot schaft.
Uw ADH vitamine Worst
Ik eet je opWerewolf
Wie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:46 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat ik met de echte simone bij facebook komentiert heb??Uw ADH vitamine Worst
Idd wie?quote:Werewolf
Van MTV?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:46 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat ik met de echte simone bij facebook komentiert heb??![]()
owh das niet leuk, hoe dat zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja.. ik heb weer jankend in de auto van werk naar huis gezeten.Do what you love, love what you do!![]()
Namen willen we
Werewolf
Sneu te horen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja.. ik heb weer jankend in de auto van werk naar huis gezeten.
It was a dark and stormy night.![]()
Ik kreeg trouwens een gratis Desperados
Werewolf
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kreeg trouwens een gratis DesperadosUw ADH vitamine Worst
Euh af en toe geven ze een gratis sample bij online bestellingen.quote:Werewolf
Dat mag niet in NL, alcohol gratis weggevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Euh af en toe geven ze een gratis sample bij online bestellingen.Uw ADH vitamine Worst
Piet, Henk, Kees, Jeroen, Willem, Hans, wil je er nog meer?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik hoef niet meer, doe maar de zeequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Piet, Henk, Kees, Jeroen, Willem, Hans, wil je er nog meer?Uw ADH vitamine Worst
hoop zee hierquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer, doe maar de zee
Do what you love, love what you do!![]()
Die mag je van mij hebben hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer, doe maar de zee
Belgquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat mag niet in NL, alcohol gratis weggevenWerewolf
Was niet specifiek op jou bedoeldquote:Werewolf
We zijn in dts he, daar zijn we meestal heel flauwquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was niet specifiek op jou bedoeld
Uw ADH vitamine Worst
Ohquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We zijn in dts he, daar zijn we meestal heel flauwWerewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We zijn in dts he, daar zijn we meestal heel flauw
It was a dark and stormy night.![]()
Suiker?quote:Werewolf
Weet ik, was maar een flauw grapje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was niet specifiek op jou bedoeld![]()
Het is een mix van waterijsjes geworden. Ik had net een raketje opTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Valt mee, zilvervliesrijst was enige grote bron van koolhydratenquote:Uw ADH vitamine Worst
Denk vooral weinig slaap icm een pilsje voor het etenUw ADH vitamine Worst
Ik bedoelde suikerboostquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee, zilvervliesrijst was enige grote bron van koolhydratenWerewolf
HoppaWerewolf
Dikke benen brigade rijdt even een nieuw wereldrecord.
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waren er ook belgen bij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:18 schreef aeque het volgende:
Dikke benen brigade rijdt even een nieuw wereldrecord.Werewolf
Een bolk van dot doet altijd extra pijn. Omdat je weet dat ze toch geen punten krijgt.
Ja die moeten nu rijden.quote:
quote:
Werewolf
Verliezen waarschijnlijk wel, maar dat terzijde.quote:
Dag mevrouw die ik niet kenquote:
Werewolf
Tante tante riekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop dat jullie winnen van fc twentequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:12 schreef mario390 het volgende:
morgen is paris st.germain in klagenfurtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even rusten denk ikWerewolf
Vroeger had je ook meneer theoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop het niet, misschien vanavond toch even kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie winnen van fc twenteOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Vorige keer tegen die noren gingen twente fans lopen rellen hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, misschien vanavond toch even kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Werewolf
Gladde kerel is dat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb hem live gezienquote:Werewolf
ja salzburg , maar de boeien me niet zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie winnen van fc twente![]()
Verslaafd
Werewolf
Geen nacht doortrekkenWerewolf
Ik trek weleens door in de nacht hoor. HuehuehueOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgende keer kijken of ik wel rode bieten bestel hihi.Werewolf
Ik trek de wc door in de nacht"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik bedoel nachtaap spelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
Ik trek weleens door in de nacht hoor. HuehuehueWerewolf
Tja, ik zie van vrijwel elke club wel eens berichten langskomen dat de supporters rellen. Waren het niet de Feyenoord supporters die paar jaar in Rome zo'n schade aanrichtten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige keer tegen die noren gingen twente fans lopen rellen hier.
Ik weet niet of de voetbalclub zelf er veel aan kan doen.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ah daar zijn al mensen voor. Die heel vaak gapen.quote:
![]()
Ik las hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
Ik trek weleens door in de nacht hoor. Huehuehue
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Stoppen met bestaan en die domme sport opheffen. Zou een begin zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, ik zie van vrijwel elke club wel eens berichten langskomen dat de supporters rellen. Waren het niet de Feyenoord supporters die paar jaar in Rome zo'n schade aanrichtten?
Ik weet niet of de voetbalclub zelf er veel aan kan doen.
De nachtgaap!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah daar zijn al mensen voor. Die heel vaak gapen.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
![]()
Werewolf
Alle sport opheffenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Stoppen met bestaan en die domme sport opheffen. Zou een begin zijn.![]()
Al keek ik net skaten, dat vind ik wel leuk om te kijken
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: