Wie is Tante Riek?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zei net he denk dat Tante Riek al lang dood is maar dat je zoiets dan nooit hoort.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga eens achter de naaimachine kruipen.
Lekker naaienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Al die nieuwerwetse dingenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
met dat ding wat hier staat hoef je niet te zweten
![]()
![]()
![]()
voorwielaandrijving, 2x trappen , oke 3 maar dan zit je bijna op 20 km / uur
opletten dat je je niet fastnaait daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
. Is mutti weg dat je zelf moet koken?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
opletten dat je je niet fastnaait daar
zij was bij artz en inkopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
. Is mutti weg dat je zelf moet koken?
Ik zal stoppen met je te quotenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
het heeft weinig zin om iemand op foe te zetten als die steeds gequote wordt
Tante Riek moest vroeger (eind jaren 90 begin jaren 2000) altijd mee in het busje van Taxi Rietman dat mijn broertje naar school bracht om oa de kinderen die niet goed konden lopen te helpen met in en uitstappen.quote:
Ja dat is vervelend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
het heeft weinig zin om iemand op foe te zetten als die steeds gequote wordt
O. Is ze ziek?quote:
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tante Riek moest vroeger (eind jaren 90 begin jaren 2000) altijd mee in het busje van Taxi Rietman dat mijn broertje naar school bracht om oa de kinderen die niet goed konden lopen te helpen met in en uitstappen.
Wij zeiden jaren later altijd nog tegen mijn broertje en anderen groetnn an tante riek. Maar die was toen al op leeftijd.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
Skateboarden dames park is begonnen
quote:
Willen jullie daar dan even mee stoppen.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Willen jullie daar dan even mee stoppen.
Dank namens kussend vogeltje!
En dan?quote:
De groeten asn tante Riek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
Kan iemand even vertalen voor me wat Mikey bedoelt. Ik snap er geen reet van
Ahah!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
De groeten asn tante Riek.
Net zoiets als DE GEIT IS GEMOLKEN
Boodschappenquote:
Dan komt er een manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Groetn aan tante riekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
Kan iemand even vertalen voor me wat Mikey bedoelt. Ik snap er geen reet van
Kapotte broekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kapotte broekSuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |