Die lakens mag je lekker thuis uit delenquote:
Echte liefdequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom kiezen tussen een laken en een dekbed als je ook een vrouw in huis kunt nemen die je warm houd met een constante methaan uitstoot?![]()
Ik val op mannen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom kiezen tussen een laken en een dekbed als je ook een vrouw in huis kunt nemen die je warm houd met een constante methaan uitstoot?![]()
Dan heb je wel de keuze uit lakens of dekbeddenquote:
Of een plakvent die lepeltje lepeltje wil liggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel de keuze uit lakens of dekbedden
moet toch stemmen op onder een deken, tis wel de zomer editie dan.quote:
Kom ik van de winter wel een keer langsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
Met deze warmte wel blij dat ik alleen in bed lig
Hoax zulke venten bestaan helemaal nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of een plakvent die lepeltje lepeltje wil liggen
Je mag hem wel een dagje lenenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax zulke venten bestaan helemaal niet
Hier ook hoor. voelt minder veiligquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch stemmen op onder een deken, tis wel de zomer editie dan.
maar slaap gewoon niet als ik niks over me heen heb.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag hem wel een dagje lenen
Weet alleen niet of hij met jou lepeltje lepeltje wil
Is goed hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom ik van de winter wel een keer langs
Deal als jij een half uurtje muis van mij over neemt neem ik hem een heel jaar van je overquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag hem wel een dagje lenen
Weet alleen niet of hij met jou lepeltje lepeltje wil
Oooh, een wachtlijst?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
* Lovely zet Justin op het lijstje
Ja maar een jaar kan ik hem niet missenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deal als jij een half uurtje muis van mij over neemt neem ik hem een heel jaar van je over
Schemalijstje héquote:
Kwartiertje muis voor een half jaar dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar een jaar kan ik hem niet missen
Half uur muisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kwartiertje muis voor een half jaar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |